VoIPcloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er VoIPcloud?
VoIPcloud er en VoIP- og cloud-tjenesteudbyder. Deres serviceportefølje inkluderer også multi-tenant cloud PBX, opkaldsterminering, indgående tjenester og endda deres egen fakturerings-platform og direkte routing med Microsoft Teams.
Hvordan kan du bruge VoIPcloud?
LiveAgents unified communications billetteringssystem inkluderer også et call center. Vores helpdesk-løsning håndterer dit call center-behov, og en VoIP-udbyder som VoIPcloud giver dig dit opkaldsnummer. Dit nummer kan derefter nemt forbindes til LiveAgent, og du kan begynde at besvare dine kundeopkald.
LiveAgents avancerede callcenterfunktioner kan hjælpe dig med at lette dine arbejdsgange og administrere dine opkald. Udnyt fordelene ved call routing og IVR-træer for at hjælpe dine kunder med at få fat på de rigtige afdelinger.
Lad dine kunder anmode om automatiske tilbagekald eller foretag interne opkald med dine kolleger. Ubegrænset optagelseshistorik sikrer, at du har alle opkald sikkert gemt til senere brug.
Hvad er fordelene ved at bruge VoIPcloud?
- Global dækning
- Leveres med en faktureringsstyringsfunktion
- Understøtter Microsoft Teams-opkald
- Partnerskabsprogram
Considering a call center help desk?
LiveAgent's ticketing system handles customer calls effortlessly. Start our 30-day trial and set up your call center today
Koster det noget at integrere VoIPcloud med LiveAgent?
Selvom VoIPcloud opkræver separat for deres tjenester, er VoIPcloud integration med LiveAgent inkluderet i den betalte plan og der er ingen ekstra gebyrer. Du kan tilføje lige så mange numre, som du har brug for, gratis og begynde at ringe til dine kunder.
Hvordan integrerer man VoIPcloud med LiveAgent?
Du behøver ikke at aktivere eller konfigurere nogen plugins eller bruge tredjepartstjenester. VoIPcloud er indbygget og klar til at blive oprettet. Du skal bare tilføje dit nummer og et par flere detaljer for at begynde at ringe. Følg guiden nedenfor for at se, hvordan du kan gøre det.
- VoIPcloud kræver registrering, så hvis du ikke har et VoIPcloud-nummer, så gå til deres hjemmeside og klik på Apply Online i øverste højre hjørne. Du bliver bedt om at udfylde en kontaktformular og vente, indtil VoIPcloud-teamet kontakter dig. Når du får adgang til din nye konto og får dit VoIPcloud-nummer, skal du skifte over til LiveAgent.
- Når du har din VoIPcloud-konto brugernavn, adgangskode og telefonnummer, skal du gå til dit LiveAgent-dashboard og åbne Konfiguration > Ringe til > Numre. Klik på den orange opret knap øverst og vælg VoIPcloud fra listen over udbydere.
- En ny sektion åbnes. Du skal oplyse dit brugernavn, adgangskode, host og VoIPcloud-nummer. Du kan også vælge afdeling, opkaldspræfiks, navngive nummeret og vælge, om opkaldene skal optages. Når du er færdig, skal du klikke på Add, og så er du færdig.
Du er velkommen til at vende tilbage til denne guide, hvis du ønsker at tilføje flere opkaldsnumre til LiveAgent callcenter. Vil du høre mere om LiveAgents callcenter og billetsystem? Læs artikler på vores funktionsside eller brug et øjeblik på at se vores videogennemgang nedenfor for at se alt.
Transform your call center into a high-performing customer support hub
Handle inbound and outbound calls, manage call queues, and provide exceptional phone support right from your LiveAgent dashboard with VoIPcloud integration.
Frequently Asked Questions
Hvad er VoIPcloud?
VoIPcloud er en VoIP- og cloud-serviceudbyder med en taleplatform i verdensklasse og global support. De tilbyder også deres egen faktureringsstyring og support til Microsoft Teams.
Er VoIPcloud-integrationen med LiveAgent gratis?
Selvom VoIPcloud opkræver separat, har LiveAgent integrationen inkluderet i en af sine planer, så der er ingen andre gebyrer
Kan jeg integrere VoIPcloud med LiveAgent?
Du behøver ikke at integrere VoIPcloud, da det allerede er indbygget i LiveAgents callcenter. Du skal bare forbinde dit VoIPcloud-nummer. Gå til LiveAgent og åbn Konfiguration > Ring til > Tal. Opret et nyt nummer, og vælg VoIPcloud. Udfyld detaljerne, og klik på Tilføj.
Oplev problemfri VoIP-integration med DirectCall og LiveAgent! DirectCall tilbyder lokale numre, optagelse, IVR og Telefoni-API'er, perfekt til CRM, Help Desk eller Virtual Store. Nyd skalerbarhed, fleksibilitet og sikkerhed med cloudbaserede løsninger. Integrationen er gratis for LiveAgent-brugere, så prøv det nu og forbedr din kundeserviceoplevelse!
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.