Hvilke sider ses pr. session?
En artikel har mange sider. Hvis nogen støder på din artikel, er der en chance for, at de måske ikke ser alle siderne. Nogle af dem kan have det indhold, som personen leder efter, og så ville resten af siderne være ubrugelige og ville blive sprunget over.
Sider, som en person har set, er nyttige til at forbedre dine artikler, da det viser, hvad kunden leder efter. Så næste gang, før du udgiver en artikel, kan du tjekke indholdet, og hvis du mener, at din kunde ikke har brug for bestemte oplysninger, kan du fjerne det.
Frequently Asked Questions
Hvad betyder udtrykket sider vist pr. session?
Sider vist pr. session er en indikator, der viser det gennemsnitlige antal viste sider pr. session på dit websted. Jo flere sider pr. session, jo højere er brugerengagementraten, hvilket gør det muligt for dit websted at blive fundet oftere.
Hvad skal du overvåge de viste sider pr. session-metrik?
Hvis du vil overvåge data på viste sider pr. session, bør du spore, hvilke undersider der engagerer mest og vurdere, hvilket indhold der påvirker dit publikum. Hertil kommer virkningen af kampagner, markedsføring og investerede midler, der kan påvirke sidevisninger.
Kan du måle sider set pr. session ved hjælp af LiveAgent?
Med LiveAgent kan du måle viste sider pr. session. Takket være dette kan du analysere, hvor kunderne bliver længere og hvad der engagerer dem mest.
Efter at have læst om "Sider vist pr. session", kan det være nyttigt at dykke dybere ned i emnet med artiklen "Hvilke sider ses pr. session?". Denne artikel hjælper dig med at forstå, hvilke specifikke sider der typisk ses under en session.
For dem der er interesserede i teknologiske integrationer, kan du udforske "Hvad er API?". Denne side giver en grundlæggende forklaring på API'er og hvordan de kan forbedre din kundesupport.
Hvis sikkerhed er dit fokus, kan "Hvad er Help Desk Sikkerhed?" være relevant for dig. Læs mere om vigtige sikkerhedsfunktioner, som totrinsbekræftelse og GDPR-overholdelse, der holder dine data sikre.
For at motivere dit supportteam kan du kigge på "Hvad er Belønninger og Badges?". Find ud af, hvordan belønninger kan forbedre præstationer og skabe en sjovere arbejdsplads.
Endelig kan du holde dig opdateret med de nyeste funktioner ved at læse "LiveAgent månedlige opdateringer: Januar udgaven". Denne artikel fremhæver nylige forbedringer og nye funktioner, der kan optimere din kundeserviceoplevelse.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!