TTNC integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er TTNC?
TTNC er en britisk VoIP tjenesteudbyder, der også tilbyder cloud-tjenester, forudkonfigurerede VoIP-telefonrør og opkaldsstyring. De tilbyder et stort udvalg af virtuelle telefonnumre med forskellige forretningsformål i tankerne. Deres kunder kan vælge mindeværdige numre baseret på forretningsbranchen.
Hvordan kan du bruge TTNC?
TTNC kan bruges som din VoIP-tjenesteudbyder for din virksomhed i Storbritannien. Vælg et af deres numre, og så vil LiveAgent help desk software håndtere dit call center og kunde billetter.
LiveAgents billetsystem håndterer e-mails, live chat, kundeportal, sociale medier og call center under ét tag. Alle disse værktøjer er sikkerhedskopieret af avancerede funktioner for at lette dine arbejdsgange.
Det er nemt at administrere opkald, sende dem til den korrekte agent, oprette IVR for at hjælpe kunder med at kontakte den rigtige afdeling og endda lave videoopkald når du vil have en mere personlig kontakt til dine kunder.
Hvad er fordelene ved at bruge TTNC?
- UK baseret VoIP-udbyder
- Mindeværdige numre, der passer til forskellige virksomheder
- Understøtter masser af enheder
- Cloud-tjenester tilgængelige
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 30-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Koster det noget at integrere TTNC med LiveAgent?
Integrationen er gratis. Når du har fået dit TTNC-telefonnummer, kan du blot tilføje det til LiveAgent og begynde at administrere dine opkald derfra. Hvis du har flere numre, kan du også tilføje dem.
Hvordan integrerer man TTNC med LiveAgent?
Processen er enkel, fordi der ikke er behov for at konfigurere plugins eller bruge tredjepartstjenester. Det eneste du skal gøre er at tilføje dit telefonnummer til LiveAgent call center-konfigurationen. Sådan gør du det.
- Det første trin er at få dit TTNC-telefonnummer, så du kan forbinde det til LiveAgent-opkaldscentret. Gå til TTNC’s websted og klik på Basket > Choose a numberøverste i højre hjørne.
- Derefter kan du vælge dit nummer baseret på dit områdenummer og præference. Du kan også vælge at købe et mindeværdigt nummer. Når dit brugernavn, adgangskode, og TTNC nummer er parat, skal du skifte over til LiveAgent.
- Når du er i LiveAgent, skal du gå til Konfiguration > Call > Numre og klik på Opret-knappen øverst for at tilføje dit TTNC-nummer. Vælg derefter TTNC fra listen over VoIP-udbydere.
- I den sidste del af opsætningen skal du indtaste dit brugernavn, adgangskode, host, og dit TTNC-nummer. Vælg en afdeling, som opkaldene skal routes til, vælg et nummerpræfiks, og vælg, om du vil have alle opkaldene optaget. Klik på Tilføj, når du er færdig.
Dit TTNC-nummer er nu forbundet til dit LiveAgent callcenter. Du kan også tilføje flere numre uden ekstra betalinger.
Vil du have flere oplysninger om LiveAgent helpdesk-software og dets muligheder? Se videoen nedenfor for at få rundtur eller tjek vores funktionsside for at se alt, hvad den byder på.
Explore the power of LiveAgent with TTNC integration
Enhance your customer support experience with seamless integration of LiveAgent and TTNC.
Frequently Asked Questions
Hvad er TTNC?
TTNC er en VoIP- og cloud-tjenesteudbyder baseret i Storbritannien. De giver unikke og mindeværdige telefonnumre til forskellige forretningsformål afhængigt af præference og sektorer.
Kan jeg integrere TTNC med LiveAgent?
TTNC er allerede inkluderet i LiveAgent og er indbygget, hvilket betyder, at der ikke er behov for integrationsplugins eller tredjepartstjenester. Du skal blot tilføje dit TTNC-nummer til LiveAgent og begynde at ringe.
Koster det noget at integrere TTNC med LiveAgent?
Nej, integrationen er gratis som en del af en LiveAgent-plan.
Hvordan kan jeg integrere TTNC med LiveAgent?
Det er meget nemt. Når du har fået dit TTNC-nummer, skal du åbne LiveAgent. Gå til Konfiguration > Ring til; Numre. Klik på knappen Opret. Klik på Tilføj, og så er du færdig.