Hvad er et chat værktøj?
Chat værktøjer er ofte browserbaserede og gør det muligt for brugere at begynde at chatte med andre brugere i realtid. Det gør det også muligt for brugere at sende tekstbeskeder, billeder, videoer og hyperlinks. Avancerede hjemmesidechat værktøjer gør det muligt for brugere at dele skærme og endda tale- og videoopkald.
Hvordan kan du bruge et chat værktøj?
Der er mange virksomheder som bruger live chat apps på deres hjemmesider for at gøre sig mere tilgængelige for kunderne. Ved at tilføje en chat-widget til din hjemmeside, vil din virksomhed være i stand til at modtage feedback og spørgsmål fra hjemmesidens besøgende og kunder.
Hvorfor burde du bruge et live chat-værktøj?
Ved hjælp af et sådant værktøj bruger du den mest omkostningseffektive måde at konvertere en besøgende på webstedet til en betalende kunde. Ved at besvare dine potentielle kunders spørgsmål rettidigt, mindsker du markant chancen for, at de skifter over til konkurrenterne. Derudover er det en nem og effektiv måde at kontakte mennesker over hele verden på. Dine kunder kan være i en helt anden del af verden og nemt kontakte dig.
Hvilke andre funktioner har hjemmeside chatværktøjer?
Bortset fra transmission af tekstbeskeder, billeder, videoer og links, giver værktøjet brugerne en lang række funktioner. Avancerede livechat værktøjer i kundeservicesoftware giver brugerne mulighed for at bruge før-chatformularer, offlineformularer, proaktive chatinvitationer og endda spore besøgende på webstedet.
Brug af disse avancerede funktioner gør det muligt for agenter at indsamle yderligere oplysninger fra besøgende på webstedet, hvilket hjælper agenter med at besvare deres kundeforespørgsler mere effektivt.
LiveAgents live chat-funktioner:
- Nuværende URL for live chat besøgende
- Chat window docking
- Max kølængde
- Proaktive chatinvitationer
- Chat indlejret sporing
- Indtastningsvisning i realtid
- Chat distribution
- Intern chat
- Chat historie
- Online besøgende
- Chat oversigt
Hvordan kan du lave et chat værktøj?
For at tilføje et chat værktøj til dit websted, skal du bruge live chat-software. LiveAgent inkluderer også live chat. Du skal blot oprette en konto og gennemgå vejledningen for at komme i gang. Når du er blevet fortrolig med softwaren, skal du blot tilpasse din egen chatknap.
Læs en dybdegående vejledning for at oprette en Livechat-knap i LiveAgent.
Hvad er live chat-software?
Live chat-software, såsom LiveAgent, er ofte en del af en større helpdesk-løsning, der bruges af kundeserviceteams. En livechatsoftware giver dig mulighed for at chatte med kunder i realtid, live chattingog omdanner dine livechatsamtaler til billetter, der er gemt i en Universal indbakke.
Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse Live Agent – Live Chat Software.
Andre væsentlige funktioner i LiveAgent:
- Billettering
- Regler og SLA’er
- CRM
- Dåsebeskeder og foruddefinerede svar
- Vidensbase
- IVR
Få mere at vide om alle LiveAgent – funktioner.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a chat tool?
Chat tools are tools that allow you to chat with the client, send text messages, images, videos and hyperlinks. More advanced chat tools allow screen sharing, voice and video calls.
Does LiveAgent provide a chat tool?
LiveAgent provides one of the best chat tools. This is one of the most important elements in customer service. This allows the customer service team to communicate easily and directly with customers. In addition to sending text messages, it provides many additional elements, such as the ability to send image and video, or screen sharing, which can be helpful when you need to visualize something to help a customer.
What are best practices of using a chat tool?
Thanks to the chat tool, you can quickly communicate with the client. That is why it is so important for the chat to run smoothly. Thanks to this, we have a better chance that the customer will choose a product or service of our brand. It is good to use the features offered by the chat when the problem is more complex. Thanks to the possibility of sending an image, video or sharing the screen, it can directly show the customer what to do. It is also important that the client has very easy access to the chat so that he can contact the support team from any subpage. One should also remember about personalizing responses and the importance of building a relationship with the client - and a great tool for building relationships is live chat, which works in real time.
Efter at have læst om chatværktøjer, kan du lære mere om, hvordan en chat klient fungerer, og hvilke fordele den kan tilbyde din virksomhed. Det dækker også typer af chat klienter og deres mest almindelige funktioner. Hvis du er interesseret i at forbedre din kundeservice, bør du også tjekke, hvad live chat support kan gøre for din virksomhed. Artiklen forklarer, hvordan live chat support fungerer, og hvilke bedste praksis du kan anvende for at øge kundetilfredsheden.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!