Hvad er en call center-app?
Kundeserviceprogram bringer enhver form for kommunikation, såsom e-mails og chatbeskeder, ind i kommandocentret. Denne applikation hjælper kundesupportteamet med at forblive organiseret og styret. Det gør det muligt for brugere at sortere billetter eller tildele en billet til en bestemt agent. Der er forskellige funktioner, som kundeserviceprogrammer tilbyder – forum, vidensbase, live chat eller mobilsupport. Du kan placere en hjælpeknap i din mobilapp, og kunder kan også modtage en løsning via mobilsupport.
Kundeserviceprogram er en type kundeserviceprogram, og den giver kunderne adgang til at modtage support gennem et telefonopkald fra callcenteret. Det øger effektiviteten af kundeserviceteamet og kundetilfredsheden.
Frequently Asked Questions
Hvad er en call center-app?
Call center programmet er en af de typer programmer, der understøtter kundeservice. Takket være det øges effektiviteten af kundeserviceteamet, og dermed også dens tilfredshed. Alle forbindelsesprocesser er automatiserede.
Hvad er de funktioner, du skal have i en call center-app?
Der er flere nødvendige funktioner i et callcenterprogram. Disse omfatter optagelse af opkald - takket være en sådan funktion får du mulighed for at arkivere anmodninger og vende tilbage til dem, når det er nødvendigt. Du har også interactive voice response-funktioner til din rådighed, hvor du kan opsætte nogle IVR-træer og menuer for bedre kundeservice over telefonen. Viderestilling (routing) er også nyttigt, især hvis du har brug for at håndtere en god mængde opkald, da klienter kan matches til agenter på den rigtige måde. Hvad mere kan du ønske dig? Automatisk opkaldsdistribution, der reducerede kundens ventetid og omdirigerer opkald til den rigtige agent, 24/7 opkaldsovervågning og live viderestilling, eksterne integrationer (f.eks. med CRM for at booste salg og holde styr på det) og detaljerede analyser i form af rapporter er også eftertragtede.
Hvordan forbinder man en call center-app til en helpdesk i LiveAgent?
LiveAgent har et indbygget callcenter. Takket være denne kombination er konfigurationen let og den og brugervenlig. Hvis du allerede har oprettet en konto, vil du finde en konfigurationsmulighed i dashboard. Tilslut dine enheder, tilføj telefonnumre og tilføj også en callcenter-knap på dit websted. Det vil tage dig et par minutter.
Hvis du gerne vil dykke dybere ned i, hvad en call center-app er, kan du læse om de nødvendige funktioner og hvordan den kan hjælpe din virksomhed. Det er også værd at kigge på, hvordan call center-løsninger kan forbedre din kundeservice og drage fordel af eksterne arbejdsstyrker.
Overvej også at læse om gratis call center-software og hvordan det kan øge produktiviteten og kundetilfredsheden. Artiklen forklarer fordelene ved gratis værktøjer og hjælper med at afgøre, om det er det rette valg for din virksomhed.
Hvis du er nysgerrig på, hvilket udstyr der kræves for at drive et callcenter, kan du finde en detaljeret oversigt over nødvendigt udstyr i vores artikel om call center udstyr. Artiklen dækker alt fra computere til headsets og meget mere.
Til sidst kan du udforske mere om call center software og dens funktioner, såsom opkaldsoverførsler, VoIP-systemer og CRM-integrationer. Lær, hvordan denne software kan forbedre din kundeservice og øge effektiviteten i dit team.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!