Live chat software

Hæv kundeengagement
til næste niveau med LiveAgent

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Live chat-software til øjeblikkelige forbindelser

Giv en fantastisk kundeoplevelse med live chat platform fra LiveAgent. Få adgang til en hurtig live chat-widget og avancerede funktioner, der gør enhver kundeinteraktion til en leg. Omdan hjemmesidebesøgende til kunder, og løs kundeforespørgsler med support i realtid. Forbedre kundernes engagement med en enkelt chatapplikation. Spar tid og fokus på det, der er vigtigt med LiveAgent-kundeserviceplatformen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Chat software

Hvad er live chat-software?

  • Live chat-software er en del af kundesupportsoftware, der lader kundeservicemedarbejdere yde realtidssupport til kunder. Live chat-widget er nem at placere på din hjemmeside. Forbedre samtaleoplevelsen og øge kundefastholdelses-raten for onlinevirksomheder. Få adgang til en af de mest kraftfulde chatløsninger og giv en fantastisk kundeoplevelse.
  • Øget kundefastholdelse og kundeengagement
  • Tilpasningsmuligheder for branding og kraftfuld automatisering
LiveAgent chat capabilities - mockup

Chatkapaciteter

Hvilken slags live chat-software tilbyder
LiveAgent?

LiveAgent tilbyder et avanceret chatværktøj. Den er udstyret med premium-funktioner, der hjælper kundesupportteams med at give en fantastisk chatoplevelse. Nøglefunktioner omfatter smart chat-routing, proaktive chatinvitationer, sporing af besøgende og mere. LiveAgents flersprogede chat-widget er en af de hurtigste på markedet.

Chat support software fordele

  • Pålidelig og hurtig chat med en række funktioner
  • Adgang til en ubegrænset chathistorik og billethistorik
  • Chatanalysemuligheder og sporingsfunktioner
  • Proaktive chatinvitationer med brugerdefineret designmuligheder

Styrk dit support team med den rigtige livechatsoftware

Få en fantastisk brugeroplevelse for hver chatagent og giv en fantastisk oplevelse i kundesamtaler. Vores avancerede funktioner kan hjælpe kundesupportmedarbejdere med at håndtere hundredvis af samtaler hver dag. Tag et kig på, hvad dine helpdesk-agenter får på en enkelt platform.

Forbedre agentproduktiviteten med:

  • En dedikeret og pålidelig chatløsning
  • Nøglefunktioner, der understøtter dig
  • Snesevis af integrationer
LiveAgent support team view - mockup

LiveAgent går videre end almindelig live chat-software

LiveAgent er meget mere end en simpel livechatudbyder. Oplev vores kundeserviceplatform, der kan håndtere alle vigtige kommunikationskanaler. Lær mere om væsentlige funktioner, og se, hvordan de fungerer.

Automatiske beskeder

Fang kundernes opmærksomhed med proaktive beskeder, der inviterer webstedsbrowsere til at chatte med en kundeservicemedarbejder. Tilpas budskaberne og skab en personlig oplevelse ideel til formålet med dit websted. Proaktive chatinvitationer er en kraftfuld funktion, der kan omdanne besøgende på webstedet til betalende kunder.

  • Inviter kunder til at chatte med automatiske beskeder
  • Omdan webstedsbesøgende til kunder med chat
LiveAgent's proactive chat invitations feature

Sporing af besøgende

Hold styr på besøgende på webstedet for at se, hvor de bruger deres tid. Chatoversigt kan vise dig et antal besøgende på webstedet, aktive agenter og hver igangværende chat. Brug webstedsovervågningen til at bestemme foretrukne URL’er. Send en chatbesked til potentielle kunder, hvis du vil hjælpe dem på deres rejse.

  • Spor alle besøgende på webstedet og igangværende chats
  • Se, hvilke der er favoritsider og interager med besøgende

Besked med smugkig

Hav dine svar klar, før kunden sender dig en besked. Indtastningsvisning i realtid kan vise, hvad dine kunder skriver, før de trykker på send-knappen. Brug denne kraftfulde funktion til at forberede dine svar hurtigere eller til at lave en hurtig research om emner og kunder. Giv kundesupport med uovertruffen hastighed. 

  • Se forhåndsvisning af kundebeskeder, før de sendes
  • Forbered dine svar hurtigere, og forkort løsningstiden

Sprogindstillinger

LiveAgent kan tale dit sprog og dine kunders sprog. Vælg mellem over 40 sprog for at hjælpe dig med at yde support i forskellige lande. Tilpas dine chatvinduer og vælg deres primære sprog. Du kan konfigurere hver chat-widget med forskellige sprogindstillinger, hvis du yder support i flere områder. 

  • Vælg mellem over 40 sprogmuligheder til chatvinduer
  • Opret chat-widgets på forskellige sprog til forskellige formål

Fordele ved livechatsoftware
og hvordan du kommer i gang​

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live AgentP0Y0M0DT0H0M351SYoutube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Fleksibel chat

Nemt at integrere vores chatfunktion

Livechatsoftware til webstedet inkluderer en livechat-widget, som du kan tilpasse og placere på dit websted med et par linjer af genereret kode. Tilpasningsindstillinger for chat-widgets giver dig mulighed for at ændre dens udseende, konfigurere tilpasset branding eller oprette en præ-chatformular til indsamling af kontaktoplysninger. Pifte dit websted op med live chat til WordPress. Kunder kan klikke på widgetten, når de surfer på et websted, og oprette forbindelse til en kundesupportagent. Chatagent kan også svare fra mobilappen, der er tilgængelig til Android og iOS. 

Hvordan kan live chat-software til websted hjælpe
din virksomhed?

Chatsamtaler kan hjælpe dit kontaktcenter med at forbedre din salgsproces og styrke dine onlinevirksomheder

Spar mere

Den hurtigste chat-widget fra LiveAgent kan hjælpe dig med at løse problemer pålideligt og hurtigt. Spar på supportpriser for agent per måned og løs større chatvolumen på kortere tid. 

