Hvad er et agentpanel?
Det er et værktøj, der giver agenter mulighed for effektivt at interagere med LiveAgent helpdesk-software, men det kan findes blandt mange andre lignende helpdesk-softwareløsninger. Det er en nem måde for dem at få adgang til alle funktioner og egenskaber, så de kan holde styr på deres opgaver.
Når agenter logger ind på deres LiveAgent-konti, kan de finde agentpanelet i venstre side af agentgrænsefladen. Derfra kan de konfigurere og justere kontoindstillinger, tilføje eller fjerne brugere, oprette en agentgruppe, administrere privilegier (ved en administratorrolle), aktivere plugin’et og meget mere. Men i deres daglige opgaver giver panelet dem hovedsagelig mulighed for at arbejde med kundeprofiler, få adgang til de supportbilletter, de modtager, interagere med et dashboard, kommunikere med kunder ved hjælp af live chat, eller bruge call centerfunktionerne.
Bekvemmeligheden ved agentpanelet ligger i, at alle kundeinteraktioner kan startes, tilgås og administreres fra ét sted. Dette hjælper ikke kun med at booste agentproduktiviteten og minimere deres ledige tid, men endnu vigtigere, det forkorter kundernes ventetider, øger deres tilfredshed og forbedrer den overordnede kundeoplevelse.
Improve your customer service
Profit from higher agent productivity levels and customer retention with LiveAgent's omnichannel help desk software.
Frequently Asked Questions
Hvor er agentpanelet i LiveAgent?
Du kan få adgang til den, når du har logget ind på din LiveAgent-konto. Du kan navigere til venstre i vinduet, hvorfra du vil være i stand til at starte, fortsætte og administrere kundeinteraktioner, konfigurere din konto, konfigurere automatiseringsregler og meget mere.
Hvad kan du gøre i et agentpanel?
Agentpanel er et praktisk værktøj, der gør det muligt for agenter at udføre alle deres daglige opgaver fra ét sted. Blandt dets vigtigste muligheder, du kan bruge, er evnen til at styre al kundekommunikation. Du kan starte, fortsætte og administrere alle kundeinteraktioner på flere kanaler, hvilket giver mulighed for en virkelig sammenhængende omnichannel-oplevelse. Du kan også få adgang til virksomhedens vidensbase, hvor vidensartiklerne er tilgængelige. En anden mulighed for et agentpanel er at konfigurere dine og andre agenters konti, hvis du har administratorrollen. Disse kan være sprogpræferencer, notifikationspræferencer og mere.
Efter at have læst om agentpanelet, kan du overveje at dykke dybere ned i, hvad der er et helpdesk-portal. Denne artikel forklarer, hvordan en helpdesk-portal kan forbedre din kundeservice og øge effektiviteten. En anden nyttig læsning er om helpdesk, hvor du kan lære om de problemer, en helpdesk kan løse, og hvordan den gavner både kunder og agenter ved at forbedre engagement og fastholdelse. Hvis du er interesseret i softwareløsninger, kan artiklen om open source helpdesk give dig indsigt i, hvordan open source-løsninger kan tilpasses til din virksomheds behov. For dem, der ønsker at forstå, hvordan teknologi kan hjælpe med kundeservice, kan service software være en god næste læsning, hvor du kan lære om de mange fordele ved at bruge service software. Endelig kan du udforske mulighederne inden for telemarketing software for at se, hvordan telemarketing kan integreres i din kundeservice-strategi for at forbedre kundeservicen og opnå bedre resultater.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Oplev LiveAgent's helpdesk-portal: en alt-i-en løsning til effektiv kundesupport, der samler alle kommunikationskanaler i ét dashboard. Med muligheder for cloud-baseret, open-source og enterprise software, tilpasser vi os dine virksomhedsbehov. Start din gratis konto i dag og opdag, hvordan vores billetværktøj kan strømline din supportproces og sikre hurtige løsninger. Besøg os nu!