Hvad er værdi?
Når man snakker om virksomheder, er værdi det beløb en person er villig til at betale for et produkt eller en service, som virksomheden levere. For at sige det på en anden måde, det er værdien du får fra kunderne.
Når kunderne er glade med din service og kvaliteten af produktet, vil de være klar til at betale mere for din service eller dit produkt. Du ville betale mere for en iPhone, eftersom du ved de har et kendt omdømme and deres kundeservice er god. For at sige det simpelt, når et firma arbejder på deres kundetilfredshed, bygger de deres værdi.
Frequently Asked Questions
Hvad er værdi?
Denne værdi kan være finansiel eller emotionel. Finansiel er penge en person er villig at betale for et produkt eller service din virksomhed levere. Emotionel værdi kan være positive oplevelser der er følge af et specifikt produkt eller service.
Hvor vigtigt er virksomhedsværdi?
Velvilje er vigtigt, eftersom kunder er villige til at betale mere for værdifulde produkter og services. På den anden side, takket være værdier, er agenter tættere på virksomheden og vil gøre deres arbejde bedre.
Hvad er den bedste måde at bygge virksomheden værdier gennem kundeservice og kundesupport?
Den bedste måde at skabe velvilje, er at præsentere det i alle beskeder, der kommer fra virksomheden. For at lave dette, kan du spørge dine kunder, hvorfor de køber hos dig og samle information fra dem. Takket være dette, kan du nemt præsenteret dit firmas værdier.
Når du har læst om værdien i kundesupport, kan det være nyttigt at udforske, hvordan konkurrencefordel kan styrke din virksomhed. Denne artikel forklarer, hvad en konkurrencefordel er, og hvordan det kan hjælpe dig med at forbedre din kundeservice.
En anden vigtig faktor i kundesupport er loyalitet. Læs om, hvad loyalitet betyder, og se en video, der giver dig en bedre forståelse af, hvordan du kan opbygge stærkere relationer med dine kunder.
For dem, der er interesserede i den tekniske side af kundesupport, kan artiklen om help desk sikkerhed være værd at læse. Her kan du lære om vigtige sikkerhedsfunktioner som BAN IPs og totrinsbekræftelse, der beskytter dine data og forbedrer kundesikkerheden.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!