Hvad er in-app support?
At bevare kundernes tilfredshed er en væsentlig del af enhver succesfuld virksomhed. Med in-app support kan du nemmere hjælpe dine kunder. De behøver ikke at forlade appen for at rapportere et problem længere.
Denne funktion kan især være nyttig for kunder, der bruger en mobilapp, hvor de ellers skulle forlade appen for at søge efter en måde at kontakte din virksomheds supportteam på.
In-app support leveres af en hjælpeknap placeret i appen, som bringer kunderne til mange supportartikler. For yderligere hjælp kontaktes en supportmedarbejder og en billet oprettes.
Frequently Asked Questions
Hvad er in-app support?
In-app support giver kunderne mulighed for at interagere med kundesupportteamet (eller bots) i selve appen. Oftest er dette muligt takket være en kommunikationsgrænseflade, der ligner måden at kommunikere på i andre kanaler som Messenger eller WhatsApp. Så det er intuitivt for brugeren. Dette giver brugerne mulighed for at blive engageret på det rigtige tidspunkt.
Hvordan tager man sig af in-app support?
For at få support i applikationen skal kunden først og fremmest teknisk set nemt kunne gå ind i selve appen og derefter kontakte supportteamet. Det skal være intuitivt og visuelt tiltalende. Fra kundeservicesiden bør kunden modtage et øjeblikkeligt svar, der vil hjælpe dem med at løse deres problem. Du skal om muligt ikke overføre brugeren til andre messengers, men hjælpe dem direkte i applikationen.
Hvorfor er in-app support vigtig?
Hver dag stiger den tid, brugerne bruger på mobile enheder, og den tid, de bruger på at få adgang til internettet via desktops, falder. Flere og flere kunder bestiller produkter eller booker tjenester via mobile enheder, og derfor er det så vigtigt, at applikationerne også muliggør en effektiv kundeservice. Du bør ikke sende klienten til e-mail eller telefon mulighederne.
Hvis du vil dykke dybere ned i, hvad in-app support er, og hvordan det kan gavne din virksomhed, kan du læse mere i vores artikel "In-app Support (Forklaret)". Det giver dig en grundig forklaring og hjælper dig med at forstå de vigtigste aspekter. Hvis du er interesseret i at integrere forskellige værktøjer for at forbedre din kundeservice, kan du også tjekke vores artikel om Web.com integration. Her får du indsigt i, hvordan du kan bruge Web.com til at optimere din kundehåndtering.
Oplev, hvordan du kan tilbyde den bedste online tekniske support med LiveAgent. Strømlin kundekommunikation gennem e-mail, telefon og chat, og brug avancerede værktøjer til at forbedre din supporteffektivitet. Prøv gratis uden bindinger og hæv din kundeservice til nye højder. Besøg for mere information!
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!