Hvad er unified conversations?
Unified conversation er en, hvor hele historien om din kundeserviceoplevelse med et firma er synlig for den agent, du taler med. For eksempel, hvis du har problemer med et produkt, som du har købt fra et bestemt firma, og har ringet et par gange for at få dit problem løst, vil en unified conversation give oplysninger om alle de tidligere samtaler, du har haft med andre medarbejdere.
Det er godt på den måde, at medarbejderen kan se alle dine tidligere oplevelser og kan svare på din forespørgsel i overensstemmelse hermed; også så medarbejderen ikke skal grave så dybt for at få detaljerne, da de kan ses af medarbejderen.
Se en video om unified communication
Samarbejde er nøglen, når det kommer til at yde exceptionel kundesupport. LiveAgent fremmer samarbejde i realtid gennem integrerede meddelelses- og samarbejdsværktøjer. Del information, diskuter kundeproblemer og arbejd som et samlet team. Med strømlinede kommunikationskanaler, problemfri taleopkald og samarbejde i realtid giver LiveAgent dit team mulighed for at yde enestående service. Oplev fordelene ved Unified Communications i LiveAgent, og revolutioner din kundesupport.
Frequently Asked Questions
Hvad er unified conversations?
En unified conversation er en, hvor hele historien om din kundeserviceoplevelse med et firma er synlig for den medarbejder, du taler med.
Er unified conversations nyttige for kundesupportagenter?
Unified conversations er nyttige for kundeservicemedarbejdere, fordi de giver et overblik over, hvilke problemer kunden har kontaktet dem om før, eller allerede har kontaktet dem om dette specifikke problem, men det har ikke givet nogen reel hjælp.
Er det muligt at bruge unified conversations muligheden i LiveAgent?
<p LiveAgent kan bruge unified conversations. Som et resultat heraf har medarbejderen indsigt i kundens tidligere erfaring og behøver ikke at gå ind på detaljer, som de allerede kender til.
Når du har læst om unified conversations, kan du udforske mere om, hvordan UniTalk integration kan forbedre din kundeservice. Denne guide dækker fordelene ved integrationen og hjælper dig med at forstå, hvordan du kan bruge UniTalk effektivt.
Oplev fordelene ved stemmebrugergrænseflader (VUI) for en fuldstændig håndfri oplevelse. Lær, hvordan VUI, understøttet af talegenkendelse og naturlig sprogbehandling, løser skærmtræthed og hjælper personer med handicap. Udforsk eksempler fra LiveAgent og Axigen, og opdag designprincipper for effektive VUI-enheder. Besøg os for en dybdegående indsigt i VUI-teknologiens anvendelser og fordele.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!