  • Spar omkostninger på agent pr. måned med den rigtige prisplan
  • Håndter flere kunder med et hurtigere chatvindue 
Chart

17 – 30%

Fald i omkostninger

At bruge live chat som en platform til kommunikation er billigere end opkald og hurtigere end e-mails. Oplev et fald i omkostningerne med LiveAgent.

Tjen mere

Hjælp dine kunder med købsbeslutninger og anbefal bedre produkter. Omdan flere websitebesøgende til betalende kunder. Forøg dine konverteringer med et simpelt chatvindue på dit websted.

  • Styrk dit salgsteam med onlinechat og øg salget
  • Hjælp kunder med købsbeslutninger og giv øjeblikkelige svar
Chart

20%

Forøgelse af konverteringsfrekvens

Forøg dine konverteringsrater og tjen mere ved at bruge en god chatstrategi. Vores chat-app kan hjælpe dig med at konvertere besøgende til kunder og øge dit investeringsafkast.

Tilfredsstille kunder

Forbedre kundeloyaliteten, og brug den hurtigste chat-widget til at hjælpe dine kunder. Reducer antallet af opgivelse af indkøbskurv med nyttige funktioner, og forbliv tilgængelig for webstedsbrugere, når som helst, når de browser. 

  • Forbedre den overordnede kundetilfredshed og glæde
  • Reducer antallet af afbrudte køb, og omdan besøgende til kunder
Chart

73%

Højere tilfredshedsprocent

Tilbyd personlige samtaler til dine kunder. Vores fuldt udstyrede live chat-software kan hjælpe dig med kundetilfredshed og fantastisk agentoplevelse.

Spar mere på livechattjenesten

Vælg en fantastisk kundesucces software med chatfunktioner til den rigtige pris. Spar penge med vores prisberegner og få den bedste
værdi for chatfunktionalitet.

Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt, vi har at byde på med en gratis 30-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid

Anmeldelser

Få LiveAgent
live chat-software og slut dig til 7000 glade kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Bedste pris

Overkommelige priser

LiveAgent tilbyder den bedste værdi for dine penge i live chat-supportsoftwareverdenen.

14 eller 30 dages gratis prøveperiode 
Gratis prøveperiode i 7 dage med en gratis e-mail eller 30 dage med en virksomhedsmailadresse
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$15 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

En komplet guide til den bedste livechatsoftware

Nu hvor du har en kort idé om, hvorfor live chat-software kan være nyttig for din virksomhed, lad os grave dybere ned for at finde ud af, hvordan du kan udnytte kraften i dette utrolige værktøj.

Hvad er livechatsoftware?

Det er en online chatsoftware, der giver dig mulighed for at oprette forbindelse til dine kunder i realtid, hvor som helst. Live chat-software gør det ikke kun muligt for dine kunder at kontakte dig hurtigt og ubesværet, men giver dig også en konkurrencefordel og giver dig mulighed for at skabe langvarige indtryk på dine kunder.

Typer af livechatsoftware

Det er ubetinget den mest populære og mest brugte og er tekst-only live chat-software. Denne type live kundechat giver en afslappet chatoplevelse, der ligner beskedapps som Facebook messenger.

Andre typer livechatsoftware omfatter video- og stemmeløsninger. De er normalt ikke kundernes mest foretrukne måde at kontakte din virksomhed på, men de kan være nyttige, når de skal håndtere mere komplekse problemer, der kræver dybdegående forklaringer eller videodemonstrationer.

Det er vigtigt at bemærke, at mange tekst-kun livechat-applikationer også giver brugerne mulighed for at tale chatte eller video chatte.

Funktioner i livechatsoftware

Hvad er nogle af hovedfunktionerne ved en sådan chatløsning? Lad os tage et hurtigt kig på nogle af de funktioner, du måske finder mest nyttige.

  • Proaktiv besked – Det er et lille pop-up-vindue, der starter interaktionen med besøgende på dit websted. Det er et kraftfuldt værktøj til at skabe en engagerende kundeoplevelse fra begyndelsen.
  • Standardsvar – At sende et forudkonfigureret standardsvar sparer tid for både chatagenten og kunden.
  • Besøgssporing – Denne chatfunktion giver dig mulighed for at få dybere indsigt i dine kunders adfærd, når de bevæger sig ned ad salgstragten.
  • Chat routing – Online chats kan dirigeres til gratis agenter, efterhånden som de kommer ind, eller de kan dirigeres baseret på afdeling, færdigheder osv. Dette sikrer, at dit kundesupportteam ikke bliver overvældet selv på de travleste dage.
  • Indtastningsvisning i realtid – At være i stand til at få et smugkig på beskeden, før kunden trykker send, giver dig mulighed for at øge din nøjagtighed og svarhastighed.
  • Skriv før chat – Opret en brugerdefineret formular, der giver dig mulighed for at indsamle oplysninger om besøgende på forhånd.
  • Mobiloptimering – I disse dage har mobile enheder en masse hype, at kunne give hurtig og tilgængelig support er det, der øger kundeloyaliteten.
  • Tilpasningsmuligheder – Du kan justere livechat-widgetten i overensstemmelse med dit webstedsdesign, så det bedre repræsenterer dit brand.
  • Rapportering og analyse – Du kan se en stor mængde data som chathistorik, agentydelse, besøgendes detaljer, gennemsnitlig tid brugt på chats og mere. Meget af dette data er tilgængeligt via Google Analytics.
  • Chatbots – This is a type of servicedesk software that simulates human interactions and answers simple customer queries. You can even implement an AI-powered chatbot that can better assist your clients using natural language processing.

Fordele ved livechatsoftware

Brug af en livechat-app kan forbedre din virksomheds ydeevne dramatisk og samtidig holde dine kunder glade og engagerede.

Hvorfor ser vi ikke på de væsentligste fordele, live chat-tjenesten kan give din virksomhed?

1. Kundeoplevelse – Besøgende på dit websted kan få en meget personlig oplevelse, mens de sender beskeder frem og tilbage med en supportmedarbejder. Virksomheder virker mere autentiske og imødekommende, når de taler med kunder i realtid via livechatsystem.

