Hvad er Net Promoter Score?
Net Promoter Score er en statistik, der viser din kundes loyalitet. Det viser dig, hvor sandsynligt det er, at kunden vil anbefale dine tjenester eller produkter. Det hjælper dig også med at finde ud af, hvem der vil være tilbøjelig for kundeafgang.
Net Promoter Score analyse inkluderer normalt en række spørgsmål for at identificere årsagen bag dine kunders adfærd, uanset om de aktivt promoverer dine produkter eller ej.
Kort forklaring af NPS
Se ins og outs ved Net Promoter Score (NPS) og dets centrale rolle i at drive virksomhedssucces. Få en omfattende forståelse af, hvad NPS er, hvordan det beregnes, og hvorfor det har væsentlig betydning for din organisation. Udforsk, hvordan NPS har revolutioneret kundeserviceområdet, hvilket gør det muligt for virksomheder at måle kundeloyalitet og -tilfredshed.
Frequently Asked Questions
Hvad er Net Promoter Score (NPS)?
Net Promoter Score (NPS) måler kundeloyaliteten for en virksomhed. Det er en alternativ foranstaltning til kundernes tillid. Ifølge forskning fra Bain & Company, kan NPS øge virksomhedens indkomst.
Hvordan måler man calculate NPS?
For at beregne NPS skal du trække procentdelen af kritikere fra procentdelen af promotorer. Så hvis f.eks. 50 % af dine respondenter var promotorer og 20 % var kritikere, så er NPS-resultatet 30 %. Jo højere procentdel, jo bedre for din virksomhed.
Kan du måle NPS i LiveAgent?
Du kan måle Net Promoter Score med LiveAgent. Som bruger har du adgang til alle de nødvendige værktøjer til at gennemføre undersøgelser og måle kundetilfredshed. LiveAgent tilbyder integration med Nicereply. Det er et fuldt tilpasseligt værktøj til kundetilfredshedsundersøgelse. Det tilbyder mange metoder til at distribuere undersøgelser til kunder.
Efter at have læst om Net Promoter Score, kunne det være nyttigt at dykke dybere ned i emnet. Start med at læse hvad er Net Promoter Score for at få en grundlæggende forståelse af konceptet. Hvis du har spørgsmål, kan du tjekke vores Ofte Stillede Spørgsmål, hvor vi besvarer de mest almindelige forespørgsler. Hvis du er interesseret i at forbedre din kundeservice, kan du finde nyttige tips i sektionen vil du forbedre din kundeservice, som giver praktiske råd til at tage din service til næste niveau.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!