Hvad er en macro?
Der kan være visse handlinger, som dit supportteam bliver ved med at gentage. For at spare deres tid kan du oprette forberedte svar eller handlinger og lade dit team bruge disse i stedet for at skulle gennemgå hele processen hver gang.
Makroer (eller dåsesvar eller foruddefinerede svar) er en hurtig måde at besvare dine kunders behov. De hjælper dig også med at opnå konsistente svar fra forskellige supportteammedlemmer.
Få mere at vide om Dåsesvar in LiveAgent
Frequently Asked Questions
Hvad er en macro?
En makro er en meddelelsesskabelon, der skal sendes, når en kunde modtager en matchende supportbillet. Takket være makroer kan du automatisere dit arbejde, fordi de giver dig mulighed for at give gentagne svar. Agenten behøver ikke at oprette en ny besked hver gang.
Er det værd at bruge makroer?
Brugen af makroer er nødvendig. De gør helt sikkert arbejdet lettere og sparer tid. De giver dig mulighed for at automatisere dit arbejde, fordi du ikke behøver at skrive den samme besked mange gange, hver gang en kunde har det samme spørgsmål. Takket være dem modtager kunden et næsten øjeblikkeligt svar på sit spørgsmål.
Tilbyder LiveAgent makroer?
LiveAgent leverer makroer. Forudlavede beskeder giver dig mulighed for hurtigt at svare på almindelige anmodninger med et standardsvar. I stedet for at skrive et svar bruger de en færdig besked, der fortæller kunden, hvordan problemet skal løses.
Hvis du er nysgerrig på, hvordan du kan forbedre din kundeservice, bør du læse om Help Desk Sikkerhed. Det forklarer vigtige sikkerhedsfunktioner, som kan beskytte dine data og forbedre kundetilliden.
For at holde dig opdateret med de nyeste funktioner, kan du tjekke LiveAgent månedlige opdateringer: Januar udgaven. Her finder du detaljer om nye værktøjer, der kan gøre dit arbejde mere effektivt.
Endelig kan du dykke ned i, hvad et svar er. Det giver indsigt i, hvordan du bedst kommunikerer med dine kunder og sikrer en god oplevelse.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!