Hvad er kunde tracking-software?
Kunde tracking-software passer til din virksomheds behov. Med denne software har du gemt alle data, og de kan findes, når som helst du har brug for dem. Hvis nogen ønskede at foretage et køb, men besluttede at vente, kan du følge op med alle dine chat- eller telefonoptegnelser, når de viser interesse igen. Dette kunde tracking-software giver dig mulighed for at tilføje noter til samtalerne og hjælper med at lære kunden at kende.
Ved at indføre LiveAgents kundesporingsværktøjer, kan du forbedre din kundetilfredshed og dit salg. Det giver dig mulighed for at spore alle dine kunders bevægelser. Du kan se, hvilket websted der henviste dem til dig, hvor længe de browser på din hjemmeside, hvad de er interesserede i, hvilket land de er fra og meget mere.
Frequently Asked Questions
Hvordan definerer man kunde tracking-software?
Kunde tracking-software er et system, der giver dig mulighed for at kende hele historien om kunderelationer. Alle kundekontaktpunkter og diskuterede emner er gemt der. Det understøtter identifikation af eventuelle problemer, som kunden måtte have i din virksomhed, og understøtter også tilpasning af telefonopkald og beskeder.
Hvad er principperne bag kunde tracking-software?
Kunde tracking-software bør registrere en historie med kundekontakter og kundeforanstaltninger iværksat mod virksomheden. Takket være dette har kundeservice mulighed for at analysere kundeadfærd. Dette understøtter forbedring af kundeservice, organisationsaktiviteter og opbygning af organisationens image.
Hvilke værktøjer skal du bruge til at levere den bedste kunde tracking-software?
LiveAgent er en fantastisk løsning til kundekøb. Den giver dig mulighed for at indsamle oplysninger om dine kunder og deres aktiviteter med din butik og kundeservice. Det giver dig også mulighed for at tilføje noter til samtaler og møde kunden. Dette giver dig mulighed for at tilpasse kontakter med specifikke kunder i fremtiden.
Efter at have læst om kundesporingssoftware, kan det være nyttigt at forstå, hvordan opkalds tracking software kan forbedre din virksomhed. Denne artikel dækker forskellige typer af opkalds tracking software og deres fordele. Derudover kan du dykke ned i, hvad automatiserede opkaldssystemer er, og hvordan de kan optimere din kundeservice. Artiklen forklarer også funktionerne ved disse systemer og deres omkostninger.