Hvad er en base agent?
Agenter, der er en del af den almindelige faktureringscyklus, kan også omtales som base agents. Disse medarbejdere er en del af virksomhedens daglige drift og er i modsætning til vikarer en del af virksomheden på længere sigt.
Fordele ved base agents
Når du har en gruppe base agenter, kan det give mange fordele for din virksomhed:
- Stabilitet – Når teamet er vant til hinanden, forstår arbejdsgangen og kender kunderne, giver det stabilitet for din virksomhed. Ikke alene er det nemmere for dem at kommunikere med hinanden, men de er også mere tilbøjelige til at yde effektiv kundeservice og holde sig til forretningsmål.
- Budgettering – Det er meget nemmere at tildele midler til agenttræning, mens du har et team med viden og færdigheder at bygge på. At skulle organisere dyr træning igen og igen er ikke den mest budgetvenlige mulighed, så en uddannet agentbase kan spare din virksomhed meget.
- Bedre kundeoplevelser – Når du har erfarne kundeservicerepræsentanter, kan de yde den bedste service og øge kundetilfredsheden.
- Lavere agentudskiftning – Agentudskiftning er en af produktivitetsmålingerne i et kontaktcentermiljø. Når denne metric er lav, kan du opbygge et stabilt kundeserviceteam.
- Højere produktivitet – At have agenter, der er fortrolige med virksomheden, hinanden, produkter og kunder, giver dem mulighed for at yde mere effektiv service og holde produktiviteten høj.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
Frequently Asked Questions
Hvem er en base agent?
Baseagenter er langtidsmedlemmer af teamet. De er en del af en almindelig faktureringscyklus i en virksomhed.
Hvordan får man adgang til oplysninger om base agent i LiveAgent?
Hvis du vil have adgang til oplysninger om base agenten i LiveAgent, skal du gå til fanen Agenter. Der vil du finde detaljerede oplysninger om agenter.
Hvorfor er base agent vigtig?
Base agents er vigtige, fordi de regelmæssigt arbejder med kunder, ikke kun lejlighedsvis. Takket være deres erfaring kan kundeservice bringes til et højere niveau, og kundetilfredsheden kan stige, samtidig med at omkostningerne holdes lave.
Efter at have læst om base agents, kan det være nyttigt at dykke dybere ned i, hvordan man kan forbedre kundeservice ved hjælp af automatiseringsstøtte. Automatiseringsstøtte kan øge kundetilfredsheden og forbedre dine medarbejderes produktivitet.
Et andet interessant emne er help desk sikkerhed, hvilket er afgørende for at beskytte kundernes data. Lær om vigtige sikkerhedsfunktioner som totrinsbekræftelse og HTTPS-kryptering.
For dem, der ønsker at få et overblik over medarbejdernes præstationer, kan en agentrapport være nyttig. Den giver mulighed for at visualisere data i forskellige diagramtyper og integrere med API'er.
Hold dig opdateret med de seneste forbedringer og funktioner ved at læse LiveAgents månedlige opdateringer. Her kan du lære om nye funktioner som forbedret SLA-funktionalitet og Merge & Split-funktioner.
Endelig kan du også udforske konceptet med social support. Forstå, hvordan social support kan hjælpe med at opbygge stærkere relationer til dine kunder gennem sociale medier.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Oplev hvordan en vidensbase kan forbedre din kundeservice med LiveAgent. Vores online selvbetjeningsbibliotek hjælper kunder og medarbejdere med at finde løsninger hurtigt uden supportkontakt. Med en intuitiv brugergrænseflade og omfattende indhold, kan du øge produktiviteten og kundetilfredsheden. Prøv LiveAgent gratis og oplev fordelene!