LiveAgent's vidensbase software tilbyder en brugervenlig platform med funktioner som WYSIWYG-editor, forum og flersproget support. Det forbedrer kundeoplevelsen, øger indtægter og letter kundesupportens belastning. Prøv platformen for bedre selvbetjening.
Giv den bedste kundeoplevelse med vores selvbetjeningskundeportal. Forbedre den daglige rutine for dine kundesupport -agenter, og giv en fantastisk brugeroplevelse med selvbetjeningssupportmuligheder. Udnyt LiveAgents vidensbaseværktøjer og giv relevante artikler, vejledninger og andre nyttige oplysninger til hver enkelt kunde. Prøv vores vidensbaseplatform i dag, og se, hvordan den kan hjælpe dig med at forbedre din kundesupport.
En vidensbase er en platform, hvor kundesupportmedarbejdere kan dele artikler med kunder. Platformen fungerer som en enkelt kilde til institutionel viden, der nemt kan tilgås. En vidensbase er en del af en selvbetjenings kundeportal. Dine kunder kan gennemse din vidensbase og selvbetjeningsportalindhold for at finde råd fra forum eller dele viden med andre kunders.
En vidensbase er normalt fyldt med en intuitiv grænseflade, rig tekst-editor og andre vigtige funktioner, der kan hjælpe agenter med at forberede indhold til deres kunder. Smart vidensbase-funktioner omfatter understøttelse af flere sprog, kraftfuld søgemaskine, brugerdefinerede temaer, diskussionsforum og flere vigtige funktioner. Med LiveAgents gratis vidensbasesoftware kan dit supportteam fokusere på kritiske problemer i stedet for at håndtere gentagne forespørgsler.
Forbedre din vidensstyring og giv relevante svar til alle, der søger gode kundeserviceoplevelser.
Konfigurer det
Tilpas den
Fyld den med indhold
Vores intuitive vidensbasesoftware kan hjælpe dig med at administrere virksomhedens viden og gøre den tilgængelig for enhver kunde. Løs kundeproblemer og kundesupportbilletter med videndeling og fokuser på mere presserende problemer.
Bare noget af det, dine agenter kan bruge:
Vores vidensbasesoftware kan hjælpe dig med at reducere billetvolumen ved at give dig en selvbetjeningsplatform til alle kunder. Giv endnu hurtigere svar, læringsindhold og vidensartikler på ét sted for at gøre kunderne gladere.
Bare noget af det, dine kunder får:
Giv nemme svar på spørgsmål og skær ned på din svartid. Vores værktøj kommer med flere typer vidensbaser,
søgefunktioner og teamsamarbejdsværktøjer.
Vores What-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG)-editor kan hjælpe dig med at oprette artikler, vejledninger, vejledninger og informationssegmenter for at hjælpe dig med at udvide dit videncenter. Det er nemt at dele viden med vores flotte editor. Formater dine tekster, tilføj billeder eller drag fordel af andre avancerede funktioner til din rådighed. Den fungerer også som en markdown-editor, så du kan også bruge HTML eller CSS til at skabe brugerdefinerede designs.
Få flere oplysninger om WYSIWYG-editor
LiveAgent-forum er en integreret del af din vidensbaseplatform. Ethvert kunde- eller kundesupportteam kan deltage i en forumsamtale. Det er muligt at fejlfinde problemer, komme med forslag og finde løsninger på problemer sammen med dem. Du kan også drage fordel af interne forum og samarbejde om interne vidensbaseproblemer med én vidensbaseløsning.
Indsamling af feedback og læseforslag fra kunder forbedrer både din vidensbase og din virksomhed. Det kan hjælpe dig med at forbedre læringsindholdet og opbygge bedre relationer til kunderne, hvis du læser forslag og reagerer på dem. Tilbyd dine kunder mulighed for at foreslå ændringer eller give dig nye ideer til forbedringer. Tilføj og tilpas feedback-knappen efter din smag.
Få flere oplysninger om feedback og forslag
Dine kunder kan bruge et søgefelt til at hjælpe dem med hurtigt at finde svar eller specifikke emner i din vidensbase. Med vores kraftfulde søgemaskinebar er vores vidensstyringssoftware nem at bruge, især når der er meget indhold. Ved at tilbyde en nem søgefunktion kan du hjælpe kunder med at finde vidensartikler og reducere antallet af supportbilletter til hyppige problemer.
Få flere oplysninger om search widgets
At have en effektiv vidensbase handler om at hjælpe dine kunder med relevant indhold. Du bør dog ikke også glemme dine medarbejdere. At have et brugervenligt dashboard i et videnstyringsværktøj er en anden nøglefunktion, som ofte kan overses. LiveAgents grænseflade lader dine agenter oprette nye artikler med lidt eller ingen træningstid. Klar til at prøve det? Prøv den gratis demo og se selv.
Få flere oplysninger om knowledge base builder
Hele pointen med at skabe en online vidensbase-softwareløsning er, at den skal være let søgbar. Men jo mere indhold din virksomhed laver, jo mere kan den blive kaotisk. Derfor giver LiveAgent dig mulighed for at oprette kategorier til dine kunder, og du vil ikke farer vild i indholdet. Opret forskellige kategorier for de mest almindelige emner, der skal besvares, og opdel læringsindhold, som det passer dig.
