Giv en fantastisk kundeoplevelse med live chat platform fra LiveAgent. Få adgang til en hurtig live chat-widget og avancerede funktioner, der gør enhver kundeinteraktion til en leg. Omdan hjemmesidebesøgende til kunder, og løs kundeforespørgsler med support i realtid. Forbedre kundernes engagement med en enkelt chatapplikation. Spar tid og fokus på det, der er vigtigt med LiveAgent-kundeserviceplatformen.
Chat software
Chatkapaciteter
LiveAgent tilbyder et avanceret chatværktøj. Den er udstyret med premium-funktioner, der hjælper kundesupportteams med at give en fantastisk chatoplevelse. Nøglefunktioner omfatter smart chat-routing, proaktive chatinvitationer, sporing af besøgende og mere. LiveAgents flersprogede chat-widget er en af de hurtigste på markedet.
Chat support software fordele
Få en fantastisk brugeroplevelse for hver chatagent og giv en fantastisk oplevelse i kundesamtaler. Vores avancerede funktioner kan hjælpe kundesupportmedarbejdere med at håndtere hundredvis af samtaler hver dag. Tag et kig på, hvad dine helpdesk-agenter får på en enkelt platform.
Forbedre agentproduktiviteten med:
Forbedre dit websted, og start samtaler med besøgende takket være moderne messaging software. Øg kundeloyaliteten med hurtig respons på chatforespørgsler takket være et kraftfuldt værktøj. Tag et kig på, hvad dine kunder og kundeserviceteams får med LiveAgent.
Forbedre kunderejsen med:
LiveAgent er meget mere end en simpel livechatudbyder. Oplev vores kundeserviceplatform, der kan håndtere alle vigtige kommunikationskanaler. Lær mere om væsentlige funktioner, og se, hvordan de fungerer.
Automatiske beskeder
Fang kundernes opmærksomhed med proaktive beskeder, der inviterer webstedsbrowsere til at chatte med en kundeservicemedarbejder. Tilpas budskaberne og skab en personlig oplevelse ideel til formålet med dit websted. Proaktive chatinvitationer er en kraftfuld funktion, der kan omdanne besøgende på webstedet til betalende kunder.
Sporing af besøgende
Hold styr på besøgende på webstedet for at se, hvor de bruger deres tid. Chatoversigt kan vise dig et antal besøgende på webstedet, aktive agenter og hver igangværende chat. Brug webstedsovervågningen til at bestemme foretrukne URL’er. Send en chatbesked til potentielle kunder, hvis du vil hjælpe dem på deres rejse.
Besked med smugkig
Hav dine svar klar, før kunden sender dig en besked. Indtastningsvisning i realtid kan vise, hvad dine kunder skriver, før de trykker på send-knappen. Brug denne kraftfulde funktion til at forberede dine svar hurtigere eller til at lave en hurtig research om emner og kunder. Giv kundesupport med uovertruffen hastighed.
Sprogindstillinger
LiveAgent kan tale dit sprog og dine kunders sprog. Vælg mellem over 40 sprog for at hjælpe dig med at yde support i forskellige lande. Tilpas dine chatvinduer og vælg deres primære sprog. Du kan konfigurere hver chat-widget med forskellige sprogindstillinger, hvis du yder support i flere områder.
00:00/05:51
Fleksibel chat
Livechatsoftware til webstedet inkluderer en livechat-widget, som du kan tilpasse og placere på dit websted med et par linjer af genereret kode. Tilpasningsindstillinger for chat-widgets giver dig mulighed for at ændre dens udseende, konfigurere tilpasset branding eller oprette en præ-chatformular til indsamling af kontaktoplysninger. Pifte dit websted op med live chat til WordPress. Kunder kan klikke på widgetten, når de surfer på et websted, og oprette forbindelse til en kundesupportagent. Chatagent kan også svare fra mobilappen, der er tilgængelig til Android og iOS.
