Hvad er en agent grænseflade?
Agentgrænsefladen giver agenter fuld kontrol over alle aktiviteter relateret til agentarbejde i helpdesk-software. Grænsefladen har forskellige sektioner, såsom dashboardet og panel med billetdetaljer, som giver agenter mulighed for at udføre en lang række handlinger.
Hvad kan du gøre i en agentgrænseflade?
Agenter kan udføre tonsvis af handlinger såsom:
- Overførselsbillet-ansvar
- Tilføj noter
- Rediger kundeoplysninger
- Tilmeld og afmeld kunder fra mailinglister
- Foretage tilbagebetalinger
- Foretag både interne og eksterne livechats, video og -telefonopkald
- Opret omfattende rapporter
- Skab vidensbaser og kundeportaler
For at få et fuldt overblik over, hvad du kan gøre i en agentgrænseflade, skal du tjekke dette link.
Hvilke typer rapporter kan du oprette i en agentgrænseflade?
Rapporteringsdashboardet inde i agentgrænsefladen giver indsigt i individuelle og teams (afdelings) præstationer, når det drejer sig om billetafviklinger, gennemsnitlige svartider, billetoverførsler, førstekontaktafviklinger og mere.
Ved at udarbejde rapporter, kan du ikke kun indstille agentsoftware anvendelse, men også identificere eventuelle usædvanlige aktiviteter eller tendenser i dine medarbejderes adfærd.
Når du har læst om agentgrænsefladen, kan du dykke dybere ind i emnet ved at læse Agentgrænseflade (forklaret). Denne artikel giver en grundig forklaring på, hvad en agentgrænseflade er, og hvordan den fungerer. Hvis du vil vide mere om, hvad du kan gøre i en agentgrænseflade, bør du læse om Hvad kan du gøre i en agentgrænseflade?. Her får du indsigt i de forskellige funktioner, der er tilgængelige for agenter. Ønsker du at forstå mere om de rapporteringsmuligheder, der er tilgængelige, så tjek artiklen om Hvilke typer rapporter kan du oprette i en agentgrænseflade?. Denne artikel vejleder dig gennem de forskellige typer rapporter, du kan oprette. For dem, der ønsker at forbedre deres kundeservice, er der masser af tips at hente i afsnittet Want to improve your customer service?. Her finder du nyttige strategier til at forbedre kundetilfredsheden.
Oplev fordelene ved stemmebrugergrænseflader (VUI) for en fuldstændig håndfri oplevelse. Lær, hvordan VUI, understøttet af talegenkendelse og naturlig sprogbehandling, løser skærmtræthed og hjælper personer med handicap. Udforsk eksempler fra LiveAgent og Axigen, og opdag designprincipper for effektive VUI-enheder. Besøg os for en dybdegående indsigt i VUI-teknologiens anvendelser og fordele.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!