What is customer information?
Navn, telefonnummer, e-mailadresse, firmaadresse, ordrer og meget mere. Disse er kundeoplysninger, som enhver virksomhed skal gemme for at give en perfekt kundesupport. Virksomheder kan spore forskellige oplysninger om kunder.
Every company also has to know, what their customers demand or how company can exceed customers’ expectations. This can increase sales, revenues and build customer satisfaction. More information tends to have better customer service and growth of your business.
Få mere at vide om Kontakter og Kontaktfelter i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hvad er kundeinformation?
Oplysninger om kunden er de data, vi har om dem i systemet. Normalt er disse for- og efternavn, telefonnummer, e-mailadresse, firmaadresse, ordrehistorik osv. Disse oplysninger er påkrævet af hver virksomhed.
Hvor opbevares kundeoplysninger i LiveAgent?
Oplysninger om klienter i LiveAgent gemmes i databasen i agentens panel. For at tjekke dem kan du gå til sektionen 'Kunder'. Der finder du al den information, du har brug for om de tilgængelige kunder. På denne måde kan du forbedre din kundeservice.
Hvordan sikrer man kundeoplysninger?
Opbevaring af følsomme kundedata betyder, at de skal være ordentligt sikret. For at beskytte dem godt, skal du huske kun at indsamle de data, du har brug for. Hold den software, du bruger til at kommunikere med klienten, opdateret - de har normalt de passende krypteringsteknologier indbygget. Næste trin er at begrænse tilgængeligheden af kundeoplysninger til personer, der virkelig har brug for dem. Teambevidsthed om, hvordan data håndteres, er også ekstremt vigtigt.
Når du er færdig med at læse om kundeinformation, kan du lære, hvordan du kan forbedre din kundeservice. Dette er en vigtig del af at øge salget og sikre glade kunder.
En anden spændende artikel er om, hvordan man kan forbedre marketing. Her får du tips til at forbedre dine marketingstrategier og opbygge et stærkere omdømme.
Hvis du vil vide mere om live chat og dets fordele for virksomheder, kan du læse om live chat for erhvervslivet. Live chat kan være en effektiv måde at forbedre kundeservice og tilfredshed på.
Endelig kan du også dykke ned i emnet customer service management. Her får du indsigt i, hvordan du kan optimere din kundeservice og skabe bedre kundeoplevelser.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Kundeservice i 2024: Definition, typer, priser & mere
Se, hvad der er nyt inden for kundeservice i 2024! Dyk ned i dens typer, omkostninger, jobkrav og mere med vores omfattende guide.