Hvad er en happiness report?
Happiness report er en rapport genereret af en virksomhed, der viser, hvor tilfredse kunder er for deres produkter og tjenester.
Happiness report påvirkes ikke kun i kroner og ører, men også af kvaliteten af produkterne og den eftersalgsservice, der ydes. Ofte, efter at have købt et produkt, bemærker du en fejl i produktet, og så kontakter du kundeservice for hjælp. Din erfaring med deres supportsystem har også indflydelse på, hvor god en virksomheds happiness report er.
Jo bedre en virksomheds happiness report er, jo mere antages virksomheden at tage sig af sine kunder.
Frequently Asked Questions
Hvad er happiness report?
En Happiness Report er en rapport, der viser, hvor tilfredse dine kunder er med dine produkter og tjenester. Den genereres oftest af den virksomhed, rapporten vedrører. Det tager ikke kun hensyn til brugen af produkter og tjenester, men også graden af tilfredshed med kundeservice.
Hvem burde gennemgå happiness report?
Happiness report bør bestemt ses af medarbejdere i den virksomhed, som denne rapport vedrører. Det vil vise dem, hvor deres styrker er, men også hvor deres svagheder er. Hvis rapporterne er offentlige, er det værd at læse konkurrenternes rapporter. Takket være dette ved vi, hvad vi gør godt og hvad der er bedre at undgå. Kunder, der ønsker at foretage et specifikt køb af et produkt eller en tjeneste, kan også læse rapporten.
Efter at have læst om happiness report, kan du udforske, hvad en agentrapport er. Her kan du lære om de forskellige visningsmuligheder for agentrapporter og hvordan du kan bruge dem med API for at forbedre din kundeservice.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!