Få flere oplysninger om vidensbasekategorier
LiveAgents vidensbaseløsning er en fremragende måde at tilbyde en selvbetjeningsmulighed 24/7 i flere lande. Din virksomhed behøver kun at skabe vigtige artikler og levere dem på sprog, som dine kunder har brug for. Denne løsning kan forbedre kundeoplevelsen og dermed kundetilfredsheden. Opret en kategori for hvert sprog for at opdatere dit vidensbaseindhold til nye målgrupper.
Få flere oplysninger om flersproget support
En multi-vidensbase er meget praktisk, hvis din virksomhed sælger flere produkter, brands eller leverer flere uafhængige tjenester. En enkelt LiveAgent-konto giver dig mulighed for at skabe ubegrænsede vidensbaser, hvor hver af dem har sit eget unikke design, indstillinger og indhold. Giv dine kunder den viden, de ønsker, med fantastiske guider.
Få flere oplysninger om multi-knowledge base
Skriv omfattende artikler fyldt med nyttige oplysninger, og de skal være organiserede og nemme at finde. Artikler er nemme at skrive med LiveAgents WYSIWYG-editor. Spred viden og lad dine kunder finde løsninger på egen hånd. Vil du uddanne dit kundesupportteam? Intern vidensbase-artikler kan tjene som undervisningsmateriale, og de kan hjælpe dine agenter med at løse problemer hurtigere.
Få flere oplysninger om artikler
Vil Du forbedre din skriftlige viden med vedhæftede filer? Tilføj billeder, skærmbilleder, fotos, lydfiler såsom optagelser eller endda videofiler, og integrer videoer fra tjenester som YouTube. Vedhæftede filer kan gøre dine artikler lettere at forstå og læse, eller gøre dem mere underholdende. Tilføj videoselvstudier eller demoer til dine vejledninger, eller vis trinvise instruktioner med produktskærmbilleder.
Få flere oplysninger om vedhæftede filer
Prøv alt det vi har byde på med en gratis 30-dages prøveperiode
Kom godt i gang | 30 eller 7 dage gratis
Du kender dine kunder bedst. Giv dem den information, de har brug for, og fokuser på deres tilfredshed.
En velskrevet vidensbaseartikel giver dine kunder den hurtigste hjælp. Lav et udkast, design og rediger alle vidensbaseartikler med en WYSIWYG-editor.
Fortabte kunder kan betyde kundeafgang. For at forhindre det skal du oprette FAQ (ofte stillede spørgsmål) og tekniske produktvejledninger som en del af din supportportal.
Vil du give fremragende kundeservice med begrænsede ressourcer? Reducer belastningen af indgående e-mails og chats ved at oprette en vidensbase.
Forbedre din virksomhed i alle vigtige aspekter, og begynd at opfylde kundernes forventninger med den rigtige vidensbaseløsning
Opnå en fordel
Størstedelen af virksomhederne fokuserer deres kundeserviceteams udelukkende på direkte support. Kom foran med software til vidensbasestyring, og giv de rigtige ressourcer til kundens selvbetjening.
1% af virksomheder bruger vidensbaser
Du skal ikke spare på selvbetjening. Få et forspring i forhold til konkurrenterne med en vidensbase til din kundebase. Giv dine kunder en pålidelig selvhjælpsmulighed
Opfyld forventningerne
Kunder forventer relevante svar uden at skulle kontakte et kundesupportteam. Vores søgefunktionalitet kan hjælpe dig med at give øjeblikkelige svar og reducere antallet af kundeforespørgsler.
66% af kunder foretrækker selvbetjening
Størstedelen af kunderne forsøger at løse deres problemer på egen hånd, før de kontakter kundesupport. Forbedre deres tilfredshed ved at levere kraftfulde selvstøtteværktøjer.
Skab kundeloyalitet
Størstedelen af vidensbasebesøgende omdannes til betalende kunder takket være masser af vidensbaseartikler. Udvid din kundebase med effektiv vidensbasesoftware.
90% af kunderne kommer fra vidensbaser
Artikler i vidensbasen kan hjælpe dig med at få flere kunder og øge kundefastholdelsen takket være nyttige og kyndige råd
Vælg en fantastisk software med chatfunktioner til den rigtige pris. Spar penge med vores prisberegner og få den bedste værdi for chatfunktionalitet.
Få LiveAgent og slut dig til 7000 tilfredse kunder
Vi har nøje udvalgt funktioner i vores prisplaner, så du kan vælge den mest overkommelige plan med den bedste værdi. Betal kun for det, du bruger uden at sprænge banken.
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Den #1 gratis vidensbasesoftware
Gratis vidensbasesoftware fra LiveAgent: Opret professionelle vidensbaser nemt med 24/7 support og uden opsætningsgebyr. Prøv gratis nu!
Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?
Forbedr din kundeservice med LiveAgent's pålidelige telefonisoftware. Start din gratis prøveperiode uden kreditkort!
Oplev hvordan en vidensbase kan forbedre din kundeservice med LiveAgent. Vores online selvbetjeningsbibliotek hjælper kunder og medarbejdere med at finde løsninger hurtigt uden supportkontakt. Med en intuitiv brugergrænseflade og omfattende indhold, kan du øge produktiviteten og kundetilfredsheden. Prøv LiveAgent gratis og oplev fordelene!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team