LiveAgent tilbyder en brugervenlig live-chat-løsning til rejsebranchen, der forbedrer kundeinteraktion og effektivitet. Den muliggør instant messaging, reducerer ventetid, og personaliseres nemt for at styrke kundeservice og markedsføring.
Selv i tider med økonomiske eller politiske kriser, har rejsebranchen altid sprunget tilbage og fortsat med at tiltrække rejsende. Den måde, som rejsebranchen er kommet på toppen, som en af de mest udbytterige industrier, er dens vægt på teknologisk innovation.
At rejse til enhver destination, er mere tilgængelig og overkommelig end nogensinde før. Med sociale medier kan folk danne globale forbindelser med alle, hvilket ofte lokker dem til at pakke en taske og tage på rejse for at udforske verden.
I virksomhedsverden bruger man rejser til at udvide og opnå handler i udlandet. Men hvad rejsende har til fælles, er ønsket om fritid og bekvemmelighed, når de beslutter sig for deres næste destination, eller når de booker hotellet.
Live-chat kan gøre dette og meget andet muligt.
Er du klar? Lad os komme i gang.
Live chat er et brugervenligt, men værdifuldt kommunikationsværktøj til instant messaging mellem klienten og kundeservicemedarbejderen – helt browser- baseret, designet til at besvare kundernes spørgsmål effektivt og i realtid.
Live-chat har betydelige fordele frem for telefon- og email support.
Selvom telefon- og e-mailsupport stadig er meget udbredt, taler statistikken for sig selv. Mere end 60 % af kunderne foretrækker at bruge chat for at besvare deres henvendelser over de traditionelle kanaler, hvilket ikke udelukkende skyldes millenniumgenerationen. 45 % af personer på 55 år eller ældre har bekræftet, at de har brugt live chat på et websted mindst én gang.
Rejser er et stort og dynamisk marked. Hvert år rejser millioner af mennesker verden rundt, nogle ved flere lejligheder. Hver eneste af disse engangs- eller hyppige rejsende fortjener trygt og brugervenligt assistance online, som agenturet kan yde.
Live-chat er designet til netop det formål.
Det plejede at være en lang proces for både kunder og rejsebureauer at arrangere bookingen, og det krævede for det meste et besøg hos et bureau. Populariteten af online søgemaskiner vendte denne proces rundt.
Rejsebranchen er blevet en af de hurtigste teknologisk-udviklende brancher med en klar defineret digital strategi. For fuldt ud at udnytte mulighederne for kundetilfredshed for moderne rejsende, er live-chat et ideelt valg af kommunikation indenfor rejsebranchen, for både kunder og rejsebureauer.
Sell dream holidays with LiveAgent
Our live chat features can help you catch attention and streamline your sales process. Try them out today for free.
Det er ubestrideligt, at live-chat har en væsentlig indflydelse på kundens beslutningstagning. Men den ledende beslutning om, for eksempel, at købe en pakkeaftale fra dit bureau, afhænger af dine rejsebureauers færdigheder og professionelle tilgang.
I starten af enhver rejse, er der et incitament til at rejse. Uanset om det er af personlige eller arbejdsrelaterede årsager, vælger klienter rejsebureauet ud fra, hvordan de kan imødekomme deres forventninger.
Live-chat er ikke kun for første gangs, men også for sæsonbestemte rejsende. Hvis det ikke tidligere er gjort, er innovationen ved at implementere live-chat en måde at genopfinde en virksomheds image i klientens øjne, og fremkalder derfor endnu større engagement.
For rejsebureauer er live chat et kraftfuldt værktøj til support, markedsføring og konvertering. Ved at følge de korrekte live chat etikette-regler, kan agenter levere menneskelig interaktion og dejlige oplevelser til kundeemner og faste kunder.
Richard Branson – Founder of the Virgin group
Hver chat-session er konverteret til en supportsag og gemt i en universel delt indboks. Alle agenter med adgang, kan søge efter enhver klient profil eller interaktionshistorik.
Galleriet af chatknapper og docking-vinduer har mange forskellige og forudindstillede designs, eller grib muligheden for at lave en helt ny widget.