2. 24/7 kundesupport – Besøgende på webstedet kan sende en chatbesked, selvom ingen af ​​agenterne er online. Du kan konfigurere din livechat til at omdirigere dem til en vidensbase eller selvbetjening.

3. Øgede webkonverteringer – Dit salgsteam kan pitche dine produkter og tjenester til potentielle kunder lige der, mens de har en afslappet, men professionel samtale i realtid.

4. Tilgængelig og engagerende – Kunder behøver ikke bruge tid på at søge efter dine kontaktoplysninger. De kan blot skrive deres spørgsmål i en live chat og modtage hjælp med det samme. Desuden kan du have en flersproget chat-widget, der gør det muligt for kunderne at kommunikere på deres modersmål.

5. Opbygger relationer – Agenter kan observere kundernes tonefald, så de kan tilpasse sig situationen. De kan fremvise flere af deres personligheder og opbygge tillidsfulde og hjælpsomme relationer.

6. Øger produktiviteten – Mens én agent kun kan håndtere ét telefonopkald ad gangen, kan de nemt chatte med flere besøgende på webstedet. Kombineret med avancerede funktioner såsom standardbeskeder eller chatautomatisering kan du strømline dit kontaktcenters arbejdsgang yderligere.

7. Øget første kontaktløsning – Kundeservicemedarbejderen kan hurtigt besvare spørgsmål fra både nye og tilbagevendende brugere. Der er ingen grund til at have lange e-mail-tråde, når klienter kan få deres forespørgsler besvaret med det samme.

8. Indsamling af data – Indsamling af en enorm mængde data giver dig mulighed for at træffe bedre uddannede beslutninger om dine produkter og tjenester samt dit salg og markedsføringsstrategier.

9. Lave omkostninger – Implementering af en pålidelig livechattjeneste er langt mere budgetvenlig end at oprette et callcenter.

10. Det er din kundes favorit – Over 81% af kunderne er tilfredse med livechatløsningen.

Udgifter til livechatsoftware til webstedet

Det er svært at bestemme gennemsnitsprisen for live chatsoftware generelt. Det afhænger i høj grad af flere faktorer, såsom om det er en abonnementsbaseret tjeneste, prismodellen for den specifikke løsning, hvor mange funktioner den omfatter osv.
Vi kan dog konkludere, at du generelt kan betale hvad som helst mellem 16$ – 150$ om måneden pr. agent.

Prismodeller for live chatsoftware

Her er nogle af eksemplerne på forskellige prismodeller, der kan anvendes på websitechatsoftware.

  • Pr. billet – du betaler for hver hændelse (billet), der genereres, når en kunde kontakter dig via live chat
  • Pr. licens – denne model opkræver en abonnent for hver bruger af softwaren
  • Pr. enhed – du betaler i henhold til de tilsluttede enheder
  • Per agent – du betaler for hver agent, der bruger tjenesten, f.eks. betale for en måned pr. agent 
  • Pr. modul – du vil blive debiteret baseret på det specifikke modul, du bruger

Sådan vælger du den bedste livechatsoftware

Skriv først og fremmest ned, hvad du vil bruge live chat-softwaren til. Vil det være din primære måde at kommunikere med dine kunder på? Vil det være drivkræften bag forretningsaftalerne? Sørg for, at det er krystalklart, hvad der vil være den vigtigste brugssag for den live chat-softwareløsning, du vil anvende. Derefter skal du beslutte, hvilken mulighed der passer bedst til din virksomheds størrelse, og om den kan integreres i dine andre forretningsapplikationer. Glem heller ikke at tjekke for eventuelle begrænsninger eller funktioner, som live chat-softwaren ikke understøtter. De bedste ssoftware til callcenter bør give alle de funktioner og integrationer, du har brug for, for at arbejde effektivt med det.

 

Her er nogle af strategierne til at hjælpe dig med at beslutte, hvilken online chat-mulighed der passer bedst til dine behov.

Support

Et almindeligt spørgsmål falder i tankerne. Vil du være i stand til at søge hjælp, når du har brug for det? At have en pålidelig supportkanal er afgørende for, at din livechatoplevelse bliver positiv. Med teknologi kan tingene hurtigt gå galt, og det er vigtigt, at du har et hurtigt svar og en hjælpende hånd, når som helst du har brug for det.

Mulighed for at skalere op/ned

Efterhånden som din virksomhed vokser, vil chatvolumen uundgåeligt vokse med den. Du skal bruge en live chat-softwareløsning, som du kan skalere op eller ned baseret på dit kontaktcenters behov.

Softwarebegrænsninger

Nogle softwareindstillinger tillader ikke megen tilpasning, og nogle lader dig ikke have avancerede funktioner såsom ubegrænset chathistorik, chattags eller fildeling. Det er op til dig at beslutte, om du er OK med at lidt besvær.

Samarbejdsmuligheder

Hvor meget af en samarbejdsoplevelse kan dit team få? Kan de overføre online chats mellem hinanden, dele filer, tilføje tags, der er synlige for deres kolleger, og kommunikere problemfrit med hinanden? Det er vigtige spørgsmål, du skal stille dig selv, når du vælger livechatsoftwaren til dig og dit team.

Integrationer

Vi kan ikke understrege nok, hvor vigtigt det er, at den løsning, du beslutter dig for at gå efter, har en betydelig mængde integrationer. Det maksimerer ikke kun værdien af ​​dit køb, men sikrer også, at dine kunder har en samlet oplevelse på tværs af flere platforme.

Top 15 udbydere af live chatsoftware

1. LiveAgent

LiveAgent Live Chat-softwarehjemmeside

Bedste live chat-software til små & mellemstore virksomheder inden for e-handel, Saas osv., der tager kundecentrering seriøst.

LiveAgent er en webbaseret løsning, der giver en hurtig og pålidelig live chat-widget med flere avancerede funktioner. Desuden kan du tilpasse den, så den passer perfekt til dit branding. Denne løsning giver dig mulighed for nemt at forvandle besøgende på webstedet til betalende kunder og give dem fremragende kundeservice.

