Hvad er kundetilfredsheds-score?
Kundetilfredshed er et værktøj, der bruges til at måle, om kunden var tilfreds med det produkt, han/hun har købt eller ej.
Kunder i dag efterlader kommentarer på sociale apps om, hvordan deres interaktion med et produkt var. Det kan være bedre end deres forventninger, godt, eller lavere end forventningerne. Organisationer kan overvåge deres kunders tilfredshedsniveau via telefonopkald eller online-undersøgelser. Dette vil hjælpe dem med at foretage ændringer i overensstemmelse hermed, så kunderne er tilfredse med det, de køber, og virksomheden ikke mister sine kunder.
Frequently Asked Questions
Hvad er definitionen på kundetilfredsheds-score?
Kundetilfredsheds-score er en indikator, der viser os graden af kundeloyalitet. Virksomheder bruger det til at vurdere graden af kundetilfredshed med oplevelsen med en given virksomhed (køb, interaktion, leveret produkt eller service).
Hvordan måler man kundetilfredsheds-score?
Hvis du vil måle kundetilfredsheds-score, skal du sende dine kunder et kort spørgeskema, og de vil så kunne besvare et servicevurderingsspørgsmål såsom "Hvordan vil du vurdere den service/produkt, du har modtaget?" Kunder bør svare på en skala fra 1 til 5, hvor 1 er meget utilfreds og 5 er meget tilfreds. Men hvis du har brug for at udvide din undersøgelse, kan du også bruge en 10-punkts skala.
Kan du måle kundetilfredsheds-score ved hjælp af LiveAgent?
LiveAgent-brugere kan måle kundetilfredshed ved hjælp af native integration med Nicereply. Det er et værktøj til kundetilfredshedsundersøgelse. Integrationen giver en undersøgelsesskabelon, der kan sendes til din kundebase via e-mail, integrere et undersøgelseslink i din e-mailsignatur eller via live chat.
Når du har læst om kundetilfredsheds-score, kan du dykke dybere ned i emnet ved at læse vores artikel om kundeglæde. Den forklarer, hvorfor det er vigtigt at overgå kundernes forventninger og skabe en mindeværdig oplevelse. Derudover kan du lære om customer service management og dets fordele. Denne artikel vil give dig indsigt i, hvordan du kan forbedre din kundeservice gennem bedre styring og strategi. Hvis du er interesseret i at se, hvordan andre virksomheder som WebSupport forbedrer deres kundetilfredshed, kan du læse mere i vores artikel om WebSupport. Endelig kan du finde praktiske tips til at forbedre dine kundeservicebesvarelser med en agent svar skabelon, der sikrer, at dine kunder får hurtige og præcise svar.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!