Hvad er en audit log?
Spor kontoen og ændringer foretaget af brugere og dine kunderepræsentanter. Audit log er en kronologisk mængde poster. Det sporer handlinger som: brugerlogning, bruger ser på en billet, tags ændret, bruger opgav billet, billetrangering, billet talebesked, billetoverførsel og meget mere.
Sammen med aktivitetslogfiler giver det et mere helhedsorienteret overblik over din agents daglige aktiviteter.
I din LiveAgent kan du bruge et tilpasset audit log filter, der kun viser bestemte aktiviteter eller udvalgte kunderepræsentanter.
Du kan få flere oplysninger om Audit log i LiveAgent.

Når du har læst om audit logs, kan du dykke dybere ind i emnet ved at læse om, hvad en overvågningslog er. Denne artikel forklarer, hvordan overvågningslogge automatisk sporer handlinger og giver dig mulighed for at tilpasse filtre.
For dem, der ønsker at sikre, at deres helpdesk-software er i overensstemmelse med lovgivningen, kan du læse mere om GDPR-kompatibel helpdesk-software. Denne artikel giver indsigt i, hvordan GDPR-funktioner kan forbedre kundeservice og beskytte kundedata.
Hvis du er interesseret i de seneste opdateringer fra LiveAgent, kan du tjekke LiveAgent månedlige opdateringer: Januar udgaven. Her finder du information om nye funktioner såsom forbedret SLA-funktionalitet og værktøjer til effektivt at håndtere chats og opkald.
Endelig kan du læse om online billethistorik for at forstå, hvordan det kan hjælpe med at holde styr på tidligere kundeinteraktioner. Artiklen viser, hvordan online billethistorik ser ud, og hvordan det kan gavne din kundeservice.