Nøglefunktioner:

  • Proaktiv chat
  • Chat-routing
  • Ubegrænset historik
  • Tilpasset chat-widget
  • Automatiske muligheder
  • Indtastningsvisning i realtid
  • Rapportering og analyse
  • Selvbetjeningsportal & vidensbase

Fordele:

  • Intuitivt at konfigurere og bruge
  • Hurtig og pålidelig livechat-widget
  • 150+ integrationer

Ulemper:

  • Kan ikke logge ind på to browsere med én konto på samme tid
  • Teknisk support er tilgængelig 24/7, men den er placeret i EU
  • En stor mængde funktioner betyder lidt af en indlæringskurve

LiveAgents kunder

Nogle af de mest kendte kunder af denne software omfatter industrigiganter som Forbes, Airbus, Nascar, eSky og Slido.

Priser

LiveAgent er en af ​​de få softwareløsninger, der tilbyder en helt gratis version. Men hvis du vil udnytte dets fulde potentiale og drage fordel af dets ekstra funktioner, herunder live chat, kan du vælge mellem følgende prismuligheder: $9, $29 og $49 om måneden pr. agent.

Du kan dog prøve den 30-dages gratis prøveperiode, før du forpligter dig til en af ​​planerne, så du kan få en fornemmelse af, hvad du får.

2. Foran

Front Live Chat-softwarehjemmeside

Bedste livechatsoftware til voksende kundecentrerede virksomheder, der ønsker at opbygge stærke relationer med deres kunder.

Front er en vidunderlig mulighed for virksomheder, der ønsker at strømline deres virksomhedskommunikation. Front tilbyder en live hjemmesidechat, der kan administreres direkte fra din indbakke. Desuden kan dit team holde styr på dets daglige opgaver med Fronts teamchatfunktion for problemfrit samarbejde.

Nøglefunktioner:

  • Samarbejde teamchat
  • Videochat
  • Standardbeskeder
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat-routing
  • Fildeling

Fordele:

  • Centraliseret kommunikation
  • Fuldstændig mobilchat-app
  • Automatiske muligheder

Ulemper:

  • Mangler en omfattende videnbase
  • Begrænsede sprogmuligheder
  • Langsommere grænseflade

Fronts kunder

Nogle af de velkendte kunder, der bruger Fronts software, omfatter Fundraise Up, Hootsuite, og Bubble.

Priser

Front tilbyder sine kunder tre prismuligheder. Disse inkluderer en mulighed for $19, $49 og $99. Disse betales månedligt baseret på antallet af brugere, der arbejder med det. De tilbyder også en gratis 7-dages prøveperiode, så du kan lære lidt om denne kraftfulde software, før du beslutter dig for at abonnere på en af ​​de betalte planer.

LiveAgent vs Front sammenligning

3. Podium

Podium Live Chat software homepage

Bedste livechatsoftware til lokale virksomheder, der både har en online tilstedeværelse og fysiske butikker.

Podium tilbyder en kraftfuld Podium Webchat-løsning, der kan hjælpe dig med at generere op til 11 gange flere indgående kundeemner. Du kan indsamle oplysninger om leads, før de overhovedet begynder at chatte, så dit team kan give den bedst mulige kundeoplevelse.

Nøglefunktioner:

  • Chat routing
  • File sharing
  • Rapportering & statistik
  • Omfattende statistik
  • Omfattende dashboard

Fordele:

  • Multi-kanal kommunikation
  • Nem at bruge
  • Nem og praktisk telefonapp

Ulemper:

  • Svært at kommunikere med kundesupport
  • På den dyre side
  • Ingen muligheder for massebeskeder

Podiums kunder

Nogle af Podiums kunder er Lunchbox., America’s Car-Mart og Bruce Titus Auto Group.

Priser

Podium tilbyder tre prismuligheder, du kan vælge imellem. Den første starter ved $289, den anden koster $449, og den sidste er $649. Du kan også prøve Podium for selv at opleve det med en 14-dages gratis prøveperiode.

4. Zendesk

Zendesk Live Chat software homepage

Bedste live chat-software til mindre eller mellemstore virksomheder med en vision om vækst.

Zendesk tilbyder en livechat-mulighed for ikke kun at glæde kunderne, men også strømline dine agenters arbejdsgange og forbedre deres engagement. Zendesk tilbyder et live chat-værktøj, der kan tage din kundetilfredshed til næste højde.

Nøglefunktioner:

  • Proaktiv chat
  • Chat-routing
  • Offlineformular
  • Tilpasning af branding
  • Standardsvar
  • Præstationsmålinger

Fordele:

  • Nem at konfigurere og bruge
  • Over 100 tredjepartsintegrationer
  • Robust vidensbase og selvbetjeningsmuligheder

Ulemper:

  • Ikke mange samarbejdsmuligheder
  • Svært at kommunikere med kundesupport
  • Lejlighedsvise problemer med upload og eksport af data

Zendesks kunder

Blandt de kunder, der bruger Zendesks helpdesk-softwareløsninger, kan du finde virksomheder som BaubleBar, 99designs og Modsy.

Priser

Du kan starte med supportindstillingen, som koster $19 pr. medarbejder pr. måned. Hvis du gerne vil have adgang til flere funktioner, inklusive live chat-software, kan du abonnere på Suite-priser, som starter ved $49. Hvis du selv vil teste Zendesk, kan du tilmelde dig deres 30-dages gratis prøveperiode.

Alternative softwaremuligheder

Tjek Zendesk-alternativer.

5. Zoho Desk

Zoho Desk Live Chat software homepage

Bedste live chat software til større kundecentrerede virksomheder med mange kundeinteraktioner.

Fordele:

  • Tilpasset betjeningspanel
  • Simpel CRM-integration
  • Nem at konfigurere og tilpasse

Ulemper:

  • Kompliceret skalering
  • UI kan til tider være lidt forvirrende
  • Ingen advarsler, når billetter sendes mellem agenter

Zoho Desks kunder

Nogle af de tilfredse kunder, der bruger Zoho Desk, omfatter Daimler, Lycamobile og McAfee.