Chatsamtaler kan hjælpe dit kontaktcenter med at forbedre din salgsproces og styrke dine onlinevirksomheder
Spar mere
Den hurtigste chat-widget fra LiveAgent kan hjælpe dig med at løse problemer pålideligt og hurtigt. Spar på supportpriser for agent per måned og løs større chatvolumen på kortere tid.
17 – 30%
Fald i omkostninger
At bruge live chat som en platform til kommunikation er billigere end opkald og hurtigere end e-mails. Oplev et fald i omkostningerne med LiveAgent.
Tjen mere
Hjælp dine kunder med købsbeslutninger og anbefal bedre produkter. Omdan flere websitebesøgende til betalende kunder. Forøg dine konverteringer med et simpelt chatvindue på dit websted.
20%
Forøgelse af konverteringsfrekvens
Forøg dine konverteringsrater og tjen mere ved at bruge en god chatstrategi. Vores chat-app kan hjælpe dig med at konvertere besøgende til kunder og øge dit investeringsafkast.
Tilfredsstille kunder
Forbedre kundeloyaliteten, og brug den hurtigste chat-widget til at hjælpe dine kunder. Reducer antallet af opgivelse af indkøbskurv med nyttige funktioner, og forbliv tilgængelig for webstedsbrugere, når som helst, når de browser.
73%
Højere tilfredshedsprocent
Tilbyd personlige samtaler til dine kunder. Vores fuldt udstyrede live chat-software kan hjælpe dig med kundetilfredshed og fantastisk agentoplevelse.
Vælg en fantastisk kundesucces software med chatfunktioner til den rigtige pris. Spar penge med vores prisberegner og få den bedste
værdi for chatfunktionalitet.
Prøv alt, vi har at byde på med en gratis 30-dages prøveperiode
Bedste pris
LiveAgent tilbyder den bedste værdi for dine penge i live chat-supportsoftwareverdenen.
Most Popular
Nu hvor du har en kort idé om, hvorfor live chat-software kan være nyttig for din virksomhed, lad os grave dybere ned for at finde ud af, hvordan du kan udnytte kraften i dette utrolige værktøj.
Det er en online chatsoftware, der giver dig mulighed for at oprette forbindelse til dine kunder i realtid, hvor som helst. Live chat-software gør det ikke kun muligt for dine kunder at kontakte dig hurtigt og ubesværet, men giver dig også en konkurrencefordel og giver dig mulighed for at skabe langvarige indtryk på dine kunder.
Det er ubetinget den mest populære og mest brugte og er tekst-only live chat-software. Denne type live kundechat giver en afslappet chatoplevelse, der ligner beskedapps som Facebook messenger.
Andre typer livechatsoftware omfatter video- og stemmeløsninger. De er normalt ikke kundernes mest foretrukne måde at kontakte din virksomhed på, men de kan være nyttige, når de skal håndtere mere komplekse problemer, der kræver dybdegående forklaringer eller videodemonstrationer.
Det er vigtigt at bemærke, at mange tekst-kun livechat-applikationer også giver brugerne mulighed for at tale chatte eller video chatte.
Hvad er nogle af hovedfunktionerne ved en sådan chatløsning? Lad os tage et hurtigt kig på nogle af de funktioner, du måske finder mest nyttige.
Brug af en livechat-app kan forbedre din virksomheds ydeevne dramatisk og samtidig holde dine kunder glade og engagerede.
Hvorfor ser vi ikke på de væsentligste fordele, live chat-tjenesten kan give din virksomhed?
1. Kundeoplevelse – Besøgende på dit websted kan få en meget personlig oplevelse, mens de sender beskeder frem og tilbage med en supportmedarbejder. Virksomheder virker mere autentiske og imødekommende, når de taler med kunder i realtid via livechatsystem.
2. 24/7 kundesupport – Besøgende på webstedet kan sende en chatbesked, selvom ingen af agenterne er online. Du kan konfigurere din livechat til at omdirigere dem til en vidensbase eller selvbetjening.
