Sipcall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Sipcall?
VoIP-telefoni fra Sipcall: Innovative løsninger til din virksomhed!
Sipcall tilbyder den optimale telefoniløsning til alle dine behov: Virtuelle telefonsystemer (PBX) med en lang række funktioner (sipcall vPBX), en pålidelig forbindelse til dit telefonsystem via en SIP-trunk eller til dit Microsoft Teams-miljø – Sipcall er din professionelle og kompetente partner.
Vores virksomhed med base i Schindellegi, Schweiz, har 35 ansatte og har været aktiv inden for VOIP-telefoni siden 2005. Vi tilbyder certificerede SIP-konti med schweiziske telefonnumre til LiveAgent.
Hvordan kan du bruge det?
Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er Sipcall et godt valg. LiveAgents callcenter håndterer dine opkald og billetter, mens Sipcall klarer resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er alt hvad du har brug for, for at etablere et starter callcenter. Du har muligvis brug for anden hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere hen.
Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?
Selvom nogle mennesker foretrækker digitale kundeoplevelser, vil andre hellere have en dybere personlig forbindelse med de brands, de interagerer med. Callcentre er en fantastisk måde at forbedre dine kunderelationer, sælge produkter, få nye kunder og servicebrugere eller levere generel kundeservice.
Da traditionelle callcentre ikke er så populære mere og der i stedet er en udbredelse af callcentersoftware som LiveAgent, er det nemt at give disse typer oplevelser til dine kunder uden at sprænge banken. Callcentre er nu tilgængelige for alle typer virksomheder, store som små.
Hvordan fungerer LiveAgent callcenteret?
LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response)-træer, som automatisk sender dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.
Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer det hele for dig og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. De skal bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (som tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rette person til arbejdet.
Blev din kunde ved et uheld forbundet til den forkerte afdeling? Løsningen er enkel, brug opkaldsoverførsler til at omdirigere kunden til en af dine kollegaer og spar deres tid.
Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Opkaldsoptagelse kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald.
Vil du gerne have mere information om vores callcenters funktioner? Tjek vores Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.
Hvordan integrerer man Sipcall VoIP med LiveAgent?
Hvis du vil oprette dit LiveAgent callcenter med Sipcall som din VoIP-udbyder, skal du følge denne enkle vejledning.
- Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange Opret-knap øverst.
- Vælg Sipcall fra listen over VoIP-udbydere.
- Navngiv nummeret, vælg en afdeling, indtast dine loginoplysninger og vælg dit opkaldspræfiksnummer. Du kan også markere eller fravælge muligheden for at optage alle telefonopkald, der modtages og foretages fra dette nummer. Når du er færdig, skal du klikke på knappen Add nederst.
Telefonnummeret er i LiveAgent og er klar til brug. Hvis du hellere vil det, kan du tilføje flere Sipcall-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.
Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software
Leder du efter mere information om etablering og drift af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent academy for at få flere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportens verden.
Er du nysgerrig efter at se, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for at få oplysninger om vores kundesupportsoftware.
Oplev fordelene ved SIP opkald, en fleksibel og omkostningseffektiv løsning til moderne forretningskommunikation. Lær hvordan Session Initiation Protocol kan forbedre dine VoIP-opkald, videochat, og videokonferencer med let opsætning og administration. Integrer SIP med LiveAgent for en effektiv kundeserviceoplevelse. Besøg for mere information!
Integrer SIPcity med LiveAgent for at optimere dit callcenter med pålidelige og omkostningseffektive VoIP-løsninger. Udnyt avancerede funktioner som opkaldsoptagelse og voicemail til e-mail uden ekstra gebyrer. Start din gratis prøveperiode i dag og oplev den lette opsætning og skalerbare kommunikation til australske virksomheder.
Oplev problemfri VoIP-integration med DirectCall og LiveAgent! DirectCall tilbyder lokale numre, optagelse, IVR og Telefoni-API'er, perfekt til CRM, Help Desk eller Virtual Store. Nyd skalerbarhed, fleksibilitet og sikkerhed med cloudbaserede løsninger. Integrationen er gratis for LiveAgent-brugere, så prøv det nu og forbedr din kundeserviceoplevelse!