Twitter integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Twitter (nu kendt som X) er et websted for mikroblogging og sociale medier, der bruges af millioner af mennesker verden over. Brugere interagerer via korte beskeder kaldet tweets (posts), hvor de kan dele tekst og forskellige medier for at interagere med deres følgere. Det er en fantastisk platform til hurtigt at sprede information, følge med i aktuelle begivenheder, kontakte nye målgrupper, søge feedback, bidrage til diskussioner og udtrykke dig selv.
Twitter (X) bruges også af virksomheder til at promovere deres produkter, interagere med kunder eller yde support. Det kan øge kundetilfredsheden, og dine agenter kan yde hjælp i realtid i stedet for blot at håndtere e-mails eller telefonopkald.
LiveAgents integration med Twitter (X) giver virksomheder mulighed for at overvåge brand omtaler og nøgleord, svare på kundeforespørgsler og spore offentlige omtaler med lethed. Efter at have integreret Twitter (X), vil din teamindbakke overvåge beskeder og tweets (indlæg) fra din konto.
Hvorfor er Twitter (X) kundesupport vigtig?
Twitter (X) har over 187 millioner daglige aktive brugere verden over. Mange af disse brugere bruger Twitter (X) til at dele deres meninger om produkter og virksomheder, stille spørgsmål og give feedback ved at dele både positive og negative oplevelser.
Fordi Twitter (X) anses for at være en “always-on” kanal, forventer kunder at blive anerkendt på platformen, når de forsøger at kontakte en virksomhed. Ofte møder virksomheder, der undlader at reagere hurtigt eller på en måde, der er tilfredsstillende for kunden, offentlig modreaktion.
På grund af Twitters (X’s) form kan disse negative oplevelser spredes som en steppebrand, hvor tusindvis af mennesker hopper med på vognen. Som sådan er det ekstremt vigtigt at være aktiv på Twitter (X) ud over at være velbevandret i proaktiv kundeservice.
Hvordan fungerer det?
For at sikre, at du får besked om hvert tweet (indlæg), der kommer til dig, skal du bruge en avanceret kundeservicesoftware til sociale medier, som LiveAgent.
Ved at bruge vores Twitter (X)-integration kan du overvåge dit brand og rettidigt svare på tweets (indlæg) og kommentarer, der kræver handling. Systemet vil underrette dig og omdanne hvert tweet (indlæg), der indeholder dine sporede søgeord, kommentarer og omtale, til en billet.
Hvad kan du gøre med Twitter (X) integrationen?
- Spor brand-omtaler og søgeord
- Opret enkle søgeord og overvåg og arkiver alle tweets, der indeholder disse termer, i din database
- Overvåg alle dine brand omtaler i realtid
- Udfør realtidsovervågning af dit brand på sociale medier
- Forbind flere Twitter (X) konti
- Besvar tweets (indlæg), kommentarer og omtaler fra ét sted
- Kategoriser og søg nemt i din Twitter (X) kommunikation og kundekommentarer
- Indfang automatisk offentlige omtaler som billetter
Hvordan ser det ud/hvordan fungerer det i praksis?
Sådan integrerer du Twitter (X) med LiveAgent
LiveAgent tilbyder en native integration med Twitter (X), som er tilgængelig i det store abonnement. Men hvis du er på den lille eller mellemstore plan, kan du stadig tilføje denne funktion til dit kundesupportarsenal mod et ekstra gebyr. For at lære mere om at integrere LiveAgent og Twitter (X), skal du blot følge trinene nedenfor.
Bemærk: For at kunne integrere din LiveAgent-konto med Twitter(X), skal du først have en Twitter (X) developer-konto for at få adgang til Twitter API v2 og oprette en Twitter (X) ansøgning.
- Log ind på din Twitter (X)-konto og gå til developers.twitter.com → go til Developer Portal i menuen.
- Hvis du ikke har en developer konto, skal du oprette en.
- Når du har tilmeldt dig eller logget ind, vil du se alle dine Twitter-apps på Dashboard-siden. Vælg “+ Opret projekt” eller gå fra menu til Projekter & Apps → Oversigt for at oprette et nyt projekt.
- Fortsæt gennem projektet & app-oprettelsesprocessen og på den sidste “Her er dine nøgler og tokens” -skærm, kopier og gem API-nøglen og API-hemmelige nøgle. Det skal bruges til integrationen senere → derefter skal du klikke på knappen “Appindstillinger“.
- I appens indstillinger skal du klikke på “Set up” under Indstillinger for brugergodkendelse.
- I Brugergodkendelse skal du udfylde alle obligatoriske felter:
- App-tilladelser – Læs og skriv
- Apptype – Web app, Automatiseret app eller Bot
- Callback URL / Redirect URL – URL på din LiveAgent-konto
- Website URL – Din virksomheds URL-adresse
- Gem konfigurationsformularen → Client ID og Client Secret vil blive vist → klik på “Done”.
- Nu hvor du har konfigureret din Twitter (X)-applikation, kan du linke den til din LiveAgent-konto. På din LiveAgent-konto skal du gå til Konfiguration → Twitter → Opsætning af applikation.
- Indsæt API-nøgleværdien ind i Consumer key field, og API Key Secret value ind i Consumer secret → og klik på Save. Din Twitter-applikation er nu integreret med din LiveAgent-konto. Det næste trin er at forbinde din Twitter (X)-konto til din LiveAgent-konto.