Priser

Zoho Desk inkluderer en gratis mulighed i deres prisplan. For mere avancerede funktioner kan du vælge mellem tre niveauer bestående af $14, $23 og $40 pr. agent pr. måned. Live chat-funktionen er tilgængelig til en pris på $40.

Du kan også abonnere på en gratis 15-dages prøveperiode og selv teste det.

LiveAgent vs Zoho Desk sammenligning

6. Freshdesk

Freshdesk Live Chat-softwarehjemmeside

Bedste live chat-software til virksomheder af alle størrelser, der stræber efter at give dejlige oplevelser til deres kunder.

Freshdesk Messaging (tidligere kendt som Freshchat) gør din kundekommunikation lettere med automatisering og AI-drevne bots. Freshdesk-software er et fantastisk forretningsværktøj, som 50.000+ kunder har tillid til.

Nøglefunktion:

  • Enkelt praktisk indbakke
  • Forskellige beskedapps (Facebook messenger, iMessage osv.)
  • Fildeling
  • Chat-routing
  • Selvbetjeningsportal

Fordele:

  • Automatiske muligheder
  • Pålidelig kundesupport 24/7
  • Nem at navigere i brugergrænsefladen

Ulemper:

  • Billetter kan gå tabt under overførsel mellem teams
  • Funktioner mangler i den universelle indbakke
  • Automationsregler er svære at konfigurere

Freshdesks kunder

Blandt virksomheder, der bruger Freshdesk-software, kan du finde Blue Nile, Travix og Klarna.

Priser

Du kan få adgang til Freshdesks væsentlige funktioner ved hjælp af deres gratis grundplan. Men for at få en fuld oplevelse af denne kraftfulde software kan du tilmelde dig for $15, $39 eller $49 om måneden pr. agent. Før du beslutter dig for at forpligte dig til en af ​​de betalte muligheder, kan du prøve Freshdesk i en 21-dages gratis prøveperiode.

Sammenligning af LiveAgent vs Freshdesk

7. Tidio

Tidio Live Chat-softwarehjemmeside

Bedste live chat-software til mindre virksomheder, der ønsker at have al deres kommunikation på ét sted.

Tidio tilbyder live chat og chatbots i ét praktisk værktøj. Du kan oprette forbindelse til forskellige websteder med dedikerede plugins uden behov for kodning.

Nøglefunktioner:

  • Chatbot
  • AI/machine learning
  • Proaktiv chat
  • Offlineformular
  • Tredjepartsintegrationer
  • Automatisk routing

Fordele:

  • Pålidelig kundesupport
  • Nem at bruge grænseflade
  • Tilpasset branding

Ulemper:

  • Begrænsede eksportmuligheder
  • Langsommere advarsler, når en ny samtale kommer ind
  • Begrænsede sproghjælpsalternativer

Tidios kunder

Tidio bruges af en lang række virksomheder, herunder Reputation, L’Occitane en Provence og LoginRadius.

Priser

Tidio giver sine kunder mulighed for at bruge grundlæggende funktioner inklusive live chat helt gratis. For dem, der ønsker at få mere ud af softwareløsningen, har de en prisplan herunder €32,50, €65,83 eller €332,50 betalt årligt. Du kan også bruge en 7-dages gratis prøveperiode for at se, hvad denne live chat-software kan tilbyde din virksomhed.

LiveAgent vs Tidio sammenligning

8. HubSpot Service Hub

Hubspot Service Hub Live Chat-softwarehjemmeside

Bedste livechatsoftware til virksomheder i vækst, der forsøger at opbygge fortalervirksomhed og give en fremragende kundeoplevelse.

HubSpot livechat er en chatsoftwareløsning, der strømliner dine livechatinteraktioner ved hjælp af samtale indbakke, hvor du kan planlægge opfølgende samtaler, planlægge møder og opkald osv.

Nøglefunktioner:

  • Integration med HubSpot CRM
  • Logføring af chathistorik
  • Omnichannel-meddelelser
  • Chat-routing
  • Chatbots
  • Robust vidensbase

Fordele:

  • Nem at bruge
  • Billetautomatisering og routingmuligheder
  • Gode rapporteringsmuligheder

Ulemper:

  • Den gratis plan mangler adgang til teknisk support
  • Begrænset billetfunktionalitet
  • På den dyrere side

HubSpot Service Hubs kunder

Blandt kunder, der bruger HubSpot Service Hubs produkter, kan du finde virksomheder som GoFundMe, Frontify og SoundCloud.

Priser

For at opleve en lille del af HubSpot live chat-softwareløsningen kan du tilmelde dig gratis. Du kan dog abonnere på HubSpot Service Hubs betalte software for $45, $450 eller $1200 om måneden. Hvis du gerne vil prøve det uden at skulle forpligte dig til en betalt premium-plan, kan du bruge en 14-dages gratis prøveperiode.

Sammenligning af LiveAgent vs HubSpot Service Hub

9. tawk.to

tawk til Live Chat-softwarens hjemmeside

Bedste livechatsoftware til virksomheder, der ønsker at bringe tilgængelige kommunikationsværktøjer til deres kunder.

Tawk.to er oversat til over 45 sprog og er en fantastisk mulighed for alle dem, der ønsker at glæde kunder over hele kloden. Med denne live chat softwareløsning vil dine kunder være i stand til at kontakte dig fra deres desktops såvel som via deres mobile enheder.

Nøglefunktioner:

  • Offlineformular
  • Proaktiv chat
  • Skærmdeling
  • Geotargeting
  • Chat-routing
  • Standardsvar

Fordele:

  • Tilpasset branding
  • Begyndervenlig og nem at konfigurere
  • Gratis

Ulemper:

  • Indgående chatmeddelelser kan være en smule forsinkede
  • Kan ikke linke direkte til e-mails
  • Ikke mange integrationer

tawk.to’s customers

Blandt tawk.tos kundebase kan du finde virksomheder, herunder Adidas, Domino’s og Chevrolet.

Priser

tawk.to er helt gratis. Uden begrænsninger på antallet af agenter eller chatvolumen kan du bruge denne live chat-software helt gratis. Hvis du har brug for professionel hjælp, kan du få en indfødt sprogbruger, der vil rådgive dig om, hvad du har brug for for 1 USD i timen.

