Hvad er private noter?
Private noter, også kaldet Interne billetter i LiveAgent, er en fantastisk måde at udveksle information på, uden at nogen tredjepart kan se dem. Du kan oprette en privat note for at sende en besked til en bestemt målgruppe. Private noter giver dig mulighed for at give vigtige oplysninger til dine teammedlemmer, mens agenter og kunder ikke ved noget om dem.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder private noter?
Private noter er noter, som en agent kan efterlade på en bestemt billet. Den kontaktede kunde kan ikke se noterne. De er kun tilgængelige for de agenter, der har adgang til en bestemt billet.
Hvordan kan du bruge private noter til at yde bedre kundesupport?
Private noter giver dig mulighed for at nedskrive de vigtigste problemer relateret til problemet. Tilføjelse af sådanne notater gør det også lettere for en anden agent at overtage den sag, der skal løses. Derudover kan du tilføje oplysninger der, som agenten ikke vil kunne finde andre steder.
Kan du bruge private noter-funktionen i LiveAgent?
I LiveAgent har du mulighed for at bruge private noter. Dette gør agenternes arbejde lettere og giver dem mulighed for at udføre aktiviteter på et bedre niveau.
Efter at have læst om private noter, kan du overveje at lære mere om Pure Chat-migrering. Hvis du planlægger at skifte fra Pure Chat til LiveAgent, vil denne artikel guide dig gennem processen og forklare, hvordan du kan forbedre din kundeservice. Du kan også udforske, hvad en chatknap er, og hvordan den kan integreres på din hjemmeside. Det vil give dig indsigt i, hvordan en live chat-knap kan forbedre din online kundeservice og lede dine kunder til de rigtige afdelinger.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!