Hvad er en support adresse?
En support adresse er en e-mailadresse, som dine kunder kan bruge til at kontakte dig på, hvis de har brug for hjælp. Det er den adresse, hvor de fleste kundeservicemedarbejdere håndterer kundeønsker.
Normalt består en supportadresse af nøgleord som info, hjælp, support, velkommen, hej eller andet. Derefter “@” og dit domænenavn. Her er et par eksempler på supportadresser:
- support@liveagent.com
- help@liveagent.com
- info@liveagent.com
Hvis du bruger billetteringssoftware, kan du oprette billetter fra anmodninger og mailunderretninger sendt til denne adresse. Med funktioner som den universelle indbakke bliver alle dine udgående og indgående e-mails gemt på ét passende sted, så dine agenter ikke behøver at tjekke flere kommunikationskanaler.
Hvorfor er det vigtigt at have en supportadresse?
Når du driver en kundecentreret virksomhed, er det altafgørende at tilbyde kunderne en måde at kunne kontakte dig på. Supportadressen giver dem mulighed for at kontakte dig, indsende serviceanmodninger, gøre dig opmærksom på problemer og stille spørgsmål. Din supportadresse fungerer ofte som en distributionsgruppe-e-mailadresse, da den burde være tilgængelig for alle dine supportmedarbejdere.
Hvor kan man finde en support-e-mailadresse?
Normalt kan du finde en virksomheds support adresse på deres hjemmeside på siden Kontakt os. Men hvis du vil have andre måder at kontakte en virksomhed på, tilbyder de fleste virksomheder flere kanaler som live chat, telefonsupport, sociale medier, videoopkald og mere.
Kan man ændre e-mail-support adressen i LiveAgent?
Ja, i LiveAgent kan du ændre din e-mailadresse med jokertegn, tilføje brugerdefinerede e-mailadresser og endda bruge en ekstern e-mailadresse til supportanmodninger.
Der er dog ingen måde at ændre indbyggede e-mail-adresser på. Der er en fast struktur for dem: support@mail.DOMAIN.ladesk.com.
LiveAgent makes it easy to talk to your customers
Build strong relationships, increase sales, and provide stellar customer service with LiveAgent. Our wide range of features is yours to try by signing up for a 30-day free trial!
Frequently Asked Questions
Hvad er en support adresse?
Supportadressen er den e-mailadresse, der bruges til at sende kundeanmodninger. Kunder kan henvende sig til disse adresser, hvis de har brug for hjælp. Billetsoftware kan omdanne e-mails sendt til denne adresse til billetter.
Hvordan opretter man en supportadresse?
For at oprette supportadresser i LiveAgent skal du gå til sektionen "Konfiguration" i panelet og vælge "e-mail" og derefter klikke på "e-mail". Når konti er korrekt konfigureret og tilsluttet, kan du bruge LiveAgent til at svare på e-mails på anmodninger, ved hjælp af disse adresser.
Kan du bruge din supportadresse i LiveAgent?
Ja, du kan bruge din LiveAgent-supportadresse. For at konfigurere det skal du gå til agentens panel og finde fanen Konfiguration. Derfra skal du vælge e-mail og gå til sektionen e-mailkonti.
Når du har læst om supportadresser, kan det være nyttigt at forstå mere om IP-adresser. Lær, hvad en IP-adresse er, og hvordan den fungerer i din kundesupport. Hvis du ønsker at forbedre din service, kan du også se, hvilke Frequently Asked Questions der kan hjælpe dig.
En anden vigtig komponent i kundesupport er håndteringen af supportanmodninger. Find ud af, hvad en supportanmodning er, og hvorfor den er central i supportprocessen. Det kan også være en god idé at gennemgå nogle Frequently Asked Questions for at optimere din kundesupportstrategi.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!