Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Åbnet, løst, ny, lukket…Dette er standard billetstatusser, der afspejler et stadie i billetløsningen. Disse statusser er synlige for kunder og kunderepræsentanter. Virksomheder er ikke ens, og de har forskellige processer. Så i nogle tilfælde har virksomheder brug for en særlig billetstatus.
Frequently Asked Questions
Hvad er en brugertilpasset tilstand?
Brugertilpasset tilstand er en specielt oprettet status, der nøjagtigt afspejler status for din billet. Det giver dig mulighed for præcist at passe ind i kundeserviceprocessen i en given virksomhed. Standardstatusser er åben, løst, ny, lukket.
Hvordan kan jeg tjekke en brugertilpasset tilstand?
Du kan se brugertilpassede statusser under individuelle billetter i agentpanelet.
Kan jeg redigere brugertilpassede statusser i LiveAgent?
Nej, vi tilbyder desværre ikke denne funktionalitet.
Efter du har læst om brugertilpasset tilstand, kan du lære mere om, hvordan en password validator kan styrke sikkerheden for din kundesupport. Det er vigtigt at beskytte dine data og sikre, at dine adgangskoder er stærke nok. Du kan også dykke ned i betydningen af kundeservice, og hvorfor det er essentielt for din virksomhed. Lær, hvordan god kundeservice kan forbedre dit brandimage og opbygge kundetillid. Endelig kan du udforske, hvordan du kan personalisere din kundeservice for at gøre oplevelsen mere unik for hver kunde. Personalisering kan hjælpe dig med at forbedre din service og skabe en tættere forbindelse med dine kunder.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!