LiveAgent vs Tawk sammenligning

10. LiveChat

LiveChat Live Chat-softwarehjemmeside

Bedste live chat-software til startups og mellemstore virksomheder på tværs af alle brancher.

LiveChat-softwareløsningen er nem at forbinde med andre applikationer takket være over 200 integrationer. Tilbyd hurtig og nem live chat-support med denne multikanal-support med en enkelt app.

Nøglefunktioner:

  • Sporing af webstedsbesøg
  • Offlineformular
  • Standardsvar
  • Geotargeting
  • Selvbetjeningsportal
  • Chat-routing

Fordele:

  • Nem at bruge
  • Prisbillig
  • Fremragende rapportering og analyser

Ulemper:

  • Meddelelsessystemet kan til tider være fejlagtigt
  • Chat-widgetten kan ikke tilpasses
  • Langsommere indlæsningshastighed

LiveChats kunder

Blandt virksomheder, der er afhængige af LiveChats software, kan du finde Atlassian, 1Password og Adobe.

Priser

LiveChat tilbyder prisplaner, der starter ved $16 pr. plan/måned, der faktureres årligt, eller $19, der faktureres måned-til-måned. Den næste mulighed er $33 pr. plan/måned, der faktureres årligt, eller $39, der faktureres måned-til-måned. Den sidste mulighed er $50 pr. plan/måned, der faktureres årligt, eller $59, der faktureres måned-til-måned. LiveChat tilbyder også en Enterprise-plan, som du kan lære om via et demo-opkald. Der er også mulighed for at prøve LiveChat-software gratis i en 14-dages prøveperiode.

Sammenligning af LiveAgent vs LiveChat

11. Acquire

Acquire Live Chat software homepage

Bedste live chat-software til enhver virksomhed, der ønsker at øge salget og levere fantastisk kundeservice.

Acquire live chat-software gør det nemt at implementere webhooks, indsamle data og overføre indgående chats mellem agenter, samtidig med at det giver en praktisk end-to-end-løsning til din kundesupport.

Nøglefunktioner:

  • Standardsvar
  • Offlineformular
  • Skærmdeling
  • Selvbetjeningsportal
  • Chatoverførsel
  • Tilpasset branding

Fordele:

  • Nem at konfigurere og bruge
  • Pålidelig kundesupport
  • Mulighed for at skifte til videoopkald direkte fra live chatbeskeder

Ulemper:

  • Kompliceret betjeningspanel
  • Manglende mobilchatapp
  • Ingen gratis prøveperiode

Acquire’s kunder

Denne live chat-softwareløsning bruges af virksomheder som Audi, Paysafe og Samsung

Priser

Prisen i dette tilfælde er individuel. Du kan anmode om et tilpasset prisforslag, der er skræddersyet til dine behov. Acquire tilbyder ikke en gratis prøveperiode.

12. Intercom

Intercom Live Chat-softwarehjemmeside

Den bedste live chat-software til større virksomheder, der holder kunden på forkant med deres aktiviteter.

Denne robuste live chat-softwareløsning giver mange tilpasningsmuligheder, chatbots, beskeder i appen og mere.

Nøglefunktioner:

  • Automatiske svar
  • Multikanalkommunikation
  • Forudkonfigureret bot
  • Automatisk routing
  • AI/machine learning
  • Standardbeskeder

Fordele:

  • Mange instruktioner og videoer tilgængelige
  • Flere automatiseringsmuligheder
  • Hver chatsamtale gemmes

Ulemper:

  • brugergrænsefladen kan nogle gange være forvirrende
  • Kundesupport tager længere tid at svare på
  • Ufleksibel prismodel

Intercoms kunder

Intercom har mange veletablerede kunder som New Relic, Airtable og Sotheby’s.

Priser

Fra $38/måned kan du bruge Intercoms grundlæggende funktioner. Hvis du har brug for at opgradere, er der muligheden for $75/måned. Desuden opkræver Intercom for anbefalede tilføjelser: brugerdefinerede bots fra $99/md., svarbot fra $99/md., produktture fra $119/md. og hjælpecenterartikler fra $49/md.

LiveAgent vs Intercom sammenligning

13. Birdeye

Birdeye Live Chat-softwarehjemmeside

Den bedste live chat-software til virksomheder af alle størrelser, der ønsker at forbedre kundeoplevelsen for alle deres kunder.

Denne alt-i-en softwareløsning til kundeoplevelse betjener mere end 80.000 kunder verden over. Robin, Birdeyes chatbot, vil desuden spare dine agenters tid, mens de giver svar på kundespørgsmål.

Nøglefunktioner:

  • Chatbot
  • Målretning efter målgruppe
  • Standardsvar
  • Proaktiv chat
  • Flersproget
  • Prædiktive analyser

Fordele:

  • Gennemgå underretninger
  • Automatisk generering af anmeldelser
  • Nemt at bruge dashboard

Ulemper:

  • Upålidelig brugergrænseflade
  • Mangler muligheder for at indsamle statistik fra individuelle konti
  • Begrænsede integrationer

Birdeyes kunder

Mange virksomheder er afhængige af Birdeyes softwareløsninger, herunder DriveTime, Eldorado Resorts og Alliance.

Priser

Du skal anmode om en prisplan, der er skræddersyet til din virksomhed. Du kan dog prøve Birdseye gratis ved at tilmelde dig en 30-dages gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Birdeye sammenligning

14. ActiveCampaign

ActiveCampaign Live Chat-softwarestartside

Bedste livechatsoftware til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at forbedre forholdet til deres kunder.

ActiveCampaign kan bringe automatisering tættere på enhver virksomhed, der ikke er bange for at udnytte sit potentiale. ActiveCampaigns samtaler kan være din virksomheds næste skridt i fremtiden.

