Hvad er Billet backlog?
Billet backlog er en sætning, som kundesupportledere bruger til at navngive uløste billetter i en bestemt tidsperiode. Billetter kan være uløste af mange årsager – der kan være et højt billetvolumen, lav agentpræstation eller blot uventet engangs-peak.
Det er vigtigt at holde styr på din billet backlog for at finde ud af behovet for nyansættelser eller mere træning af dine kundeservicerepræsentanter. Det giver dig overordnet information om dit supportteams ydeevne, og hvornår der er behov for yderligere arbejdskraft.
Hvis der er for mange uløste billetter der hober sig op i din Billet backlog, kan det føre til utilfredse kunder. Heldigvis er billetbacklog-styring en standardfunktion, der tilbydes af de fleste virksomhedsbilletværktøjer. Ved hjælp af et billetværktøj kan du få værdifuld indsigt i antallet af billetter i din backlog, hvor længe de har været der og deres hastende karakter. Dette giver dig mulighed for effektivt at tildele ressourcer og etablere realistiske forventninger til responstiden.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder en billet backlog?
Billet backlog er en sætning, som kundesupportledere bruger til at navngive uløste billetter i en bestemt periode. Der kan være mange årsager, herunder begrænset agentydelse, antallet af anmodninger og afhængigheder. Billet backlog er også et godt mål for at holde øje med, hvor effektiv din supportproces er. Det hjælper også med at vurdere niveauet af kundetilfredshed.
Hvilke risici er der ved at have en billet backlog?
Risiciene i forbindelse med billet backlog er frem for alt for langsom håndtering af indkommende forespørgsler, hvilket kan frustrere kunderne, og lav effektivitet hos agenter, hvilket kan skyldes overbelastning, men også forkert prioritering. Selvom dette er en lejlighedsvis situation, kan det betyde, at kundernes interesse i visse perioder stiger, men hvis det er regelmæssigt, kan det have indflydelse på kundetilfredshed og brandimage.
Hvordan undgår man at have en billet backlog?
For at undgå billet backlog kan du prioritere billetter. Dette burde helt sikkert gøre dit arbejde lettere og mere effektivt. Få dit team til at samarbejde og hjælpe hinanden med at løse billetter. Vedligeholdelse af en passende arbejdsrytme understøtter også effektiv løsning af billetter.
Efter at have læst om "Billet Backlog", kan du dykke dybere ind i, hvordan forskellige softwareløsninger kan hjælpe med at forbedre din kundeservice. Du kan læse mere om help desk software og opdage de bedste muligheder og funktioner, der kan optimere din kundehåndtering. Hvis du leder efter et alternativ til osTicket, så finder du al den information, du har brug for om, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ. Og hvis du er interesseret i at forbedre din kommunikation gennem telefon, så kan du udforske vores call center software for at finde de bedste løsninger til dine behov.
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
Hvad er et billetteringssystem, og hvordan kan det gavne din virksomhed? Se dens nøglefunktioner og eksempler fra det virkelige liv for at booste din kundesupport.
Forståelse af helpdesk-billetprioriteter + 7 bedste praksis
Optimer din kundesupport med helpdesk-prioriteter. Oplev fordelene, bedste praksis, vigtigheden af SLA'er og konkrete eksempler.