Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Silvestripe?
Silverstripe er et indholdsstyringssystem, der kan bruges til at oprette og vedligeholde hjemmesider. Den leveres med et webbaseret administrationspanel og en WYSIWYG-editor. Silverstripe kan bruges af både indholdseditorer, hjemmesidedesignere og udviklere.
Silverstripe-websteder understøtter responsivt design, optimeringer til tunge belastninger, konfigurerbar sikkerhed, video-embedding og meget mere. Det kan også hjælpe dig med søgevenlige URL’er, og det fungerer på tværs af platforme (Linux, Windows og Mac).
Det understøtter også forskellige modeller, der kan udvide Silverstripe- anvendeligheden. Vælg mellem Blog, Advanced Workflow Management, eCommerce, Forum og LDAP/OpenId-godkendelse.
Hvordan kan du bruge Silverstripe?
Opret dit eget e-handelswebsted med Silverstripe, begynd at sælge produkter og tjenester. Alle gode e-handelswebsteder har fantastisk kundesupport.
Du kan bruge LiveAgents lynhurtige livechat-widget, med chat vist med hastigheder på 2,5 sekunder. Det er nemt at oprette din egen chat-knap (eller vælge et færdiglavet design fra vores chatknapgalleri), placer det på dit websted, og begynd at behandle spørgsmål og forespørgsler vedrørende dine produkter og tjenester.
Live chat er et fantastisk kundesupportværktøj. Det er praktisk for webstedsbesøgende og købere. De kan blot klikke på knappen og begynde at chatte med supportmedarbejdere. Der er sjældent nogen ventetid for kunderne, og de kan komme igang med at handle igen hurtigere.
Livechat kan bruges til at sælge flere produkter eller tjenester. Når kunderne bliver i tvivl, før de køber, kan de blot trykke på live chat-knappen og stille vigtige spørgsmål. Det kan bruges til at overbevise og give information til alle, der ønsker at lære mere. Selv i tilfælde af utilfredshed, forbliver live chat øverst på grund af dens brugervenlighed og problemløsningsmuligheder.
Vores livechat understøtter også fantastiske funktioner der kan bringe dig flere kunder og salg. Proaktive chatinvitationer sørger for, at du bliver bemærket, mens indtastningsvisning i realtid sørger for, at du har din svar parat, inden kunden trykker på send. Det er også brugervenligt for din virksomheds branding, så du kan tilpasse det, som du vil.
Hvad er fordelene ved Silverstripe?
- Indholdsstyringssystem til din hjemmeside
- Planlægningsfunktioner
- Yderligere moduler til forskellige formål
- Live chat knap til hurtig kundesupport
- Se brugere, der gennemser dit websted
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Sådan integrerer du Silverstripe med LiveAgent
Det tager kun et øjeblik at lægge en live chat-knap på dit websted. Følg integrationsguiden nedenfor for at finde ud af, hvordan du opretter en chatknap og placerer den på dit Silverstripe-websted.
- Gå til din LiveAgent-konto, og åbn Konfiguration > Chat > Chat knapper. Klik på den orange Opret-knap for at begynde at oprette din nye livechat-knap.
- Det første skridt er at bestemme dig for, hvordan din chatknap skal se ud. Du kan vælge mellem nogle af vores mest populære knapper eller vælge mellem bubble, side, corner, eller inline knapper. Der er masser af designs at vælge imellem, men hvis du foretrækker at bruge dit eget design, kan du gøre det ved at klikke på fanen Custom tab.
Brug et billede eller en HTML-kode til at uploade dit design. Når du er færdig med at vælge, skal du gå videre til det næste afsnit, hvor du kan konfigurere knappen.
- Nu til konfigurationen. Navngiv din knap og vælg, hvilken afdeling der skal være ansvarlig for indgående chats fra din hjemmeside. Vælg chatsproget, og vælg, om du vil have kunderne til at efterlade deres oplysninger, før de starter chatten. Du kan også vælge at have en offlineknap med en kontaktformular klar. Til sidst skal du vælge kølængden, beslutte om du vil tvinge desktop mode på mobiler og klikke på Gem.
- Hvis du ikke vil gennemgå indstillingerne nu, kan du ændre dem alle senere. Du kan vende tilbage når som helst, efter at du har evalueret situationen og besluttet, hvilke indstillinger der fungerer bedst for dig. Når du er færdig, skal du skifte til fanen Integration og kopiere chatknappens kode.
- Gå nu til Silverstripe og brugerindstil din kode. Indsæt koden nederst på websiden og gem ændringerne. Når du forhåndsviser dit websted, kan du se chatknappen på din valgte placering.
Din chatknap er nu integreret på dit Silverstripe-websted. Du kan begynde at kommunikere med dine kunder, sælge mere og yde hurtig kundesupport.
Leder du efter mere? Se de andre integrationer LiveAgent understøtter eller tjek hele listen over funktioner for at se, hvad LiveAgent ellers kan. Sørg for at besøge vores Academy-side og se, hvordan du effektivt yder support via livechat.
Elevate your customer service capabilities and transform your website into a customer-centric hub
Provide exceptional customer support directly from your website, manage tickets, and engage with customers in real-time with LiveAgent's Silverstripe integration.
Frequently Asked Questions
Hvad er Silverstripe?
Silverstripe er et system til indholdsstyring til forskellige websteder. Den er meget personaliserbart og understøtter responsivt design, optimeringer af tung belastning, sikkerhedsindstillinger og meget mere.
Har Silverstripe live chat?
Silverstripe-websteder kan drage fordel af LiveAgent live chat-widget. Den kan tilpasses fuldt ud, du kan vælge chatknappens design eller oprette din egen. For at gennemføre det, skal du bare placere en simpel kode i Silverstripe.
Hvad er fordelene ved at bruge LiveAgent med Silverstripe?
Du får en af de hurtigste live chat-widgets på markedet. Det kan placeres på din hjemmeside, så kunderne kan kontakte dig til enhver tid.