Hvad er Help Center analyse?
Se nyttige statistikker om dit Help Center med analysefunktionen. Du kan overvåge aktivitet i vidensbase og community og gennemgå søgetermer fra de sidste 30 dage. Du får også antallet af nye artikler og spørgsmål, synspunkter, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Frequently Asked Questions
Hvad er Help Center analyse?
Help center analyse er nyttige oplysninger til analyse og rapporter om, hvordan dit help center fungerer. Det muliggør overvågelse af kundernes og agenternes aktivitet. Takket være dem kan du være opdateret med, hvad der virker, og hvad der ikke virker i din virksomheds kundeservice.
Hvordan fungerer Help Center analyse?
Indsamler detaljerede data om arbejdet i kundeserviceafdelingen. Du kan finde ud af, hvor effektive agenterne er, hvor mange forespørgsler de håndterer på en time eller en dag. Du kan også sammenligne de aktuelle data med de historiske data, hvilket kan hjælpe med at vurdere, om tjenesten fungerer godt, bedre eller måske af en eller anden grund dårligere. Det giver dig også mulighed for at oprette rapporter, der opsummerer en given periode med teamaktiviteter.
Kan du finde Help Center analyse i LiveAgent?
LiveAgent leverer Help Center analyser. Takket være dette kan du overvåge aktiviteten i videnbasen, analysere communities, se søgte betingelser fra de sidste 30 dage. Derudover har du adgang til antallet af nye artikler, spørgsmål, stemmer, abonnementer og kommentarer.
Efter at have læst om help center analyser, kan du dykke dybere ned i emnet ved at udforske Help Desk Sikkerhed. Denne artikel vil give dig indsigt i, hvordan sikkerhedsfunktioner som totrinsbekræftelse og HTTPS-kryptering kan forbedre din kundeoplevelse. Hvis du er interesseret i at optimere din kundeservice, kan du også overveje at tilmelde dig en gratis prøveperiode. Det giver dig mulighed for at teste funktionerne og se, hvordan de kan gavne din virksomhed.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!