Hvad er en anmoder?
En anmoder er et navn givet til en person, der opretter en helpdesk-billet via en hvilken som helst kanal. Han eller hun føres automatisk ind blandt andre kunder af helpdesken. Implementering af anmodningssporingssoftware, kan strømline administrationen af disse billetter og give en bedre kundeserviceoplevelse.
Alle billetterne har hovedsageligt data om anmodere ud for deres navne. Dette giver øget kontekst til de personer, der beskæftiger sig med de pågældende billetter. Det betyder, at dem der har med billetten at gøre, er klar over, om anmoderne har rejst billetter om identiske problemer tidligere, hvad deres tilfredshedsgrad var med nogen af disse tidligere sager, og hvor indflydelsesrige de er socialt osv.
Frequently Asked Questions
Hvem er en anmoder?
Anmoderen er den person, der opretter en anmodning til helpdesk ved hjælp af en hvilken som helst kanal, som er tilgængelig for vedkommende.
Hvad er tilladelserne for en anmoder?
Anmoderen er klienten. De har derfor alle de rettigheder, som en kunde, der kontakter kundeservice, måtte have. Afhængigt af hvilke kommunikationskanaler de bruger, har de sådanne tilladelser (hvis de kontakter via chat, kan de f.eks. sende en fil).
Hvor kan du finde anmoderdata i LiveAgent?
Anmoderens oplysninger kan findes i billetpanelet ved siden af navnet på listen. Data her, omfatter oplysninger om, hvorvidt klienten tidligere har kontaktet kundeservice eller allerede har indberettet det samme problem, hvad serviceniveauet var, og hvor socialt indflydelsesrig de er.
Når du har læst om, hvad en supportanmodning er, kan du udforske, hvordan help desk sikkerhed kan beskytte dine data og sikre en tryg kundeoplevelse. Det er vigtigt for at opretholde tillid og sikkerhed i dine kundeserviceprocesser.
For yderligere indsigt i at forbedre din kundeservice, kan du læse om customer service management. Dette vil give dig strategier til at øge kundetilfredsheden og effektiviteten i dit team.
Hvis du overvejer at implementere et mere fleksibelt system, kan du lære mere om en open source helpdesk. Det kan være en omkostningseffektiv løsning til at tilpasse din kundeservice til dine specifikke behov.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!