Facebook integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Forbind LiveAgent med Facebook for at strømline din kundesupport, holde styr på alle beskeder og kommentarer, øge agentproduktiviteten og øge kundetilfredsheden med denne banebrydende integration.
Facebook er et gratis socialt netværkswebsted, der giver registrerede brugere mulighed for at oprette profiler, uploade billeder og videoer, sende beskeder og holde kontakten med venner, familie og kolleger.
At forbinde LiveAgent med Facebook gør det muligt for LiveAgent-brugere at svare på Facebook-beskeder, indlæg eller kommentarer direkte fra deres LiveAgent-dashboard (uden at skulle logge ind på selve Facebook), hvilket gør det til en meget effektiv integration.
Hvordan fungerer det?
LiveAgent samler hver kommentar, opslag og besked i din LiveAgent-indbakke og omdanner den til en billet. Derfra kan agenter svare på hver enkelt billet, ligesom hvis de var på Facebook. Slutresultatet? Dine kunder vil ikke bemærke nogen anden forskel end dit hurtige svar!
Hvad kan du gøre med Facebook-integrationen?
Ved at aktivere Facebook-integrationsfunktionen kan du udføre alle disse handlinger direkte fra LiveAgent:
- Besvare private/direkte beskeder
- Send vedhæftede filer, links, emojis og GIF’er
- Svar på kommentarer
- Like kommentarer
- Slet kommentarer ved at slette billetter
- Løs billet ved at svare på den
Hvordan man integrerer Facebook med LiveAgent
At integrere Facebook med LiveAgent kan i høj grad forbedre dine kundesupportmuligheder. Det er dog vigtigt at bemærke, at ikke alle abonnementsplaner inkluderer Facebook-integration. Integrationen er inkluderet i den store plan, men den kan også købes separat til de små og mellemstore planer. Kun den gratis plan giver ikke denne integration.
Følg disse trin for at begynde at besvare Facebook-beskeder via LiveAgent i dag!
- Log ind på LiveAgent
- Klik på Konfiguration → Facebook og Instagram → klik på Konti (hvis du også har Instagram-plugin aktiveret) → og klik på Opret forbindelse Opret forbindelse
- Et nyt pop op-vindue vises, og du bliver bedt om at logge ind på din Facebook-konto. Indtast dine loginoplysninger, eller hvis du allerede er logget ind, skal du klikke på “Fortsæt som”.
- Vælg, hvilke Facebook-sider du ønsker at integrere med LiveAgent, og klik på “Næste”.
- Der vil være et nyt pop op-vindue med en liste over Facebook-tilladelser. Deaktiver ikke nogen af dem for at undgå problemer med integrationen. Du kan ændre disse indstillinger senere. Du skal blot bekræfte tilladelserne ved at klikke på knappen “Udført”.
- Vent på bekræftelsen af vellykket integration, og klik på “OK”.
- Gå tilbage til din LiveAgent-konto og vælg, hvilke sider du vil forbinde, og vælg dine tilladelser. Du kan vælge mellem følgende muligheder: Hent vægindlæg posts og Hent private beskeder
- For hver side kan du vælge en bestemt afdeling, som du ønsker at dirigere indgående Facebook-billetter til.
- Klik på “Gem” og så er det hele indstillet!
Har du brug for mere hjælp til denne integration? Se denne detaljerede vejledning til cloud-hostede konti eller denne artikel for standalone versioner af LiveAgent.
Yderligere oplysninger om opsætning af Facebook-applikation til standalone konti.
Hvorfor er denne integration så vigtig?
Integrering af LiveAgent med Facebook kan være en game-changer af flere grunde:
- Systemet holder styr på alle beskeder, kommentarer og omtaler og sikrer, at du svarer på hver enkelt.
- Det kan booste agentens produktivitet ved at fjerne behovet for at skifte mellem forskellige platforme og dermed strømline arbejdsgangen.
- Det sikrer din data mere, fordi du ikke behøver at dele dine loginoplysninger med flere medarbejdere, der er ansvarlige for at besvare kundebeskeder – hvilket reducerer risikoen for datalæk og stjålne data.
- Du behøver ikke give Facebook-administratorrollen videre til dine medarbejdere.
- Det fjerner behovet for dagligt at overvåge flere konti og enheder. Alt hvad du har brug for vil være tilgængeligt i den universelle indbakke.
- Overvågning i realtid af beskeder, kommentarer eller omtaler sikrer, at agenter er i stand til at reagere hurtigt på kundeforespørgsler, hvilket betyder hurtigere svartider.
- Den effektive håndtering af kundeforespørgsler, rettidige svar og personlig support har en positiv effekt på kundetilfredsheden.
- Du kan booste salget og øge omsætningen ved at overvåge kundeinteraktioner, så agenter kan identificere potentielle salgsmuligheder og lave en målrettet salgsindsats.
- Du kan nemt administrere og overvåge flere Facebook-virksomhedskonti.
- Det kan automatisk løse billetter, når du har svaret på dem, og hvis en kunde sender dig en besked igen, genåbner LiveAgent automatisk billetten og giver dig besked, når dit svar er nødvendigt.
Klar til at prøve vores Facebook-integration?
Lad os klare det tunge løft og logistik, så du kan fokusere på at yde en problemfri og pålidelig support til alle dine kunder. Start din gratis 30-dages prøveperiode i dag. Intet kreditkort påkrævet.
Frequently Asked Questions
Hvordan kan du bruge Facebook-integration i LiveAgent?
Integration af Facebook i LiveAgent vil hjælpe din kundeservice med effektivt at håndtere alle Facebook-forespørgsler, indlæg, kommentarer fra ét sted. Som et resultat holder du dig opdateret og altid tilgængelig for dine kunder.
Hvilke trin skal man tage for at integrere Facebook med LiveAgent?
1. Naviger til konfigurationer fra dit LiveAgent Dashboard 2. Søg efter Facebook -> Facebook-sider 3. Forbind
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.