Zoho Mail integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Zoho Mail?
Zoho Mail er en e-mail-tjenesteudbyder, der primært bruges af virksomheder til at håndtere kunde-e-mails. Det bruges til at sende og modtage e-mails, administrere dem og oprette forbindelse til andre Zoho-apps. Det understøtter også automatiseringsmuligheder.
Hvordan kan du bruge det?
Du kan forbinde Zoho Mail, Gmail, Outlook, eller indbakker fra andre udbydere på ét sted. At have agent-e-mail-konti i ét billetsystem kan gøre underværker for agentens produktivitet. Det kan forbedre kundeinteraktioner og øge kundetilfredsheden.
Ved alt om, hvad der sker fra dit dashboard. Du kan også oprette kladder eller sende beskeder, oprette tags og opgaver og mere. Dine agenter kan håndtere mails fra flere konti i dit billetsystem. På den måde behøver du ikke skifte mellem flere faner hos forskellige udbydere for at holde styr på begivenheder og kundebilletter. Dette er en af de bedste måder at bruge helpdesk-billetsoftware på.
Du kan også bruge og drage fordel af flere integrationer og funktioner til at forbedre din arbejdsgang. Tag et kig på listen over alle tilgængelige LiveAgent-integrationer eller tjek mulighederne i vores værktøjer såsom live chat, vidensbase eller callcenter.
Hvad er fordelene ved at integrere din e-mail med LiveAgent?
- Send og modtag kundesupportbilletter i LiveAgent
- Du behøver ikke at skifte mellem apps
- Chatsoftware, automatiseringsværktøjer og populære integrationer i dit dashboard
- Alle e-mail-konti på ét sted
Sådan integreres Zoho Mail med LiveAgent
Den nemmeste måde at hente e-mails fra Zoho på er ved at integrere din delte Zoho Mail-e-mailadresse med LiveAgent. Sådan kan du gøre det:
- Log ind på LiveAgent og gå til Konfiguration > E-mail > Mailkonti. Klik på den orange knap Tilføj e-mail-konto øverst.
- Vælg en e-mail-udbyder, som du bruger til din Zoho Mail. Hvis du ikke kan se din udbyder, skal du vælge Andet. Vælg den afdeling, som du vil sende alle indgående Zoho-e-mails til. Hvis du har valgt andre e-mail-udbydere, har du mulighed for at vælge mellem Videresendelse og IMAP eller POP3. Fuldfør processen, og glem ikke at klikke på Gem.
Det var det! Din Zoho Mail-konto skulle nu være forbundet med LiveAgent, og du burde begynde at modtage dine e-mails i dit billetsystem.
Sådan integreres Zoho Mail med LiveAgent via Zapier
Du kan bruge Zapier til at integrere Zoho Mail med LiveAgent. Sørg for, at du har en Zapier-konto, så du kan komme igang.
- Gå til LiveAgent + Zoho Mail Integrationssiden, rul ned og vælg en trigger og en handling. Valg af en handling og en trigger vil forbinde LiveAgent med Zoho og skabe en unik integration, der er skræddersyet til din virksomhed. Der er flere triggere og handlinger at vælge imellem. Når du har valgt dine handlinger og triggere, skal du klikke på den blå forbindelsesknap.
- Log derefter på din Zoho Mail-konto og giv Zapier adgang til din konto. Sidst, men ikke mindst, skal du udføre en triggertest for at tjekke, om integrationen fungerer korrekt.
- Fordi vi valgte en handling “Opret samtale”, skal vi udfylde emne, meddelelsestekst, afsender- og modtager-e-mailadresser, og også et par ikke-påkrævede felter, hvis vi ønsker at specificere handlingen lidt mere. Det sidste trin er testen af integrationen. Zapier vil udføre den valgte handling aktiveret af den udløser, du valgte.
Vellykket test betyder, at integrationen fungerer, og du kan aktivere den. Tænd for Zap, hvis du er tilfreds med din specialtilpassede integration.
Frequently Asked Questions
Hvad er Zoho Mail-integration i LiveAgent?
Zoho er en gratis e-mail-platform/-tjeneste, og LiveAgent er en komplet helpdesk-løsning. Ved at integrere Zoho med LiveAgent kan du automatisk modtage e-mails til din universelle indbakke uden at skifte mellem apps.
Hvad er fordelene ved at bruge Zoho Mail-integration med LiveAgent?
Du modtager og sender e-mails fra én universel indbakke og får forbedret effektivitet af arbejdsgangen.
Integrer Zoiper med LiveAgent for en problemfri callcenteroplevelse. Nyd fordelene ved HD-opkald, kryptering og ubegrænsede optagelser. Hurtig implementering og nem opsætning gør Zoiper til den ideelle softphone-app til håndtering af kundeopkald. Prøv Zoiper gratis og forstærk din kundeservice med LiveAgent i dag!
Integrer nemt LiveAgent live-chat med Joomla! Joomla er et kraftfuldt, open source CMS, ideelt for både små og store virksomheder. Nyd tilpasselige skabeloner, nyttige extensions og SEO-funktioner. Følg enkle trin for at tilføje en chatknap til din hjemmeside og forbedre kundesupporten. Start din gratis konto nu!
Oplev Sendmail, en alsidig e-mail-routing-facilitet til generelle formål, der tilbyder avanceret SPAM-beskyttelse. Integrer problemfrit med LiveAgent helpdesk for at forbedre din kundesupport. Udnyt fordelene ved open source, overvågningsværktøjer, og fjernadministration for en sikrere og mere effektiv e-mail-kommunikation. Start din gratis LiveAgent-prøveperiode i dag!
hMailServer er en gratis open-source e-mail-server til Microsoft Windows, perfekt til virksomheder, skoler og institutioner, der håndterer store mængder e-mails. Med nem integration til populære webmail-systemer og LiveAgent help desk, tilbyder den effektiv spam- og virusbeskyttelse. Start din gratis konto og forbedr din kundeservice med LiveAgent's avancerede billet- og kommunikationssystem. Ingen bindinger, prøv det nu!