3. Øgede webkonverteringer – Dit salgsteam kan pitche dine produkter og tjenester til potentielle kunder lige der, mens de har en afslappet, men professionel samtale i realtid.
4. Tilgængelig og engagerende – Kunder behøver ikke bruge tid på at søge efter dine kontaktoplysninger. De kan blot skrive deres spørgsmål i en live chat og modtage hjælp med det samme. Desuden kan du have en flersproget chat-widget, der gør det muligt for kunderne at kommunikere på deres modersmål.
5. Opbygger relationer – Agenter kan observere kundernes tonefald, så de kan tilpasse sig situationen. De kan fremvise flere af deres personligheder og opbygge tillidsfulde og hjælpsomme relationer.
6. Øger produktiviteten – Mens én agent kun kan håndtere ét telefonopkald ad gangen, kan de nemt chatte med flere besøgende på webstedet. Kombineret med avancerede funktioner såsom standardbeskeder eller chatautomatisering kan du strømline dit kontaktcenters arbejdsgang yderligere.
7. Øget første kontaktløsning – Kundeservicemedarbejderen kan hurtigt besvare spørgsmål fra både nye og tilbagevendende brugere. Der er ingen grund til at have lange e-mail-tråde, når klienter kan få deres forespørgsler besvaret med det samme.
8. Indsamling af data – Indsamling af en enorm mængde data giver dig mulighed for at træffe bedre uddannede beslutninger om dine produkter og tjenester samt dit salg og markedsføringsstrategier.
9. Lave omkostninger – Implementering af en pålidelig livechattjeneste er langt mere budgetvenlig end at oprette et callcenter.
10. Det er din kundes favorit – Over 81% af kunderne er tilfredse med livechatløsningen.
Det er svært at bestemme gennemsnitsprisen for live chatsoftware generelt. Det afhænger i høj grad af flere faktorer, såsom om det er en abonnementsbaseret tjeneste, prismodellen for den specifikke løsning, hvor mange funktioner den omfatter osv.
Vi kan dog konkludere, at du generelt kan betale hvad som helst mellem 16$ – 150$ om måneden pr. agent.
Her er nogle af eksemplerne på forskellige prismodeller, der kan anvendes på websitechatsoftware.
Skriv først og fremmest ned, hvad du vil bruge live chat-softwaren til. Vil det være din primære måde at kommunikere med dine kunder på? Vil det være drivkræften bag forretningsaftalerne? Sørg for, at det er krystalklart, hvad der vil være den vigtigste brugssag for den live chat-softwareløsning, du vil anvende. Derefter skal du beslutte, hvilken mulighed der passer bedst til din virksomheds størrelse, og om den kan integreres i dine andre forretningsapplikationer. Glem heller ikke at tjekke for eventuelle begrænsninger eller funktioner, som live chat-softwaren ikke understøtter. De bedste ssoftware til callcenter bør give alle de funktioner og integrationer, du har brug for, for at arbejde effektivt med det.
Her er nogle af strategierne til at hjælpe dig med at beslutte, hvilken online chat-mulighed der passer bedst til dine behov.
Et almindeligt spørgsmål falder i tankerne. Vil du være i stand til at søge hjælp, når du har brug for det? At have en pålidelig supportkanal er afgørende for, at din livechatoplevelse bliver positiv. Med teknologi kan tingene hurtigt gå galt, og det er vigtigt, at du har et hurtigt svar og en hjælpende hånd, når som helst du har brug for det.
Efterhånden som din virksomhed vokser, vil chatvolumen uundgåeligt vokse med den. Du skal bruge en live chat-softwareløsning, som du kan skalere op eller ned baseret på dit kontaktcenters behov.
Nogle softwareindstillinger tillader ikke megen tilpasning, og nogle lader dig ikke have avancerede funktioner såsom ubegrænset chathistorik, chattags eller fildeling. Det er op til dig at beslutte, om du er OK med at lidt besvær.
