Hvad er Dåsebeskeder?
Dåse beskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål. Disse kan effektivt eliminere gentagelse og omformulering af svar på kundeforespørgsler, der bliver ved med at gentage sig. I LiveAgent kan du definere et ubegrænset antal dåse beskeder og gøre dem tilgængelige for alle supportmedarbejdere generelt eller pr. afdeling. Alle meddelelserne kunne være forbundet med specifikke søgeord, så det er nemt at finde det rigtige. Agenter er også i stand til at definere deres egne meddelelser for at tilpasse deres respektive arbejdsgange og behov.
Se en video om dåsebeskeder
Dåsebeskeder are er forudskrevne svar på ofte stillede spørgsmål, der kan spare agenter for meget tid, når de svarer på kundehenvendelser. LiveAgent er en omfattende helpdesk-softwareløsning, der hjælper agenter med at forbedre deres effektivitet ved at strømline almindelige kundeanmodninger ved at bruge dåsebeskeder. Agenter kan hurtigt sende et svar til kunder med blot et par klik, hvilket kan hjælpe med at forbedre kundetilfredsheden og reducere svartider.
Frequently Asked Questions
Hvad er dåsebeskeder?
Dåsebeskeder er et sæt forberedte svar på ofte stillede spørgsmål. Inden for områder som kundeservice eller teknisk support kan dåsebeskeder være en meget effektiv løsning for både kunden og agenten, der giver hurtige svar og sparer tid.
Hvordan bruger man dåsebeskeder?
I LiveAgent kan du definere et ubegrænset antal færdige svar. Sådanne forberedte svar giver dig mulighed for at give hurtigere svar på gentagne spørgsmål. Som et resultat udfører agenter deres arbejde meget hurtigere, fordi de sender færdige eller lidt tilpassede beskeder.
Hvor kan man finde dåsebeskeder i LiveAgent?
Du kan finde LiveAgents dåsebeskeder i dit panel ved at gå til "Konfigurationer", derefter vælge fanen "Automation" og klikke på "Dåsebeskeder". Beskeder kan gøres tilgængelige for hele supportpersonalet eller kun for udvalgte afdelinger.
Efter at have læst om dåsebeskeder, kan du dykke dybere ind i emnet ved at besøge vores side om Hvad er Dåsebeskeder?. Her finder du information om, hvordan dåsebeskeder adskiller sig fra foruddefinerede svar, og du kan lære, hvordan de kan forbedre din arbejdsgang.
Hvis du ønsker at forbedre kundeoplevelsen yderligere, kan du læse mere om, hvordan du forbedrer kundeservice. Denne artikel giver dig indblik i fordelene ved at integrere forskellige værktøjer, som kan gøre din kundesupport mere effektiv.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!