Hvad er e-mail-videresendelse?
E-mail-videresendelse giver dig mulighed for at videresende en e-mail fra din domæne-e-mailadresse til en anden e-mail-adresse. For eksempel kan du bruge din personlige e-mailadresse (navn@domæne.com) til at videresende enhver e-mail til din Gmail, Hotmail osv. e-mailadresse.
E-mail-videresendelse bruges også til at omdirigere e-mails til en bestemt e-mailadresse. Dette er nyttigt for forretningsmænd, der har flere e-mail-konti. En personlig e-mail kan gives til forskellige kunder. Det forhindrer et hav af e-mails i indbakken.
E-mail-videresendelse kan også være nyttigt, når en besked skal nå mange mennesker med tiden. Beskeden kan komme igennem til modtagerne, efter forfatteren trykker på send. Det er en fantastisk måde at holde dine medarbejdere og kollegaer orienteret uden den store indsats.
Frequently Asked Questions
Hvordan fungerer e-mail videresendelse?
E-mail-omdirigering er hvor en e-mail, der er blevet leveret til en bestemt adresse, til en anden adresse eller til flere på hinanden følgende e-mail-adresser gensendes. Så e-mailen flyttes til den nye destination. Dette udtryk bruges også til at overføre e-mails på serveren og til klienten.
Hvilken rolle spiller e-mail-videresendelse?
Formålet med at videresende en e-mailbesked er primært at overføre hele beskeden hurtigt til en person, der skal have adgang til den, har brug for disse data eller er forsynet med relevant information. Ved at videresende e-mail kan du få adgang til al korrespondance.
Tilbyder LiveAgent en funktion til e-mail-videresendelse?
LiveAgent tilbyder e-mail videresendelse. Dette er vigtigt for hver agent. På denne måde oprettes billetter til hver klient, og de kan nemt overføres mellem individuelle agenter, og det sikrer kontinuitet i kommunikationen.
Efter du har læst om videresendelse af mail, kan du udforske, hvordan det kan forbedre din kundeservice. Hvis du vil sikre, at din mailhåndtering forbliver sikker, er det en god idé at læse om help desk sikkerhed, hvor du finder information om funktioner som totrinsbekræftelse og HTTPS-kryptering.
Er du nysgerrig på, hvordan du kan forhindre uønskede mail loops, kan artiklen om mail loop være nyttig. Her får du indsigt i, hvordan e-mail-overskrifter kan spille en rolle i at afsløre og forhindre disse loops. For mere overordnet support, kan du læse om social support, som forklarer, hvad social support indebærer, og hvordan det kan bruges til at forbedre kundeoplevelsen.
Endelig, hvis du ønsker at få et bedre overblik over din kommunikation på tværs af kanaler, kan du tjekke kanalrapport. Her får du mulighed for at se dine data i forskellige diagrammer, hvilket kan hjælpe med at optimere din kundeservice.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!