Hvor meget af en samarbejdsoplevelse kan dit team få? Kan de overføre online chats mellem hinanden, dele filer, tilføje tags, der er synlige for deres kolleger, og kommunikere problemfrit med hinanden? Det er vigtige spørgsmål, du skal stille dig selv, når du vælger livechatsoftwaren til dig og dit team.
Vi kan ikke understrege nok, hvor vigtigt det er, at den løsning, du beslutter dig for at gå efter, har en betydelig mængde integrationer. Det maksimerer ikke kun værdien af dit køb, men sikrer også, at dine kunder har en samlet oplevelse på tværs af flere platforme.
Bedste live chat-software til små & mellemstore virksomheder inden for e-handel, Saas osv., der tager kundecentrering seriøst.
LiveAgent er en webbaseret løsning, der giver en hurtig og pålidelig live chat-widget med flere avancerede funktioner. Desuden kan du tilpasse den, så den passer perfekt til dit branding. Denne løsning giver dig mulighed for nemt at forvandle besøgende på webstedet til betalende kunder og give dem fremragende kundeservice.
Nogle af de mest kendte kunder af denne software omfatter industrigiganter som Forbes, Airbus, Nascar, eSky og Slido.
LiveAgent er en af de få softwareløsninger, der tilbyder en helt gratis version. Men hvis du vil udnytte dets fulde potentiale og drage fordel af dets ekstra funktioner, herunder live chat, kan du vælge mellem følgende prismuligheder: $9, $29 og $49 om måneden pr. agent.
Du kan dog prøve den 30-dages gratis prøveperiode, før du forpligter dig til en af planerne, så du kan få en fornemmelse af, hvad du får.
Bedste livechatsoftware til voksende kundecentrerede virksomheder, der ønsker at opbygge stærke relationer med deres kunder.
Front er en vidunderlig mulighed for virksomheder, der ønsker at strømline deres virksomhedskommunikation. Front tilbyder en live hjemmesidechat, der kan administreres direkte fra din indbakke. Desuden kan dit team holde styr på dets daglige opgaver med Fronts teamchatfunktion for problemfrit samarbejde.
Nogle af de velkendte kunder, der bruger Fronts software, omfatter Fundraise Up, Hootsuite, og Bubble.
Front tilbyder sine kunder tre prismuligheder. Disse inkluderer en mulighed for $19, $49 og $99. Disse betales månedligt baseret på antallet af brugere, der arbejder med det. De tilbyder også en gratis 7-dages prøveperiode, så du kan lære lidt om denne kraftfulde software, før du beslutter dig for at abonnere på en af de betalte planer.
LiveAgent vs Front sammenligning
Bedste livechatsoftware til lokale virksomheder, der både har en online tilstedeværelse og fysiske butikker.
Podium tilbyder en kraftfuld Podium Webchat-løsning, der kan hjælpe dig med at generere op til 11 gange flere indgående kundeemner. Du kan indsamle oplysninger om leads, før de overhovedet begynder at chatte, så dit team kan give den bedst mulige kundeoplevelse.
Nogle af Podiums kunder er Lunchbox., America’s Car-Mart og Bruce Titus Auto Group.
Podium tilbyder tre prismuligheder, du kan vælge imellem. Den første starter ved $289, den anden koster $449, og den sidste er $649. Du kan også prøve Podium for selv at opleve det med en 14-dages gratis prøveperiode.
Bedste live chat-software til mindre eller mellemstore virksomheder med en vision om vækst.
Zendesk tilbyder en livechat-mulighed for ikke kun at glæde kunderne, men også strømline dine agenters arbejdsgange og forbedre deres engagement. Zendesk tilbyder et live chat-værktøj, der kan tage din kundetilfredshed til næste højde.
Blandt de kunder, der bruger Zendesks helpdesk-softwareløsninger, kan du finde virksomheder som BaubleBar, 99designs og Modsy.
Du kan starte med supportindstillingen, som koster $19 pr. medarbejder pr. måned. Hvis du gerne vil have adgang til flere funktioner, inklusive live chat-software, kan du abonnere på Suite-priser, som starter ved $49. Hvis du selv vil teste Zendesk, kan du tilmelde dig deres 30-dages gratis prøveperiode.
