SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er SendMyCall?
SendMyCall er et firmatelefonsystem og VoIP-udbyder. Deres tjenester omfatter virtuelle numre, et PBX-telefonsystem til virksomheder, gratisnumre og opkaldsstyring.
Hvordan kan du bruge SendMyCall?
LiveAgents billetsystem håndterer også kundeopkald. Takket være denne funktion kan du nemt konfigurere dit callcenter og begynde at besvare opkald. SendMyCall kan vælges som VoIP-udbyder til dit LiveAgent callcenter.
Løs enhver forespørgsel via telefon med LiveAgent og begynd at yde god kundesupport. Vores call center funktioner sørger for, at din kundestyring forløber smertefrit. Brug videoopkald, IVR-træer, tilpassede opkaldsknapper og meget mere.
Hvad er fordelene ved at bruge SendMyCall?
- Økonomisk overkommelige og fleksible prisplaner
- Giver gratis numre
- Verdensomspændende dækning
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Koster det noget at integrere SendMyCall med LiveAgent?
The SendMyCall integration til LiveAgent er inkluderet i en af planerne, så der er ingen ekstra gebyrer for det. Du skal blot tilslutte dit SendMyCall-nummer, oprette dit callcenter og begynde at foretage og besvare kundeopkald.
Hvordan integreres SendMyCall med LiveAgent?
Integrationsprocessen er enkel og tager kun et par minutter. Det er ikke nødvendigt at aktivere plugins eller være afhængig af tredjepartstjenester for at færdiggøre integrationen af SendMyCall med LiveAgent. Følg nedenstående trin for at lære, hvordan du fuldfører integrationsprocessen.
- Du skal først gå til SendMyCall-webstedet og købe dit nye virtuelle nummer. Du kan gøre det ved at klikke på knappen Buy now øverst til højre på deres startside.
- I denne del skal du vælge et land og område, hvor du ønsker, at nummeret skal være baseret. Vælg VoIP i sektionen Select Forwarding Destination og indtast derefterHost og Details. Når du er færdig, skal du klikke på Continue.
- Du skal tilmelde dig inden betaling. Når du er færdig med registreringsprocessen, skal du have dit brugernavn, adgangskode og virtuelle nummer klar til de næste trin.
- Åbn så LiveAgent og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange knap Opret øverst, og vælg SendMyCall fra listen over VoIP-udbydere.
- Angiv dine oplysninger, såsom brugernavn, adgangskode og dit SendMyCall-telefonnummer. Du skal også vælge den respektive afdeling, opkaldspræfiks, host, mulighed for at optage opkald og navngive nummeret. Når du er færdig, skal du klikke på Save.
Du har tilføjet dit SendMyCall-nummer til LiveAgent-opkaldscentret. Du kan nu bruge den til at foretage og besvare kundeopkald. Vil du vide mere om at yde kundesupport over telefonen? Tjek vores Academy-artikler for at lære nye tips og tricks.
Looking to enhance your customer service experience?
Improve response times, streamline communication, and provide exceptional customer service with LiveAgent's SendMyCall integration.
Frequently Asked Questions
Hvad er SendMyCall?
SendMyCall er en virksomhed, der leverer virtuelle telefonnumre, PBX-systemer til kontorer og gratis opkald. Deres priser er fleksible, og du kan vælge mellem mange lande og områder på verdensplan.
Fungerer SendMyCall med LiveAgent?
a, SendMyCall er en af de VoIP-udbydere, der understøttes af LiveAgent. Du kan tilføje dine SendMyCall virtuelle numre i LiveAgents callcenter og begynde at foretage og besvare kundeopkald.
Hvordan kan jeg integrere SendMyCall med LiveAgent?
Få dit SendMyCall-telefonnummer. >Gå til LiveAgents konfiguration > Ring til > Numre. Opret et nyt nummer, og vælg SendMyCall. Tilføj dit brugernavn, adgangskode og andre detaljer, og klik på Gem.
Oplev problemfri VoIP-integration med DirectCall og LiveAgent! DirectCall tilbyder lokale numre, optagelse, IVR og Telefoni-API'er, perfekt til CRM, Help Desk eller Virtual Store. Nyd skalerbarhed, fleksibilitet og sikkerhed med cloudbaserede løsninger. Integrationen er gratis for LiveAgent-brugere, så prøv det nu og forbedr din kundeserviceoplevelse!