Pop-up beskeder der kan producere en forøgelse i ROI. Agenter kan oprette enkelte eller adskillige invitationer og guide kunderne gennem købsprocessen.
Ved at overvåge URL for livechatbesøgende, kan godt timede invitationer også tilbyde salgsfremmende rejsepakker, rejsetilbud eller andre personlige rejseforslag. LiveAgent tillader kun brug af proaktive chatinvitationer, når der er nok tilgængelige agenter.
En valgfri, men nyttig funktion for agenter, der foretrækker at være et skridt foran kunderne. Agenten kan se, hvad kunden skriver og forberede svaret, før kunden trykker send.
Dåsesvar strømliner arbejdsgangen ved at bruge foruddefinerede korte tekstsvar og gemme dem til fremtidig brug.
En slags chatlog, hvor detaljer om den forrige samtale gemmes.
Agenter eller chatadministratorer kan vælge mellem tre foruddefinerede route-muligheder for at sikre hurtig og korrekt kommunikation:
Den maksimale køgrænse kan sættes i chatknappens indstilling og automatisk skjule widgetten fra hjemmesiden, når grænsen er nået for at forbedre kundeventetiden.
Som med den eksterne chatkommunikation med klienter giver live chat agenter mulighed for at sende onlinemeddelelser til hinanden. Interne chats er kun synlige for afsenderen og modtageren.
Tags kan enten tilføjes manuelt eller automatisk til bestemte ord eller sætninger og derved skabe en tilpasset arbejdsgang for en individuel agent.
Giver dig mulighed for input og feedback fra kunder og rangering af agentens effektivitet eller den generelle tilfredshed med en chatsession.
Livechat er en del af LiveAgents omnichannel help desk software og tilføjer derfor yderligere funktioner, som er gavnlige for forskellige rejsebureauer.
Lad os sige, at en virksomhed har et bestemt sæt virksomhedsrejsepolitikker for deres rejsende medarbejdere, såsom flybilletter, flyselskaber, hoteller, biler. LiveAgents indbyggede CRM-system kan gemme alle disse krav, tilgængelige for alle med adgang.
Agenten kan vedhæfte og sende dokumenter, såsom visumkrav, gennem chatten, til klienter, der rejser på ferie til et nyt land.
Hvis en kunde vil kontakte bureauet uden for åbningstiden, kan de udfylde en kontaktformular og den vil enten blive tildelt en specifik agent eller team, når de er online igen. Chat-knappen kan også tilpasses til forskellige sprog.
I lighed med andre bureauer, men anderledes i deres brug af automatisering. På grund af online automatisering, kan onlinebureauer drage fordel af livechat ved hjælp af automatiserede funktioner såsom regler for at tildele chats til relevante afdelinger.
Travel and Accommodation Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Integration af live chat-knappen kunne ikke være nemmere. Det eneste du skal gøre, er at kopiere og indsætte en kort HTML-kode fra din LiveAgent-konto til dit websted, og så er det live. Det er ikke nødvendigt at downloade yderligere software, men integration med tredjepartssoftware eller en app er understøttet.
Databeskyttelse, kontosikkerhed og privatlivsspørgsmål er vigtige emner for alle, der administrerer og driver deres forretning online. LiveAgent er ikke anderledes. Her er nogle af de bedste sikkerhedsfunktioner.
Hvis du ønsker at vide mere, så gå hen til vores vidensbase for yderligere oplysinger.
Enhance the travel experience for your customers
Start a free-30 day trial, no credit card required
LiveAgent live chat anmeldelse
Læs vores omfattende anmeldelse af LiveAgent live chat-software, som fremhæver dens førsteklasses kundeservice, tilpasningsmuligheder og konkurrencedygtige priser. Se, hvorfor den er velegnet til både små og store virksomheder, og få indsigt fra brugeranmeldelser og sammenligninger med andre løsninger. Perfekt til dig, der ønsker en effektiv og kraftfuld live chat-løsning.
Customer complaint management system
Customer complaint management system provides an all-in-one help desk solution that streamlines your communication channels. Find out the best system on the market for your business.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team