Tjek Zendesk-alternativer.
Bedste live chat software til større kundecentrerede virksomheder med mange kundeinteraktioner.
Nogle af de tilfredse kunder, der bruger Zoho Desk, omfatter Daimler, Lycamobile og McAfee.
Zoho Desk inkluderer en gratis mulighed i deres prisplan. For mere avancerede funktioner kan du vælge mellem tre niveauer bestående af $14, $23 og $40 pr. agent pr. måned. Live chat-funktionen er tilgængelig til en pris på $40.
Du kan også abonnere på en gratis 15-dages prøveperiode og selv teste det.
LiveAgent vs Zoho Desk sammenligning
Bedste live chat-software til virksomheder af alle størrelser, der stræber efter at give dejlige oplevelser til deres kunder.
Freshdesk Messaging (tidligere kendt som Freshchat) gør din kundekommunikation lettere med automatisering og AI-drevne bots. Freshdesk-software er et fantastisk forretningsværktøj, som 50.000+ kunder har tillid til.
Blandt virksomheder, der bruger Freshdesk-software, kan du finde Blue Nile, Travix og Klarna.
Du kan få adgang til Freshdesks væsentlige funktioner ved hjælp af deres gratis grundplan. Men for at få en fuld oplevelse af denne kraftfulde software kan du tilmelde dig for $15, $39 eller $49 om måneden pr. agent. Før du beslutter dig for at forpligte dig til en af de betalte muligheder, kan du prøve Freshdesk i en 21-dages gratis prøveperiode.
Sammenligning af LiveAgent vs Freshdesk
Bedste live chat-software til mindre virksomheder, der ønsker at have al deres kommunikation på ét sted.
Tidio tilbyder live chat og chatbots i ét praktisk værktøj. Du kan oprette forbindelse til forskellige websteder med dedikerede plugins uden behov for kodning.
Tidio bruges af en lang række virksomheder, herunder Reputation, L’Occitane en Provence og LoginRadius.
Tidio giver sine kunder mulighed for at bruge grundlæggende funktioner inklusive live chat helt gratis. For dem, der ønsker at få mere ud af softwareløsningen, har de en prisplan herunder €32,50, €65,83 eller €332,50 betalt årligt. Du kan også bruge en 7-dages gratis prøveperiode for at se, hvad denne live chat-software kan tilbyde din virksomhed.
LiveAgent vs Tidio sammenligning
Bedste livechatsoftware til virksomheder i vækst, der forsøger at opbygge fortalervirksomhed og give en fremragende kundeoplevelse.
HubSpot livechat er en chatsoftwareløsning, der strømliner dine livechatinteraktioner ved hjælp af samtale indbakke, hvor du kan planlægge opfølgende samtaler, planlægge møder og opkald osv.
Blandt kunder, der bruger HubSpot Service Hubs produkter, kan du finde virksomheder som GoFundMe, Frontify og SoundCloud.
For at opleve en lille del af HubSpot live chat-softwareløsningen kan du tilmelde dig gratis. Du kan dog abonnere på HubSpot Service Hubs betalte software for $45, $450 eller $1200 om måneden. Hvis du gerne vil prøve det uden at skulle forpligte dig til en betalt premium-plan, kan du bruge en 14-dages gratis prøveperiode.
Sammenligning af LiveAgent vs HubSpot Service Hub
Bedste livechatsoftware til virksomheder, der ønsker at bringe tilgængelige kommunikationsværktøjer til deres kunder.
Tawk.to er oversat til over 45 sprog og er en fantastisk mulighed for alle dem, der ønsker at glæde kunder over hele kloden. Med denne live chat softwareløsning vil dine kunder være i stand til at kontakte dig fra deres desktops såvel som via deres mobile enheder.
