Hvad er en community?
Community er en gruppe af kunder og kunderepræsentanter. De samarbejder ved at dele ideer, problemer, forespørgsler og information. Folk i community hjælper hinanden, når det er nødvendigt. De svarer på hinandens spørgsmål.
Opret din egen community i LiveAgent. Lær mere om forummet.
Se, hvordan du opretter et brandfællesskab
Et brand-fællesskab er mere end blot de visuelle elementer, der er forbundet med en virksomhed, såsom logoet eller farvepaletten. Det omfatter det overordnede indtryk, som et brand skaber gennem sine produkter, tjenester og marketingindsatser. Mens der findes mange brands, har kun få med succes skabt et ægte fællesskab af dedikerede fortalere og evangelister. Denne video fokuserer på de strategier, som marketingfolk kan anvende til at opbygge loyale brand-fællesskaber, med særlig vægt på PIE principle: Purpose, Influence, and Experiences.
Frequently Asked Questions
Hvad er en community?
En community er en gruppe mennesker, der fokuserer på et bestemt emne og en ide. Dette kan være en gruppe af kunder og kunderepræsentanter, der arbejder sammen. Community medlemmer kan dele deres ideer, problemer, oplysninger og spørgsmål.
Hvordan opretter man et community i LiveAgent?
For at oprette en community i LiveAgent skal du gå til selvbetjeningskundeportalen. Indtast derefter en titel og beslut, om du ønsker, at community skal være internt eller offentligt? Derudover bør du oprette en beskrivelse baseret på nøje udvalgte søgeord, takket være hvilke du har en positiv indflydelse på SEO. Derudover bør den afdeling, der er ansvarlig for håndtering af posteringer, vælges.
Hvilke funktioner skal man have i et community forum?
Et community forum bør have specifikke funktioner. Det er en god idé at oprette en community-onboarding-proces for at gøre det nemmere for nye medlemmer at vide, hvad de melder sig til. En interessant idé er at lave regler eller en video, der vil besvare spørgsmål om, hvordan community forummet fungerer. Prøv at engagere fællesskabet og bliv involveret for at støtte og udvikle community.
Hvis du ønsker at forbedre din kundeservice, kan du lære om help desk sikkerhed og hvordan det kan beskytte dine data. Sikkerhedsfunktioner som totrinsbekræftelse og HTTPS-kryptering er vigtige for at sikre en pålidelig kundeserviceoplevelse.
En vigtig del af effektiv kundesupport er at have en chat-knap på din hjemmeside. Lær hvordan du kan tilføje en live chat-knap og de forskellige designmuligheder, der er til rådighed for at forbedre kundeinteraktionen.
Forståelsen af social support kan også være gavnlig. Ofte stillede spørgsmål og sociale medier kan være kraftfulde værktøjer til at engagere dine kunder og opbygge fællesskaber.
Når du tænker på kunde support, er det vigtigt at kende forskellen på kundeservice og kundesupport. Live chat, e-mail og telefon er nogle af de mest effektive kanaler til kundesupport.
Endelig kan CRM-tjenester hjælpe med at organisere kundeinformation og forbedre interaktionerne. Se videoer og få en god forståelse for, hvordan CRM-systemer kan styrke din virksomhed.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!