Hvad er arkivering?
Det er et fantastisk værktøj, der hjælper med at rydde op i hukommelsen og optimere helpdesk-softwaren. Ved Arkivering overføres data og information til et sjældent brugt depot. Det er muligt at arkivere løste eller lukkede billetter og e-mails efter en vis tid. Arkivering kører automatisk. Det hjælper også med at adskille aktive og arkiverede anmodninger. I LiveAgent kan du også arkivere al din kommunikation på sociale medier som en Facebook- eller Twitter-kommunikation i billetter.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder arkivering?
Arkivering er den handling at flytte data til et andet sted på lager til langtidslagring. I LiveAgent er det muligt at arkivere løste eller lukkede billetter og e-mails efter et angivet tidspunkt.
Hvad kan du arkivere?
I LiveAgent kan du arkivere løste eller lukkede billetter og en e-mail efter et angivet tidspunkt. Derudover kan du arkivere al kommunikation på sociale medier (f.eks. på Facebook og Twitter) via rapporter.
Tilbyder LiveAgent funktionen til arkivering?
LiveAgent har en arkiveringsmulighed. Takket være dette slettes hukommelsen løbende, og den tekniske supportsoftware er optimeret. Arkivering i LiveAgent er automatisk. Du har også mulighed for at adskille aktive og arkiverede anmodninger.
Efter at have læst om arkivering, kan du dykke dybere ind i, hvad arkivering egentlig er. Det er en vigtig del af at holde dine data organiseret og let tilgængelige, og du kan lære mere i vores artikel om arkivering (forklaret).
Hvis du er interesseret i at forbedre din kundeservice, kan det være en god idé at se nærmere på, hvad et CRM er. Det hjælper med at samle alle kundeoplysninger ét sted og kan forbedre din virksomheds effektivitet.
For de nyeste opdateringer og forbedringer i LiveAgent, kan du læse vores månedlige opdateringer: Januar udgaven. Her deler vi nyttige tips og nye funktioner, der kan hjælpe dig med at forbedre din kundeserviceoplevelse.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!