Blandt tawk.tos kundebase kan du finde virksomheder, herunder Adidas, Domino’s og Chevrolet.
tawk.to er helt gratis. Uden begrænsninger på antallet af agenter eller chatvolumen kan du bruge denne live chat-software helt gratis. Hvis du har brug for professionel hjælp, kan du få en indfødt sprogbruger, der vil rådgive dig om, hvad du har brug for for 1 USD i timen.
LiveAgent vs Tawk sammenligning
Bedste live chat-software til startups og mellemstore virksomheder på tværs af alle brancher.
LiveChat-softwareløsningen er nem at forbinde med andre applikationer takket være over 200 integrationer. Tilbyd hurtig og nem live chat-support med denne multikanal-support med en enkelt app.
Blandt virksomheder, der er afhængige af LiveChats software, kan du finde Atlassian, 1Password og Adobe.
LiveChat tilbyder prisplaner, der starter ved $16 pr. plan/måned, der faktureres årligt, eller $19, der faktureres måned-til-måned. Den næste mulighed er $33 pr. plan/måned, der faktureres årligt, eller $39, der faktureres måned-til-måned. Den sidste mulighed er $50 pr. plan/måned, der faktureres årligt, eller $59, der faktureres måned-til-måned. LiveChat tilbyder også en Enterprise-plan, som du kan lære om via et demo-opkald. Der er også mulighed for at prøve LiveChat-software gratis i en 14-dages prøveperiode.
Sammenligning af LiveAgent vs LiveChat
Bedste live chat-software til enhver virksomhed, der ønsker at øge salget og levere fantastisk kundeservice.
Acquire live chat-software gør det nemt at implementere webhooks, indsamle data og overføre indgående chats mellem agenter, samtidig med at det giver en praktisk end-to-end-løsning til din kundesupport.
Denne live chat-softwareløsning bruges af virksomheder som Audi, Paysafe og Samsung
Prisen i dette tilfælde er individuel. Du kan anmode om et tilpasset prisforslag, der er skræddersyet til dine behov. Acquire tilbyder ikke en gratis prøveperiode.
Den bedste live chat-software til større virksomheder, der holder kunden på forkant med deres aktiviteter.
Denne robuste live chat-softwareløsning giver mange tilpasningsmuligheder, chatbots, beskeder i appen og mere.
Intercom har mange veletablerede kunder som New Relic, Airtable og Sotheby’s.
Fra $38/måned kan du bruge Intercoms grundlæggende funktioner. Hvis du har brug for at opgradere, er der muligheden for $75/måned. Desuden opkræver Intercom for anbefalede tilføjelser: brugerdefinerede bots fra $99/md., svarbot fra $99/md., produktture fra $119/md. og hjælpecenterartikler fra $49/md.
LiveAgent vs Intercom sammenligning
Den bedste live chat-software til virksomheder af alle størrelser, der ønsker at forbedre kundeoplevelsen for alle deres kunder.
Denne alt-i-en softwareløsning til kundeoplevelse betjener mere end 80.000 kunder verden over. Robin, Birdeyes chatbot, vil desuden spare dine agenters tid, mens de giver svar på kundespørgsmål.
Mange virksomheder er afhængige af Birdeyes softwareløsninger, herunder DriveTime, Eldorado Resorts og Alliance.
Du skal anmode om en prisplan, der er skræddersyet til din virksomhed. Du kan dog prøve Birdseye gratis ved at tilmelde dig en 30-dages gratis prøveperiode.
LiveAgent vs Birdeye sammenligning
Bedste livechatsoftware til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at forbedre forholdet til deres kunder.
ActiveCampaign kan bringe automatisering tættere på enhver virksomhed, der ikke er bange for at udnytte sit potentiale. ActiveCampaigns samtaler kan være din virksomheds næste skridt i fremtiden.
Blandt virksomheder, der drager fordel af ActiveCampaign-softwareløsninger, er Artivive, McCrindle og Bumper Leads.
Du kan vælge at betale $9, $49 eller $149 pr. måned, der betales årligt, eller du kan anmode om en tilpasset prisplan. ActiveCampaign tilbyder en 14-dages gratis prøveperiode, så du kan stifte bekendtskab med dens funktioner.