Nøglefunktioner:

  • Chatbots
  • Automatiske chatbot-arbejdsgange
  • Auto-respondere
  • Samlet indbakke
  • Hændelsesudløste handlinger
  • Sporing af webstedsbesøg

Fordele:

  • 500+ forudbyggede automatiseringer
  • 300+ integrationer
  • Automatiseringer er nemme at konfigurere og bruge

Ulemper:

  • Langsommere platform
  • Stejl indlæringskurve
  • brugergrænsefladen kan til tider være forvirrende

ActiveCampaigns kunder

Blandt virksomheder, der drager fordel af ActiveCampaign-softwareløsninger, er Artivive, McCrindle og Bumper Leads.

Priser

Du kan vælge at betale $9, $49 eller $149 pr. måned, der betales årligt, eller du kan anmode om en tilpasset prisplan. ActiveCampaign tilbyder en 14-dages gratis prøveperiode, så du kan stifte bekendtskab med dens funktioner.

15. Drift

Drift Live Chat-softwarehjemmeside

Bedste livechatsoftware til startups og virksomheder, der ønsker at opbygge stærke kunderelationer.

Med Drift handler det om at starte samtaler. Med flere softwareløsninger, herunder live chat-software, bruger over 50.000 virksomheder Drift til at give fantastiske kundeoplevelser.

Nøglefunktioner:

  • Chatbot
  • Offlineformular
  • Proaktiv chat
  • Skærmdeling
  • Geotargeting
  • Interne bemærkninger

Fordele:

  • Nem at bruge
  • Pålidelig kundesupport
  • Tilgængelige automatiske kommunikationsmuligheder

Ulemper:

  • Utilstrækkelig mobilchat-app
  • Understøtter ikke SMS, WhatsApp, Facebook Messenger osv.
  • Fejl i web- og mobilapps

Drifts kunder

Nogle af de kunder, der bruger Drift, omfatter virksomheder som Tenable, Smartling og Zenefits.

Priser

For at få information om omkostningerne ved Drifts software skal du anmode om en prisplan. Drift tilbyder dog en gratis prøveperiode, så du kan prøve det, inden du køber.

Sammenligning af LiveAgent vs Drift

Hvad er den bedste livechatsoftware?

Som du kan se, er der mange muligheder at vælge imellem, når du leder efter live chat-software til dit kontaktcenter.

Lad os opsummere de 5 bedste muligheder, der måske dækker de fleste af dine behov.

1. LiveAgent – den bedste værdi for pengene uden tvivl. Med en vurdering på 4,7 på Capterra ved du, at du vil være i gode hænder. Tilbyder den hurtigste tilpasselige livechat-widget med automatiseringsmuligheder kan du virkelig ikke gå galt med denne. At få dine chats konverteret til billetter vil gøre det nemmere for dine agenter at holde styr på tingene uanset arbejdsbyrden. Desuden vil LiveAgent vokse med din virksomhed takket være dens nemme skalerbarhed.

2. Zoho Desk – en vidunderlig platform for mellemstore til store virksomheder, der holder deres kunder på forkant. Som Capterras vurdering på 4,5 antyder, vil du ikke blive skuffet, hvis du beslutter dig for at vælge denne mulighed. Zoho Desk giver dig mulighed for at tilpasse din live chat-software, så den passer perfekt til dit branding. Med større mængder kundeinteraktioner kan du bruge en chatbot til at løfte byrden fra dine agenters skuldre og minimere svartider.

3. HubSpot Service Hub – denne software har en Capterra-vurdering på 4,4, som viser dig, hvor meget deres kunder værdsætter tjenesten. Da HubSpot er let at integrere med andre HubSpots produkter, tager HubSpot live chat ingen tid at konfigurere. Desuden kan du grave dybt med denne, da den giver mange rapporter og lader dig studere dine analyser i detaljer.

4. Intercom – du kan aldrig gå galt med dette etablerede firma inden for kundeservice. Med en Capterra-vurdering på 4,5 ved du, hvorfor de har en så loyal kundebase. Med dens mange automatiseringsmuligheder og multikanalplatform kan du være sikker på, at ingen kundeforespørgsler efterlades ubesvaret.

5. Zendesk – giver mange funktioner, som du vil finde uvurderlige for din virksomhed. Med en Capterra-bedømmelse på 4,4 kan du være sikker på, at din live chat-software vil hjælpe dig med at yde fremragende kundesupport. Dine kunder vil ikke kun nyde hurtige og personlige svar fra agenterne, men de kan også føle sig bemyndiget til at løse deres forespørgsler med en selvbetjeningsmulighed og en robust videnbase.

Top 5 live chat software sammenlignet

Live chat software LiveAgent
Prøv den bedste live chat-software gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Zoho Desk HubSpot Service Hub Intercom Zendesk
Capterra bedømmelse
Samlede softwarevurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
4.7
(ca. 1k anmeldelser)
4.5
(ca. 1,7k anmeldelser)
4.4
(ca. 100 anmeldelser)
4.5
(ca. 800 anmeldelser)
4.4
(ca. 2,8k anmeldelser)
Web-based
Gratis version
LiveAgent tilbyder gratis version.
Zoho Desk tilbyder gratis version.
HubSpot Service Hub tilbyder gratis version.
Intercom tilbyder ikke gratis version.
Zendesk tilbyder ikke gratis version.
Free trial
LiveAgent tilbyder gratis prøveversion.
Zoho Desk tilbyder gratis prøveversion.
HubSpot Service Hub tilbyder gratis prøveversion.
Intercom tilbyder gratis prøveversion.
Zendesk tilbyder gratis prøveversion.
Startpris
$29/agent/måned LiveAgent live chat software priser starter ved $29 agent/måned.
$58.5/agent/måned Zoho Desk live chat software priser starter ved $58,5 agent/måned.
€41/agent/måned HubSpot Service Hubs live chat software priser starter ved €41 agent/måned.
$38/agent/måned Intercom live chat software priser starter ved $38 agent/måned.
$69/agent/måned Zendesk live chat software priser starter ved $69 agent/måned.

