Hvad er en afventende billet?
At markere billet som afventende er en måde at vise, at der er brug for mere tid, før det kan løses. Når en billet er markeret som afventende, er dens SLA-timer sat på pause. Dette giver den agent, der er ansvarlig for denne billet, mere tid til at finde en løsning.
Det er ikke nødvendigt, at en billet markeres som Afventende i løbet af sin livscyklus, da den kan løses med det samme og derfor markeres direkte som løst.
Implementering af en omfattende billetteringssoftware kan være yderst fordelagtig, når det drejer sig om at administrere alle dine indgående billetter. Det er her billetværktøjer er nyttige. Disse værktøjer giver dig mulighed for at kategorisere og mærke billetter og sikre, at de ikke bliver overset eller glemt. Med det rigtige billetværktøj kan du indstille påmindelser og notifikationer for ventende kundebilletter, hvilket sikrer, at disse billetter administreres aktivt og løses rettidigt.
Søger du efter en effektiv billetteringssoftware til din virksomhed? Så kig på LiveAgent! Med dets omfattende sæt funktioner og intuitive brugergrænseflade er det en fantastisk løsning for at håndtere kundeforespørgsler og supportbilletter. Tag din kundesupport til næste niveau med LiveAgents billetteringssoftware.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder en afventende billet?
En afventende billet er en billet, hvor agenten har brug for mere tid, før det kan løses eller har brug for yderligere oplysninger for at løse en kundes problem. Dette er oftest anden fase i billettens livscyklus.
Skal du markere alle billetter som afventende?
Ikke hver billet skal markeres som afventende. Hvis agenten kan give et hurtigt svar, behøver billetten ikke at gennemgå en afventende status. Denne markering er nyttig for agenter, der har mange billetter og indikerer, at kunden stadig venter på support i denne billet.
Hvor kan du se en liste over afventende billetter i LiveAgent?
Du kan tjekke ventelisten på billetter i billetsektionen ud for alle billetter. Du kan også filtrere listen i overensstemmelse hermed, for kun at vise dig de afventende billetter.
Efter at have læst om afventende billetter, kan du også dykke ned i, hvad en åben billet er, og hvilken rolle den spiller i kundesupport. Lær, hvordan du administrerer åbne billetter ved at prioritere, tildele og spore dem effektivt.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
Hvad er et billetteringssystem, og hvordan kan det gavne din virksomhed? Se dens nøglefunktioner og eksempler fra det virkelige liv for at booste din kundesupport.