Bedste livechatsoftware til startups og virksomheder, der ønsker at opbygge stærke kunderelationer.
Med Drift handler det om at starte samtaler. Med flere softwareløsninger, herunder live chat-software, bruger over 50.000 virksomheder Drift til at give fantastiske kundeoplevelser.
Nogle af de kunder, der bruger Drift, omfatter virksomheder som Tenable, Smartling og Zenefits.
For at få information om omkostningerne ved Drifts software skal du anmode om en prisplan. Drift tilbyder dog en gratis prøveperiode, så du kan prøve det, inden du køber.
Sammenligning af LiveAgent vs Drift
Som du kan se, er der mange muligheder at vælge imellem, når du leder efter live chat-software til dit kontaktcenter.
Lad os opsummere de 5 bedste muligheder, der måske dækker de fleste af dine behov.
1. LiveAgent – den bedste værdi for pengene uden tvivl. Med en vurdering på 4,7 på Capterra ved du, at du vil være i gode hænder. Tilbyder den hurtigste tilpasselige livechat-widget med automatiseringsmuligheder kan du virkelig ikke gå galt med denne. At få dine chats konverteret til billetter vil gøre det nemmere for dine agenter at holde styr på tingene uanset arbejdsbyrden. Desuden vil LiveAgent vokse med din virksomhed takket være dens nemme skalerbarhed.
2. Zoho Desk – en vidunderlig platform for mellemstore til store virksomheder, der holder deres kunder på forkant. Som Capterras vurdering på 4,5 antyder, vil du ikke blive skuffet, hvis du beslutter dig for at vælge denne mulighed. Zoho Desk giver dig mulighed for at tilpasse din live chat-software, så den passer perfekt til dit branding. Med større mængder kundeinteraktioner kan du bruge en chatbot til at løfte byrden fra dine agenters skuldre og minimere svartider.
3. HubSpot Service Hub – denne software har en Capterra-vurdering på 4,4, som viser dig, hvor meget deres kunder værdsætter tjenesten. Da HubSpot er let at integrere med andre HubSpots produkter, tager HubSpot live chat ingen tid at konfigurere. Desuden kan du grave dybt med denne, da den giver mange rapporter og lader dig studere dine analyser i detaljer.
4. Intercom – du kan aldrig gå galt med dette etablerede firma inden for kundeservice. Med en Capterra-vurdering på 4,5 ved du, hvorfor de har en så loyal kundebase. Med dens mange automatiseringsmuligheder og multikanalplatform kan du være sikker på, at ingen kundeforespørgsler efterlades ubesvaret.
5. Zendesk – giver mange funktioner, som du vil finde uvurderlige for din virksomhed. Med en Capterra-bedømmelse på 4,4 kan du være sikker på, at din live chat-software vil hjælpe dig med at yde fremragende kundesupport. Dine kunder vil ikke kun nyde hurtige og personlige svar fra agenterne, men de kan også føle sig bemyndiget til at løse deres forespørgsler med en selvbetjeningsmulighed og en robust videnbase.
Live chat software | LiveAgent
Prøv den bedste live chat-software gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra bedømmelse
Samlede softwarevurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.7
(ca. 1k anmeldelser)
|
4.5
(ca. 1,7k anmeldelser)
|
4.4
(ca. 100 anmeldelser)
|
4.5
(ca. 800 anmeldelser)
|
4.4
(ca. 2,8k anmeldelser)
|
Web-based |
|
|
|
|
|
Gratis version |
LiveAgent tilbyder gratis version.
|
Zoho Desk tilbyder gratis version.
|
HubSpot Service Hub tilbyder gratis version.
|
Intercom tilbyder ikke gratis version.
|
Zendesk tilbyder ikke gratis version.
|
Free trial |
LiveAgent tilbyder gratis prøveversion.
|
Zoho Desk tilbyder gratis prøveversion.
|
HubSpot Service Hub tilbyder gratis prøveversion.