Fejl, der skal undgås, når du køber live chatsoftware

  • Utilstrækkeligt uddannet personale – Når du køber ny teknologi, skal du altid sørge for, at dit personale ved, hvordan det skal bruges korrekt. Ellers kan du gå glip af mange af dens muligheder, dit personale kan være frustreret, og hvad der er vigtigst, så får dine kunder muligvis ikke den bedste service, du kan yde.
  • Ingen nødvendige funktioner – Vær omhyggelig med at studere softwaren og dens funktioner, før du køber. Du skal gerne ende med noget, der tilbyder det, dit kontaktcenter har brug for.
  • Ikke udnytter prøveperioden fuldt ud – hvis du har mulighed for at prøve live chat-software gratis, så sørg for at få det det meste ud af det. Prøv alle funktioner, du kan, tilpas hvert lille hjørne, det giver dig mulighed for, og vær ikke bange for at dykke dybt, så du kan træffe den bedst uddannede beslutning.
  • Rabathandel – Selvom det at prutte om prisen er lige så gammel som menneskeheden selv, er det ikke altid den bedste måde at nærme sig et køb, der burde hjælpe din virksomhed med at trives. I stedet for at prøve at få det bedste tilbud, skal du kigge efter live chat-software, som du kan stole på uanset hvad.
  • Ikke være fremadskuende – Det er fantastisk, hvis du finder live chat-software, der fungerer for dig i nu’et. Sørg dog for at se lidt længere ud i fremtiden. Vil du have din virksomhed til at vokse? Du skal sikre dig, at den software, du bruger, nemt kan skaleres op eller ned efter dine behov.

Hvad skal du spørge om i et demoopkald om livechatsoftware og virksomheden

Hvis du er interesseret i at købe software til livechat, er her en liste over spørgsmål, du kan stille for at finde ud af, om det passer til dig.

  • Hvordan kan jeg installere en live chat-widget på mit websted?
  • Hvor lang tid vil det tage at konfigurere livechatsoftwaren?
  • Hvor mange chat-widgets kan jeg oprette?
  • Kan jeg dirigere indgående chats til bestemte teams?
  • Kan jeg tilpasse livechat-widgetten, så den passer til mit branding?

Disse enkle spørgsmål kan hjælpe dig med at finde ud af, om softwaremuligheden er den rigtige for din virksomhed. Demo-opkald handler om, at du skal sikre dig, at det er den investering, du vil foretage. Så spørg bare!

Implementering af live chat-software

Selvom forskellige udbydere kan have forskellige svar, er det generelt ret ligetil. Først skal du vælge den live chat-software, du vil bruge, og tilmelde dig den. Derefter skal du føje en live chat-knap til dit websted. Dette kan variere i kompleksitet fra udbyder til udbyder. Men hvis vi tager LiveAgent som eksempel, skal du blot tilføje et stykke af en HTML-kode til teksten på din side. Hvis du ikke forsøger at tilpasse din livechat-knap væsentligt, bør hele opsætningen af ​​LiveAgents livechatsoftware ikke tage længere tid end et par minutter.

Hvor meget koster det at tilføje livechatsoftware til et websted?

Det afhænger i høj grad af den live chat-softwareløsning, du beslutter dig for. I artiklen ovenfor kan du finde de 15 bedste udbydere af live chat-software, hvilke funktioner de tilbyder, og hvor meget det koster.

Konklusion

  • Den bedste alt-i-én livechatsoftware

Der er mange muligheder derude, og du skal virkelig evaluere, hvad der vil fungere bedst for dig. Men hvis du leder efter en teknologi, der er nem at navigere i, og som du kan stole på 100%, er LiveAgent noget for dig.

  • Den bedste livechatsoftware med indbygget billetsalg, livechat, callcenter

LiveAgents live chat-software er en fantastisk altomfattende løsning til enhver virksomhed, der ønsker at yde fremragende support via flere kommunikationskanaler. Uanset om du modtager en chat, et telefonopkald eller en omtale på sociale medier eller en notifikation via en anden digital kanal, kan du nemt finde enhver kundeinteraktion, herunder en chatsession, takket være det indbyggede billetsystem.

  • Den bedste funktionsrige livechatsoftware

Ikke kun mængden, men også kvaliteten af ​​funktionerne gør LiveAgent live chat-software til en fantastisk mulighed for alle kundecentrerede virksomheder.

  • Den bedste værdi for prisen live chat-software

Det er her, LiveAgent stjæler showet. Med en bred vifte af funktioner og over 150 integrationer, mens det stadig er overkommeligt og tilgængeligt, vil du aldrig føle, at du går glip af noget. Selvom du kan bruge dets væsentlige funktioner helt gratis, er $15 en lille pris at betale, for alle de muligheder, dette software har at byde på.

  • Den højest vurderede livechatsoftware

LiveAgent kan prale af gode anmeldelser på websteder som Capterra, G2 og TrustRadius. Så hvis du værdsætter meningerne fra ligesindede grupper og andre brugere af LiveAgents live chat-software, kan dette være den bedste mulighed for dig.

  • Den nemmeste live chat-software at konfigurere & bruge og integrere

Dette er uden tvivl live chat-software leveret af LiveAgent. Med en indledende setup, der ikke tager længere end 5 minutter, behøver du ikke at vide, hvordan du koder for at få det gjort. Tilpasning og brug af denne live chat-software på en daglig basis er meget nemt, selv for dem, der ikke anser sig selv for teknisk kyndige. Desuden gør 150+ integrationer det meget nemt at oprette forbindelse til enhver platform, du har brug for.

Related Articles to Live Chat software
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.

Giv en bedre kundeservice ved at placere en chatknap hvor som helst på dit websted. Vælg fra vores Live chat-knapgalleri med det samme.

Chatknapgalleri

Oplev LiveAgents Chat Button Gallery og forbedr din kundeservice med en skræddersyet live chat-knap til din hjemmeside. Vælg mellem adskillige foruddefinerede stilarter og placeringer, eller design din egen unikke knap. Start din gratis 14-dages prøveversion i dag og integrer problemfrit live chat på din platform uden bindinger!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

Oplev LiveAgents omfattende multikanals helpdesk-software med avancerede funktioner som billetadministration, agent-kollisionsdetektion, automatiseret billetfordeling og meget mere. Ideel til virksomheder af alle størrelser. Besøg nu for at optimere din kundesupport!

Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

Giv fremragende kunde service.

LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x