Hvad er et help center?
Et help center (også kaldet vidensbase/kundeportal) er et websted, der er designet af virksomheden for at hjælpe kunder med de problemer, de står over for.
Når en kunde har problemer med et produkt eller en tjeneste, besøger han/hun help center, som har et panel for ofte besvarede spørgsmål (FAQ). De fleste problemer, som kunderne står over for, er blevet løst, og der gives et svar på, hvordan man løser et bestemt problem. Det er klart, at nogle kunder kan have forskellige problemer, som de ikke kan finde svar på i help center. I så fald ringer de til kundeservice. Help center har også paneler til kontaktoplysninger, artikler om problemer og feedbackformularer.
Få mere at vide om Kundeportal i LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hvad er definitionen af help center?
Help Center er normalt et websted, der giver kunderne mulighed for at finde svar på deres spørgsmål. Afhængigt af virksomheden kan det omfatte en vidensbase, rapporterede problemer, live supportchat, brugervejledninger og artikler.
Hvad er help centers rolle?
Help center rollen er at svare den kunde, der har brug for support. Det kan handle om problemer med et produkt eller en tjeneste, eller hvis de leder efter detaljerede betjeningsvejledninger. Måske vil de rapportere en fejl eller klage over de leverede tjenester, samt lære mere om individuelle produkter.
Tilbyder LiveAgent et help center?
LiveAgent tilbyder et help center. Den er indbygget i LiveAgent og er ret nemt at bruge. Når du opretter en konto, er der en instruktionsmanual, som vil guide dig gennem aktiviteterne i help center. Ved at klikke på Vidensbase kan du nemt begynde at oprette. Du har mulighed for at tilføje kategorier, artikler, ofte stillede spørgsmål eller forum.
Efter at have gennemgået vores kundesupport ordliste, kan det være nyttigt at udforske, hvordan helpdesk-sikkerhed kan forbedre din virksomheds datasikkerhed. Derudover kan du lære om forskellige sikkerhedsfunktioner som totrinsbekræftelse og GDPR-overholdelse, der kan styrke din kundeservice. Hvis du vil forstå fordelene ved en helpdesk-portal, kan du dykke ned i ofte stillede spørgsmål og se, hvordan det kan forbedre din kundeserviceoplevelse. Overvej også at læse om open source helpdesk for at se, hvordan fleksibiliteten ved open source-løsninger kan optimere din supportstruktur. For en dybere forståelse af, hvordan du kan forbedre kundeservice, anbefaler vi at kigge nærmere på customer service management og opdag, hvordan det kan føre til øget kundetilfredshed og bedre produktivitet. Endelig kan en gennemgang af helpdesk support give dig indblik i vigtigheden af billetværktøjer i din supportstrategi.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!