Hvad er en billetovervåger?
Ofte ønsker du at se fremskridtene for en billet, selvom den måske er tildelt en specifik agent eller en afdeling. Dette kan ske i talrige situationer f.eks. billetten er oprettet af en VIP-kunde eller bliver besvaret af en nyansat, og du vil blot holde øje med dem.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder det at være billetovervåger?
Billetovervåger er en person, der sporer fremskridt for en specifik billet, men som ikke er ansvarlig for den. De modtager en notifikation, når der sker en opdatering, såsom et billetsvar eller statusændring.
Hvorfor skal du bruge en billetovervåger?
Billetovervåger er værd at bruge, når en billet er oprettet af for eksempel en VIP-klient, eller du skal tjekke, om den nye medarbejder kan klare billetterne, eller du blot skal have styr på en specifik billet.
Tilbyder LiveAgent muligheden for billetovervågning?
LiveAgent giver mulighed for billetovervågning. En given billet kan knyttes til visningen af en bestemt agent eller hele afdelingen.
Når du er færdig med at læse om billetovervåger, kan det være nyttigt at lære mere om, hvordan du kan forbedre din kundeservice med online billethistorik. Denne funktion giver dig en dybdegående forståelse af tidligere kundeinteraktioner.
For at sikre en gnidningsfri drift, kan du også overveje at dykke ned i agent tilgængelighed. Det er vigtigt at vide, hvornår dine supportagenter er tilgængelige for at tilbyde den bedste service.
Sikkerhed er en anden vigtig faktor, så tag et kig på help desk sikkerhed. Sørg for, at alle dine data er beskyttet med de nyeste sikkerhedsforanstaltninger.
Til sidst kan du udforske, hvad en audit log er, og hvordan den kan hjælpe med at holde styr på alle systemændringer. Dette kan være uvurderligt for at opretholde gennemsigtighed og ansvarlighed.
Hvad er et billetteringssystem: Definition, eksempler & funktioner
Hvad er et billetteringssystem, og hvordan kan det gavne din virksomhed? Se dens nøglefunktioner og eksempler fra det virkelige liv for at booste din kundesupport.
Forståelse af helpdesk-billetprioriteter + 7 bedste praksis
Optimer din kundesupport med helpdesk-prioriteter. Oplev fordelene, bedste praksis, vigtigheden af SLA'er og konkrete eksempler.