Leder du efter en anderledes løsning til din helpdesk? LiveAgent er et fantastisk stykke software, der er spækket med værktøjer og funktioner, der hjælper dig med at yde bedre kundesupport.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!
Mere end 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
LiveAgent pakker en masse til en rimelig pris. Vælg en fra vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
LeadDesk
|
---|---|---|
Billetering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
|
LeadDesk tilbyder billettering i plan for $108/agent/måned.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
|
LeadDesk tilbyder Live Chat i plan for $108/agent/måned.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
|
LeadDesk tilbyder Call Center i plan for $108/agent/måned.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
LeadDesk tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
LeadDesk tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
LeadDesk tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
LeadDesk tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
LeadDesk tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
LeadDesk tilbyder ikke videnbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
LeadDesk tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
LeadDesk tilbyder ikke automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
LeadDesk tilbyder API-funktioner i plan for $157/måned.
|
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
|
LeadDesk tilbyder IVR-funktioner i plan for $108/agent/måned.
|
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
LeadDesk tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
LeadDesk tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
|
LeadDesk tilbyder ikke ubegrænsede hjemmesider.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
LeadDesk tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
LeadDesk tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald i alt inklusive abonnement for $49/agent/måned.
|
LeadDesk tilbyder ubegrænset optagelse af opkald i plan for $108/agent/måned.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
|
LeadDesk tilbyder ubegrænset 24/7 support i planen for $108/agent/måned.
|
Giv dine kunder mere end blot telefonsupport. Med LiveAgent kan du yde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter eller sociale medier som Instagram eller Twitter.
Giv dine kunder muligheder og bekvemmelighed, når det kommer til kommunikation.
Live chat er et vigtigt værktøj, når det kommer til at yde kundesupport. Gør nemt dine besøgende på din hjemmeside til betalende kunder via en live chat-widget på din hjemmeside.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Svar lynhurtigt og lad ikke dine kunder vente.
At skifte til LiveAgent betyder ikke, at du skal opgive at yde support via telefonen. Callcenter er nemt at sætte op, det tager bogstaveligt talt minutter. Du kan foretage opkald via browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.
LiveAgent tager sig af alt for dig, så der er ikke behov for 3. parts udbydere.
Du behøver ikke betale mere for at få mere. LiveAgent tilbyder dig tre betalte planer, der er spækket med de bedste værktøjer og funktioner til at yde kundesupport.
Hvis du vil, kan du altid købe separate funktioner for at tilføje noget ekstra til din plan uden at betale for meget. Klik nedenfor for at lære mere.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.
De 15 bedste Zendesk-alternativer for 2024
Oplev de 15 bedste Zendesk-alternativer for 2024 og optimer din kundeservice med omkostningseffektive løsninger og førsteklasses support. Spar på dit budget med fleksible og funktionsrige muligheder, der passer til dine behov. Besøg siden for at finde det perfekte alternativ!
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Leder du efter et HelpCrunch alternativ?
Opdag det bedste HelpCrunch-alternativ: LiveAgent. Ingen opsætningsgebyrer, 24/7 support, og ingen kreditkort påkrævet. Prøv gratis nu!
Leder du efter et alternativ til Helpshift?
Discover why LiveAgent is the ideal Helpshift alternative for businesses of all sizes. Enhance customer engagement, satisfaction, and support efficiency with our powerful omnichannel helpdesk software. Enjoy a 14-day free trial with no credit card required and experience the fastest live chat on the market. Start delivering exceptional customer service today!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team