Hvad er en kundetilfredshedsbedømmelse?
Kunder kan give feedback, efter at deres billet er blevet løst ved hjælp af et simpelt spørgeskema med 2 muligheder: god eller dårlig vurdering. Kunder kan også efterlade en kommentar, hvis de vil give deres mening. Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter og kan administreres effektivt gennem et gæstetilfredshedsporingssystem.
Bedømmelser kan kun gives af kunder og ikke af agenter, selvom de har anmodet om billetten.
Implementering af et klagestyringssystem i din virksomhed sikrer en strømlinet proces til håndtering af kundefeedback og forbedring af den overordnede kundetilfredshed , samt overvågning af dine agenters ydeevne, når det kommer til håndtering af kundefeedback.
Frequently Asked Questions
Hvad er kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen er et mål, der viser os, hvor tilfreds kunden er med kundeservice. De kan svare os på dette, efter at deres rapport er løst af en agent. Dette gøres normalt med et simpelt spørgeskema, hvor de kan angive, om vurderingen er god eller dårlig.
Hvordan beregner man kundetilfredshedsbedømmelse?
Kundetilfredshedsbedømmelsen kan for eksempel beregnes ved hjælp af et simpelt spørgeskema, der stilles til rådighed for kunden efter at have løst deres anmodning. Kunden giver en positiv eller negativ vurdering og fra vurderingsskalaen fra kunderne, kan vi vurdere om kunderne er tilfredse med servicen.
Hvordan forbedrer man kundetilfredshedsbedømmelsen?
For at øge din kundetilfredshedsbedømmelse, skal du udvikle din kundeservice. Husk at behandle dine kunder individuelt og vær opmærksom på dem som individer. Giv dine kunder mulighed for at blive kontaktet gennem en række forskellige kanaler for at vælge den bedste for dem. Reager på kundeproblemer så hurtigt og nemt som muligt. Indsaml feedback og vurderinger fra kunder. Brug dem til at forbedre dine handlinger.
Efter at have læst om kundetilfredshedsbedømmelse, kan du dykke dybere ned i emnet ved at udforske artiklen om kundetilfredshed. Denne artikel forklarer, hvad kundetilfredshed er, og hvorfor det er vigtigt for din virksomhed. Overvej også at læse om kundefeedback, hvor du kan lære, hvordan du indsamler værdifuld feedback fra kunder og forbedrer hele kundeoplevelsen. Hvis du ønsker at forbedre din kundeservice endnu mere, kan du se på emnet kundeservice-tilfredshed, der giver indsigt i, hvordan du sikrer, at dine kunder er tilfredse med den service, de modtager. Sidst men ikke mindst, kan du også læse om kundeglæde, som dækker, hvordan du kan skabe ekstraordinære kundeoplevelser, der går ud over kundens forventninger.
Kundeservice i 2024: Definition, typer, priser & mere
Se, hvad der er nyt inden for kundeservice i 2024! Dyk ned i dens typer, omkostninger, jobkrav og mere med vores omfattende guide.