Hvad er kontaktpunkter?
Kontaktpunkt er det tidspunkt, hvor en kunde, før eller efter købet, er i kontakt med din virksomhed af forskellige årsager.
En periode før køb af produktet, mens en kunde søger og finder de oplysninger om forskellige produkter fra din virksomhed. er kendt som et kontaktpunkt.
En periode efter køb af produktet fra din virksomhed, hvor en kunde kontakter dig angående reparation eller enhver produktrelateret forespørgsel, det er også kendt som et kontaktpunkt.
Virksomheder skal promovere deres produkter på en måde, så deres produkter får så mange kontaktpunkter som muligt. Jo højere antallet af kontaktpunkter en virksomhed har, jo bedre er det for dem.
Se en video om kontaktpunkter
LiveAgent helpdesk-software hjælper virksomheder med at administrere kundekontaktpunkter med lethed og bekvemmelighed. Dens suite af funktioner giver mulighed for samlet kundesupport på tværs af flere kanaler, herunder e-mail, live chat, telefon og sociale medier. LiveAgent hjælper med at strømline kundeserviceprocesser, og kunder kan modtage personlige svar i realtid fra agenter. Derudover integreres LiveAgent med top CRM-systemer og e-handelsplatforme, hvilket gør det nemmere for virksomheder at involvere og belønne kunder. LiveAgent hjælper med at skabe en problemfri kundeoplevelse på tværs af flere kontaktpunkter og sikrer, at kunderne altid får den hjælp, de har brug for.
Frequently Asked Questions
Hvad er kontaktpunkter?
Kontaktpunkter er det tidspunkt, hvor en kunde kontakter din virksomhed før eller efter køb af en bestemt vare eller ydelse af forskellige årsager, f.eks. for at lære mere om et specifikt produkt eller for at indgive en klage.
Hvad er de mest typiske kontaktpunkter?
De mest typiske kontaktpunkter er kommunikation med kundeservice via forskellige kanaler, kommentering på sociale medier, lægge bedømmelser og anmeldelser på nettet.
Er det muligt at vurdere alle kontaktpunkter i LiveAgent?
I LiveAgent kan du evaluere alle kontaktpunkter, der er relateret til kommunikationskanaler, hvormed kunder og potentielle kunder kan kontakte dit brand.
Når du har læst om kontaktpunkter, kan du også dykke ned i, hvordan kontaktfelter kan hjælpe med at gemme og organisere vigtige oplysninger. Dette vil give dig en bedre forståelse af, hvordan du kan tilbyde en mere personlig service til dine kunder.
Overvej også at lære mere om kundekontakt software, som kan forbedre din kundeserviceoplevelse. Det kan være en fordel at forstå, hvordan denne software kan optimere din kommunikation med kunderne.
Til sidst, hvis du er interesseret i at få en konkurrencefordel, er det værd at udforske, hvordan du kan skille dig ud på markedet. Ved at gøre det kan du finde nye måder at tiltrække og fastholde kunder på.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!