Hvad er HTML?
HTML betyder Hypertext Markup Language. Det er det bedst kendte opmærkningssprog, der som standard bruges til at oprette websider eller webapplikationer.
HTML-dokumenter sendes fra web eller lokal server og behandles af webbrowsere, som oversætter HTML til multimediewebsider.
HTML bruges ofte sammen med CSS og JavaScript.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder HTML?
HTML, eller Hypertext Markup Language, giver brugeren mulighed for at oprette og organisere sektioner, afsnit, overskrifter, links og citatblok til websider og applikationer. Det er ikke et programmeringssprog, men giver dig mulighed for at formatere dokumenter på nettet. Den bruger simple kodestrukturer.
Hvad er det grundlæggende i HTML?
Grundlaget for HTML er baseret på et sæt af elementer (tags), der kan kaldes komponenter af websider. De fleste elementer har åbninger og lukninger, der bruger det passende tag som: <tag> element . Hovedsider, information om sider og kontaktsider er normalt baseret på HTML.
Kan du redigere HTML i LiveAgent?
I LiveAgent har du adgang til en WYSIWYG-editor, der giver dig mulighed for at indtaste og formatere indhold også i HTML. Takket være dette kan du nemt redigere og style indholdet af dine e-mails, oprette skabeloner og formatere videnbasen. Der kan du skrive med fed tekst, oprette nummererede lister, tilføje billeder, indsætte tabeller eller integrere links.
Efter at have læst om kundesupport ordlisten, kan du fortsætte med at udforske, hvordan en agent svar skabelon kan effektivisere din kommunikation med kunderne. Det vil give dig indsigt i, hvordan foruddefinerede svar kan forbedre din kundeservice.
En anden nyttig ressource er artiklen om live chat etikette til kundesupport. Her kan du lære vigtige regler og eksempler på, hvordan man holder en professionel og venlig live chat med kunderne.
For en dybere forståelse af, hvad kundeservice indebærer, kan du tjekke artiklen om kundeservice i 2024. Denne artikel dækker definitioner, eksempler og bedste praksis, der kan hjælpe dig med at opbygge stærkere relationer med dine kunder.
Hvis du er interesseret i, hvordan du kan oprette en vidensbase for at lette kundesupport, så læs videre i artiklen om gratis vidensbasesoftware. Den viser, hvordan du kan skabe en effektiv og brugervenlig vidensbase uden omkostninger.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!