Hvad er en chat i realtid?
Chat i realtid, også kendt som onlinechat eller internetchat, er en måde at kommunikere og interagere på i realtid på internettet. Denne kommunikation er baseret på tekstbeskeder. To eller flere personer kan kommunikere og også sende billeder, videoer eller lydfiler.
Der er mange typer chats – for eksempel igangværende eller planlagt til et bestemt tidspunkt. Chat kræver et software- eller messenger-program. Nogle chats kræver, at brugere registrerer sig eller tilmelder sig for at deltage i chatgrupper. Chatsoftware bliver ved med at tilføje nye funktioner hvert år, såsom skrivevisning i realtid og mange flere.
Frequently Asked Questions
Hvad er definitionen af chat i realtid?
Chat i realtid er en onlinekommunikationskanal, der giver dig mulighed for at føre samtaler i realtid. Det drejer sig om en transmission af live tekstbeskeder fra afsender til modtager.
Har din virksomhed brug for en chat i realtid?
Hvis du vil have, at din virksomhed opnår anerkendelse i markedet og i kundernes øjne, har du helt sikkert brug for en chat i realtid. Denne type chat giver mulighed for hurtig kommunikation fra klienten, der har et problem, og chancen for at få øjeblikkelige svar og løsninger. Chat i realtid har den effekt at reducere antallet af efterladte indkøbsvogne samt øge antallet af konverteringer.
Tilbyder LiveAgent en chat i realtid?
LiveAgent tilbyder chat i realtid. Takket være dette kan det tage din virksomheds kundeservice til et højere niveau og gøre det nemmere for kunderne at kontakte din virksomhed.
Efter at have læst om realtidschat, kan du lære mere om, hvordan du kan forbedre kundeservice ved at bruge benchmarks og leaderboards. Disse værktøjer hjælper dig med at holde styr på din præstation og motivere dit team.
Hvis du er nysgerrig på, hvordan en chatknap kan forbedre din hjemmeside, kan du opdage, hvordan du opretter og tilpasser den med LiveAgent. Det er en enkel måde at gøre din kundesupport mere tilgængelig.
For dem, der ønsker at dykke dybere ned i funktionerne ved en realtidschat, kan du finde ud af, hvordan du inviterer flere agenter og integrerer det problemfrit. Det er en effektiv måde at håndtere flere kundeinteraktioner samtidigt.