|
Intercom tilbyder gratis prøveversion.
|
Zendesk tilbyder gratis prøveversion.
|
Startpris |
$29/agent/måned
LiveAgent live chat software priser starter ved $29 agent/måned.
|
$58.5/agent/måned
Zoho Desk live chat software priser starter ved $58,5 agent/måned.
|
€41/agent/måned
HubSpot Service Hubs live chat software priser starter ved €41 agent/måned.
|
$38/agent/måned
Intercom live chat software priser starter ved $38 agent/måned.
|
$69/agent/måned
Zendesk live chat software priser starter ved $69 agent/måned.
|
Hvis du er interesseret i at købe software til livechat, er her en liste over spørgsmål, du kan stille for at finde ud af, om det passer til dig.
Disse enkle spørgsmål kan hjælpe dig med at finde ud af, om softwaremuligheden er den rigtige for din virksomhed. Demo-opkald handler om, at du skal sikre dig, at det er den investering, du vil foretage. Så spørg bare!
Selvom forskellige udbydere kan have forskellige svar, er det generelt ret ligetil. Først skal du vælge den live chat-software, du vil bruge, og tilmelde dig den. Derefter skal du føje en live chat-knap til dit websted. Dette kan variere i kompleksitet fra udbyder til udbyder. Men hvis vi tager LiveAgent som eksempel, skal du blot tilføje et stykke af en HTML-kode til teksten på din side. Hvis du ikke forsøger at tilpasse din livechat-knap væsentligt, bør hele opsætningen af LiveAgents livechatsoftware ikke tage længere tid end et par minutter.
Det afhænger i høj grad af den live chat-softwareløsning, du beslutter dig for. I artiklen ovenfor kan du finde de 15 bedste udbydere af live chat-software, hvilke funktioner de tilbyder, og hvor meget det koster.
Der er mange muligheder derude, og du skal virkelig evaluere, hvad der vil fungere bedst for dig. Men hvis du leder efter en teknologi, der er nem at navigere i, og som du kan stole på 100%, er LiveAgent noget for dig.
LiveAgents live chat-software er en fantastisk altomfattende løsning til enhver virksomhed, der ønsker at yde fremragende support via flere kommunikationskanaler. Uanset om du modtager en chat, et telefonopkald eller en omtale på sociale medier eller en notifikation via en anden digital kanal, kan du nemt finde enhver kundeinteraktion, herunder en chatsession, takket være det indbyggede billetsystem.
Ikke kun mængden, men også kvaliteten af funktionerne gør LiveAgent live chat-software til en fantastisk mulighed for alle kundecentrerede virksomheder.
Det er her, LiveAgent stjæler showet. Med en bred vifte af funktioner og over 150 integrationer, mens det stadig er overkommeligt og tilgængeligt, vil du aldrig føle, at du går glip af noget. Selvom du kan bruge dets væsentlige funktioner helt gratis, er $15 en lille pris at betale, for alle de muligheder, dette software har at byde på.
LiveAgent kan prale af gode anmeldelser på websteder som Capterra, G2 og TrustRadius. Så hvis du værdsætter meningerne fra ligesindede grupper og andre brugere af LiveAgents live chat-software, kan dette være den bedste mulighed for dig.
Dette er uden tvivl live chat-software leveret af LiveAgent. Med en indledende setup, der ikke tager længere end 5 minutter, behøver du ikke at vide, hvordan du koder for at få det gjort. Tilpasning og brug af denne live chat-software på en daglig basis er meget nemt, selv for dem, der ikke anser sig selv for teknisk kyndige. Desuden gør 150+ integrationer det meget nemt at oprette forbindelse til enhver platform, du har brug for.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Oplev LiveAgents Chat Button Gallery og forbedr din kundeservice med en skræddersyet live chat-knap til din hjemmeside. Vælg mellem adskillige foruddefinerede stilarter og placeringer, eller design din egen unikke knap. Start din gratis 14-dages prøveversion i dag og integrer problemfrit live chat på din platform uden bindinger!
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team