Leder du efter et alternativ til Kustomers kundeserviceplatform? Skift til LiveAgent og yd verdensklasse kundeservice fra din omnikanalsplatform.Føj lidt menneskeligt præg til din kundeinteraktion og forbedre kundeengagement mens mens du spare penge på en af vores overkommelige priserplaner.
Skab den bedste kundeservice overhovedet mulig med de rigtige værktøjer, der hjælper dit kundesupportteam. Forbedre din agentproduktivitet med vores multi-kanals supportsystem.
Fortsæt med at læse for at finde ud af mere om LiveAgent eller prøv det med vores gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billetsalg.
|
Kustomer tilbyder ikke billetsalg.
|
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
|
Kustomer tilbyder Live Chat i plan for $89/agent/måned.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Kustomer tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
|
Kustomer tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $89/agent/måned.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
|
Kustomer tilbyder en Facebook-integration i plan for $89/agent/måned.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
|
Kustomer tilbyder en Twitter-integration i plan for $89/agent/måned.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration i billetplan mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer.
|
Kustomer tilbyder en Instagram-integration i plan for $89/agent/måned.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter.Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Kustomer tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
|
Kustomer tilbyder videnbase i plan for $89/agent/måned.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Kustomer tilbyder ikke kundeforum.
|
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Kustomer tilbyder automatisering og regler i plan for $89/agent/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
Kustomer tilbyder API-funktioner i plan for $139/måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Kustomer tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Kustomer tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Kustomer tilbyder ubegrænset historik i planen for $89/agent/måned.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Kustomer tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $89/agent/måned.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
|
Kustomer tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $89/agent/måned.
|
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Kustomer tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $89/agent/måned.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
Kustomer tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Kustomer tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Skab en exceptionel kundeoplevelse gennem dine favorit kundeservice kanaler og gå endnu længere end dine kunders forventninger. LiveAgent har de rette værktøjer til at hjælpe dit kundeserviceteam med at give den bedste kundeoplevelse.
Løs problemer på tværs af kanaler med vores funktionsrige supportadministrationsplatform der dækker emails, live-chat, callcenter, vidensbase, and sociale medier – Facebook, Twitter, og Instagram. Hver eneste af dem er bakket op af avancerede funktioner, der øger agentens effektivitet og hjælper dig med at oprette en stærk helpdesk.
Et enkelt værktøj som Videnbase kan gøre forskellen for hele kundeoplevelsen. Vidensbase for kunder er et godt produktivitetsværktøj der giver dine avancerede kunder mulighed for selv at løse problemer ved hjælp af nyttige artikler.
Vores WYSIWYG editor gør det let at oprette nyttige artikler fulde af nyttige oplysninger. Du kan også tilpas branding funktioner og skabe en videnbase, der repræsenterer dine forretningsmål og identitet.Videnbase er simpelthen en praktisk mulighed for selvbetjening og et essentielt værktøj for enhver helpdesk.
Kundeserviceoplevelser afhænger af friktionsfri agentoplevelse med din helpdesk-software. LiveAgent har alt hvad du behøver for en bedre kundeforholdsstyring. Forøg din gennemsnitlige svartid med den hurtigste live-chat funktion på markedet, forbind dine sociale kanaler og endda Viber.
Alt er bakket op af vigtige funktioner, der gør dit workflow nemmere. Skab intelligent automatisering der sorterer din kommunikation og redder dig fra agentkollision. Spor kundehistorik, tilføj tags, noter, filtre eller opret mange integrationer der forbinder dit workflow i et enkelt interface.
Vi ønsker at give svar på kundeanmodninger, ligesom du gør. Derfor er vores rådgivningskundeservice tilgængelig 24/7 for alle, der søger information.
Send os en besked via email eller live-chat, giv os et kald eller tag et kig på vores kundeportal når du har brug for hjælp, eller når du vil lære noget om produktet. Du kan også læse artikler på vores LiveAgent akademi for at få oplysninger om, hvordan kontaktcentre fungerer og hvordan man kan forbedre kundetilfredsheden under alle omstændigheder.
LiveAgent kombinerer udsøgt live-chat, support og automatisering der tillader os at yde den bedste support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Kom på en rundvisning i LiveAgent, og start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Ingen strenge vedhæftet, og der kræves ingen kreditkortoplysninger. Hvis du allerede har besluttet at gå efter en af vores planer, kan du tage et kig på dem her.
LiveAgent har en overkommelig prismodel, der passer til virksomheder i de fleste størrelser. Så er du klar? Klik på knappen nedenfor og start med det samme.
Har du brug for et Collab Alternativ?
Discover why LiveAgent is the ultimate Collab alternative for your contact center needs. With over 175 features, seamless data migration, and no setup fees, LiveAgent offers 24/7 customer support, unlimited call recording, and integration with social media. Start your free trial today and enhance customer satisfaction with this powerful, easy-to-manage helpdesk software.
Leder du efter et Chaport-alternativ?
Leder du efter et Chaport-alternativ? LiveAgent er den førende løsning uden opsætningsgebyr, 24/7 kundeservice, og kræver intet kreditkort. Oplev den hurtigste live chat-widget, flere integrationer og fordelagtige priser. Prøv gratis i 14 dage, og oplev, hvorfor LiveAgent er det bedste valg for din virksomhed!
Leder du efter et Extend alternativ?
Leder du efter noget for at udvide din helpdesk-kapacitet? Se LiveAgents nøglefunktioner og fordele nu, eller tilmeld dig en gratis prøveperiode.
Leder du efter et Front alternativ?
Opdag LiveAgent, det bedste alternativ til Front med 24/7 kundeservice, ingen opsætningsgebyrer, og en gratis 14-dages prøveperiode!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team