Lad os nu se på, hvordan du forbinder din Twitter (X)-konto til din LiveAgent-konto:
- Gå til din LiveAgent-konto → åbn Konfiguration → klik på Twitter → Twitter-konti → Tilføj Twitter-konto
Twitter skal først aktiveres. Det kan du gøre ved at klikke på den orange knap i sektionen. LiveAgent genstarter herefter.
- Et nyt vindue vises → log ind på din Twitter (X) konto ved at indtaste dit brugernavn og adgangskode → klik på “Authorize app” for at give LiveAgent tilladelse til at håndtere dine data og give adgang → vinduet lukkes automatisk derefter.
- Din Twitter (X)-konto er blevet forbundet, og du bør se den tilgængelig i afsnittet.
- For at begynde at hente tweets (opslag) og kommentarer og svare på dem, skal du klikke på “Edit button” (blyantikon) → aktiver “If checked, LiveAgent will read tweets and turn them into tickets”.
- Derudover kan du definere specifikke parametre for de yderligere tweets (indlæg), du vil spore “Add new query” og tilpas, hvilke tweets (indlæg), du ønsker skal omdannes til billetter.
- Det var det. Tjek nu din billetindbakke. Du bør nu kunne se dine tweets (opslag) og svar fra dine følgere der.
Hvorfor er denne integration så værdifuld?
Forbedret kundetilfredshed og brandloyalitet
Med vores integration på plads, behøver du ikke længere at overvåge dine Twitter (X) konti og mobile enheder som en høg. Du vil nemt kunne deltage i løbende samtaler.
At være involveret i diskussioner, som dine kunder har om dig eller dine konkurrenter, vil vise, at du interesserer dig og lytter til, hvad de har at sige.
Med alle tidligere Twitter (X)-billetter gemt i dit arkiv, kan du desuden nemt imponere dine kunder med din viden om deres tidligere forespørgsler, købsdetaljer og mere. Dette kan hjælpe dig med at øge deres loyalitet over for dit brand og øge kundens livstidsværdi og kundetilfredshed.
Hurtigere problemløsning
At tilbyde et godt produkt til en god pris er ikke længere nok. Kunder forventer personlig support og hurtige svar på deres spørgsmål/problemer. Hvis dine kunder henvender sig på Twitter (X), men ikke får svar inden for en time, er der større sandsynlighed for, at de deler deres negative oplevelser online.
Du kan give dine kunder, hvad de leder efter, med LiveAgent. Vores helpdesk-software giver dig besked, hver gang du modtager en ny Twitter (X)-billet, hvilket gør det nemt at besvare alle kundespørgsmål og sørger for, at ingen beskeder forbliver ubesvarede.
Bedre effektivitet af arbejdsgangen
Brug af LiveAgent til at svare på kundespørgsmål kan også øge effektiviteten af dine agenter. Sådan her:
- Dine agenter behøver ikke konstant at overvåge flere konti og enheder
- Your agents won’t get distracted by their Twitter (X) feeds
- Dine agenter vil ikke blive distraheret af et stadigt voksende antal notifikationer
- Dine agenter vil være i stand til at administrere flere virksomhedskonti på én gang
Stærkere brand tilstedeværelse
Når folk scroller gennem din Twitter (X), er chancerne for, at de undersøger dit brand såvel som dine produkter/tjenester. Hvorfor ikke vinde dem over ved at vise, at du besvarer alle kundespørgsmål rettidigt og med en lille smule flair?
Bedre sikkerhed, færre data brud
LiveAgent gør også hele processen mere sikker ved at gemme alle Twitter (X)-billetter i en delt universel indbakke, der kan tilgås af autoriserede supportmedarbejdere. Det betyder, at du ikke længere skal bekymre dig om:
- Deling af dine loginoplysninger med flere medarbejdere
- Forblive logget ind på offentlige enheder
- At miste enheder, der er logget ind på din Twitter (X) konto
Se den seneste artikel, der viser den spændende Twitter-integrationsmeddelelse og hvordan denne nye løsning sikrer problemfri brug og giver dig mulighed for med succes at blive ved med at bruge Twitter-integration til kundesupport!
Konkurrencefordel
Selvom Twitter (X) support stiger i popularitet, er der stadig mange virksomheder, der ikke tilbyder det. Få en konkurrencefordel i dag ved at forbinde din Twitter (X)-konto med LiveAgent.
Klar til at prøve vores Twitter (X) integration?
Lad os tage klare det tunge læs, så du kan fokusere på at yde en problemfri og pålidelig support til alle dine kunder. Start din gratis 30-dages prøveperiode i dag. Intet kreditkort påkrævet.
Frequently Asked Questions
Hvad er Twitter-integration i LiveAgent?
Twitter-integration opretter en ny billet, hver gang du bliver nævnt i et tweet. Som et resultat kan du altid interagere med kunder og holde dig opdateret fra én grænseflade.
Hvordan integrerer du Twitter med LiveAgent?
1. Log ind på din LiveAgent-konto 2. Klik på Konfigurationer 3. Søg efter Twitter -> Twitter-konti -> Tilføj Twitter-konto 4. Tilslut 5. Klik på Rediger og tjek boksen Status
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent tilbyder en prisvenlig løsning til Twitter-integration, der giver dig mulighed for at bruge din egen Twitter API og holde omkostningerne nede. Bliv ved med at interagere med dine kunder effektivt gennem LiveAgent's smarte integration. Prøv gratis i dag!