Hvad er et dashboard?
Dashboard består af en skærm, der viser information til brugeren ét sted, så informationen er nem og tilgængelig. Dette hjælper agenterne med at holde sig ajour med de vigtigste informationer i virksomheden.
Dashboard giver realtidsdata og hjælper agenterne med at overvåge deres indsats. For eksempel, når en kundeservicemedarbejder logger ind på sin konto på virksomhedens hjemmeside, kan de se mængden af åbne billetter, de har og de agenter, der arbejder i deres afdeling. Hvis der er mange åbne billetter, betyder det, at agenten og dennes team ikke er gode til at opfylde kundernes behov.
Frequently Asked Questions
Hvad er et dashboard?
Dashboard er et værktøj, der giver dig mulighed for at administrere information og udføre business intelligence. Det viser og gemmer vigtige data fra forskellige kilder på ét sted. Normalt bruges datavisualiseringer, som giver nem forståelse af de viste data og deres afhængigheder. Det giver dig mulighed for at spore tendenser og udelukke fejl.
Hvordan får man adgang til dashboard i LiveAgent?
Du skal være en LiveAgent-bruger for at få adgang til dashboard. Efter at have logget ind i systemet på sin konto, bliver brugeren præsenteret for et dashboard, der giver dig mulighed for at spore antallet af åbne billetter, der er tildelt en specifik kunde, information om, hvor mange mennesker der arbejder i en given afdeling. Dashboard hjælper agenter med at overvåge deres indsats.
Hvilke slags dashboards tilbyder LiveAgent?
Der er tre hovedtyper af dashboards, den første er dashboard, som fortæller dig, hvad der foregår i dette øjeblik. Det andet er et strategisk dashboard, der sporer KPI'er. Den sidste er det analytiske cockpit, som bruges til at behandle data for at identificere styrker. I LiveAgent har du adgang til dashboard.
Efter at have læst om dashboard-funktionen, kan det være nyttigt at udforske, hvordan du kan forbedre din kundeservice ved hjælp af benchmarks og leaderboards. Dette vil give dig indsigt i, hvordan din virksomhed klarer sig i forhold til konkurrenterne.
Du kan også tilmelde dig en gratis prøveperiode for at opleve alle funktionerne i praksis. Det er en fantastisk mulighed for at teste systemet uden omkostninger i 30 dage.
For at sikre, at dine kundedata er beskyttet, bør du læse mere om Help Desk Sikkerhed. Artiklen dækker vigtige sikkerhedsfunktioner som totrinsbekræftelse og GDPR-overholdelse.
Endelig kan du lære mere om, hvordan du bruger agentrapporter til at analysere dit teams præstationer. Disse rapporter kan hjælpe dig med at identificere styrker og områder, der kræver forbedring i din kundeservice.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Oplev hvordan en vidensbase kan forbedre din kundeservice med LiveAgent. Vores online selvbetjeningsbibliotek hjælper kunder og medarbejdere med at finde løsninger hurtigt uden supportkontakt. Med en intuitiv brugergrænseflade og omfattende indhold, kan du øge produktiviteten og kundetilfredsheden. Prøv LiveAgent gratis og oplev fordelene!