Hvad er en voice?
Kommunikation via voice kan i nogle tilfælde være lettere end via live chat eller e -mail. Opkald er især populær blandt ikke-tekniske spørgsmål som f.eks. førsalg eller faktureringsforespørgsler, der let kan løses over telefonen.
Voice-kommunikation i LiveAgent kan bruges som:
- Telefon til telefon – kunden ringer fra sin telefon, og agenten besvarer den med en fastnettelefon i deres ende.
- Telefon til pc – kunden ringer fra sin telefon, og agenten tager opkaldet via deres LiveAgent Agent-panel.
- Telefon til smartenhed – fungerer på samme måde som telefon til pc, men en smartphone bruges i stedet for en computer. En kunde kan ringe fra sin telefon, og agenten på den anden side kan modtage opkaldet ved hjælp af LiveAgent-telefonappen på deres mobilenhed . Appen bruger mobildata til at fungere.
- PC til PC – ved at placere en opkalds-widget på dit websted kan du give kunderne mulighed for at ringe til dig direkte fra deres skrivebord ved hjælp af deres computer. Helt ligesom Skype.
Efter at have læst om stemme på denne side, kan du dykke dybere ned i Mobile VoIP for at forstå, hvordan mobil VoIP-teknologi fungerer og hvilke fordele det kan bringe til din kundeservice. Hvis du er nysgerrig efter de teknologiske aspekter, kan du også udforske VoIP for at lære om fordele og ulemper ved VoIP og hvordan du vælger den bedste udbyder.
For sikkerhedsbevidste brugere er det værd at besøge artiklen om Help Desk Sikkerhed, hvor du kan finde information om vigtige sikkerhedsfunktioner såsom totrinsbekræftelse og GDPR-overholdelse. Hvis du overvejer at forbedre den interaktive del af din hjemmeside, kan du lære mere om Chat-knap og hvordan du kan tilføje en live chat-funktion til dit websted for at forbedre kundeinteraktion.
Endelig, hvis du vil øge effektiviteten i dine opkaldsprocesser, kan du overveje at læse om Power Dialer, som kan hjælpe med at automatisere opkaldsopgaver og forbedre produktiviteten i dit team. Dette kan i høj grad bidrage til at optimere din kundeservice og give en bedre oplevelse for dine kunder.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!