Hvad er en pathfinder?
Pathfinder kan integreres ind i din nuværende software for at forbedre din kundeservice. Appen giver dig mulighed for at spore slutbrugeraktivitet 30 minutter før og efter, de har indsendt en help billet. At have et klart billede af, hvad kunden har arbejdet på, kan være yderst nyttigt for dit teamsupportmedlem, når du skal løse kundens problem.
Frequently Asked Questions
Hvad er en pathfinder?
Pathfinder giver dig mulighed for at spore slutbrugeraktivitet 30 minutter før og efter indsendelse af en supportbillet. Takket være dette har du et billede af, hvad klienten har arbejdet på, hvilket kan lette arbejdet for den agent, der skal yde support.
Hvordan kan du bruge en pathfinder?
Pathfinder kan integreres med aktuel software. Takket være den finder vi ud af, hvilke skridt klienten har taget, og den kan hjælpe med at finde kilden til problemet, samt vise os, hvad klienten allerede har gjort og ikke har vist sig at være effektiv.
Kan du integrere en pathfinder ind i din LiveAgent-konto?
Pathfinder kan integreres med det nuværende LiveAgent-software. Dette giver dig chancen for at forbedre din kundeservice.
Når du har læst om, hvad en Pathfinder er, kan du overveje at dykke ned i emnet Help Desk Sikkerhed. Her får du en oversigt over funktioner som totrinsbekræftelse og GDPR, der kan forbedre din kundeservice.
Hvis du arbejder i et agentur, kan det også være nyttigt at udforske, hvordan helpdesk-software til agenturer kan organisere kundeforespørgsler og spare tid. Dette kan hjælpe med at opretholde et højt tilfredshedsniveau blandt dine kunder.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!