Hvem er en nuværende bruger?
Den sidste agent, der opdaterede en billet, kaldes også en nuværende bruger. Det er normalt, at den nuværende bruger ikke er den samme kunderepræsentant, som tidligere blev tildelt en billet. Når en billet opdateres, bliver den nuværende bruger også anderledes.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder begrebet nuværende bruger?
Den nuværende bruger er den agent, der sidst opdaterede billetten. Det behøver ikke nødvendigvis at være agenten, der er tilknyttet billetten. I det øjeblik billetten opdateres af en anden agent, ændres den nuværende bruger.
Hvordan kan du tjekke den nuværende bruger i LiveAgent?
For at se, hvem den aktuelle bruger er for enhver billet, skal du gå til LiveAgent-panelet. Der, ved siden af listen over individuelle billetter, kan du se information om nuværende brugere. Du kan følge historien regelmæssigt.
Kan du redigere nuværende brugere i LiveAgent?
Hvis du har adgang til en billet og kan redigere den, kan du ændre den nuværende bruger. Når du redigerer en billetten, bliver du den nuværende bruger. Denne funktion hjælper dig med at identificere, hvem der har foretaget de sidste ændringer af din billet.
Efter at have læst om "nuværende bruger", kan du dykke dybere ind i emnet ved at udforske hvem en nuværende bruger er. Dette vil give dig en bedre forståelse af, hvordan nuværende brugere interagerer med systemet. Hvis du er nysgerrig på, hvordan du kan forbedre din kundeservice, kan du også overveje at læse om, hvordan en gratis prøveversion kan være et nyttigt værktøj. Det vil give dig indsigt i, hvordan du kan teste tjenester, inden du forpligter dig til dem. Endelig kan du holde dig opdateret med de nyeste funktioner og forbedringer ved at læse LiveAgent månedlige opdateringer: Januar udgaven. Dette vil sikre, at du får det meste ud af dit LiveAgent-system med de nyeste opdateringer og funktioner.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!